Com es juga?

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
David

Com es juga?

EntradaAutor: David » 10 oct. 2002, 20:08

Com es juga...?. Fa temps que jugo al Butinet i ningú m'ha ensenyat a jugar-hi, i em sap greu de vegades llençar cartes a destemps.

alex_g7
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 65
Membre des de: 18 set. 2002, 21:42

EntradaAutor: alex_g7 » 11 oct. 2002, 10:14

Amic David ,per apendre a jugar a la buti la millor obcio no es el butinet,la gent aqui entra per fer una partida ,normalment costa trobar gent amb la suficient paciencia per anar-te ensenyant el que has d'anar tirant.Aixo el millor es en el bar ,entre els colegues ,que quan acabes el Dat pots anar comentant la jugada ,aixi es com s'ha n'apren.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 11 oct. 2002, 12:04

Home alex, no em desmoralitzis el personal !!!

Al butinet hi ha MOLTA gent que ha aprés a jugar a la botifarra.

Les normes de la botifarra, estaven a la web antiga, espero que aviat tornin a estar a la noav web.

Mentrestant, nomes cal tenir paciencia, i quan jugues avisar que ets "novell" i que al gent et vagi donant consells.
Segur que trovaràs algú que no voldrà jugar amb tu, però tambè trovaràs molta gent que jugara amb tu i t'explikara com jugar.

David, si un dia em troves pel ButiNET, m'avises i fem una aprtida.

Adeu.

rous
Botifarra
Botifarra
Entrades: 124
Membre des de: 16 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: rous » 11 oct. 2002, 14:46

Hola David !! jo vaig aprende a jugar aqui en Butinet :P , nomès cal que sapigues les normes :roll: , la resta es qüestio de pràctica!!!, si jo vaig poguer tú tambè !!! :wink: AAAH!! i si em troves per aqui, estic a la teva disposició per jugar amb tú !!! :lol: (per mès senyes te dire que vaig començar a jugar a finals de maig i en juny vaig aconseguir el primer premi en el campionat de Saldes junt amb la meva socia lanena, per lo tant ja veus el que se pot fer desde aqui !!!!) A N I M S !!! :P

alex_g7
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 65
Membre des de: 18 set. 2002, 21:42

EntradaAutor: alex_g7 » 11 oct. 2002, 19:06

Esta clar que es pot apendra aqui.Almeny al principi,pero mai n'apendras de la mateixa manera que en directa.Pel simplefet ,no per ser una cosa virtual ,sino per la paciencia de la gent.I per explicar una jugada pel xat no es al meteix que en directa,que s'enten molt millor.
Pero si no tens l'oportunitat de jugar en directa,com diu la Rous ,amb paciencia apendras molt pel butinet.

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 16 oct. 2002, 12:29

Bones, soc el mauri!
l'alex te raó i la rous també. Yo vaig començar mirant com jugaven al bar, a principis d'aquest any, pero les primeres partides les vaig fer aqui, al Butinet a finals d'agost. en principi tan sols haas de saber les cuatre normes bàsiques, el demés es cosa de pràctica. Yo encara no en se :P , a mes a cada lloc jugan diferent, o sigui que paciència.
En quan a la rous, que va guanyar un campionat, jeje, jugaba amb la Lanena i aquesta coneix al que reparteix i sempre li don les manilles :wink:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 76 visitants

cron