Nivell jugadors

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Mercèfig

Re: Nivell jugadors

EntradaAutor: Mercèfig » 24 nov. 2002, 22:07

borry ha escrit:Com molts hauran observat hi ha alguns jugadors que es posen la ajuda a nul, pensant que així son millors. Això provoca mols renuncis. Proposo afegir un camp en les opcions per saber el nivell del jugador (principiant, mig, bo, excel·lent, ...)
Un altre opció mes avançada seria que els jugadors avaluessin després de cada partida i treure una mitjana del nivell donat pels altres.

estic d'acord amb tu, sobretot en que siguin els altres que evaluin, si poses que ets molt bo sembla una mica pedant en canvi si ho diuen els altres.........

Jordi_de_laNou

SOBRE EL NIVELL DELS JUGADORS

EntradaAutor: Jordi_de_laNou » 30 nov. 2002, 19:37

Vaig llegint el què diu la gent, es cert que hi ha "persones" que es posen l'ajuda a nul i fan por, també n'he vist amb ajuda a mig i segueixen fent renuncis.

He llegit que es podria obligar a entrar amb el Nick, això estaria bé ka que hi ha gent que amb una tarda es dediquen a fer renuncis un darrera l'altra canviant-se de nom.

Clar que també hi deu haver algú amb més d'un nick, o sigui la cosa es complica.

Jo seria partidari de deixar els renuncis com estan, però en acabar la ma es podria programar per saber qui n'ha fet, seria una manera, que els que s'inicien, i els que no en sabem gaire, (costa a vegades veure un renunci), puguessim decidir si ens interessa seguir jugant o preferim marxar.

Per altra part, tot i el possible puritanisme que puguem tenir, potser seria una millor solució aprofitar-nos de la tecnologia i per tant PROHIBIR fer renuncis.

Apa quina pallissa us he cardat.

Bon hivern!!!!!!!

Moixonet
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 25 set. 2002, 10:50

EntradaAutor: Moixonet » 13 gen. 2003, 17:39

Jocrec que en la versió 1.0.7 això ja ha quedat arreglat, perquè queda clar que el nivell no és "nivell del jugador" sinó "nivell d'ajuda".
Respecte a si fer o no nivells de jugadors, es un temadifíil, perqueèom deia el meu oncle, la botifarra es un joc que els rucs es creuen que en saben, perquè hi intervé la sort.
Estaria bé fer un rànking, però posats a demanar, millor fer-lo de partides abandonades.

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 16 gen. 2003, 19:30

Bones, sóc nou al món del ButiNet, peró he jugat a jocs per xarxa moltes vegades i a molt diversos jocs.

Es podria crear diferents ambients de joc per partides on competir per punts i d'altres on jugar per divertiment o aprenentatge.

Sobre el tema de l'ajuda nul·la... no es que hi estigui en contra, peró perquè serveix?

Bé, ja he dit la meva, ara a veure que en feu, jeje, fins aviat i anims!!

baetur

jugar a Butinet

EntradaAutor: baetur » 27 gen. 2003, 16:36

A tots els butijugadors
Ja fa quasi mitg any q no jugo al butinet i això q al començament ho feia a diari.
La veritat és q m'he trobat uns quants jugadors de molt "mal rotllo"
reconec q sóc una jugadora normal ja q és molt diferent jugar sempre amb la mateixa parella q ja saps com juga i t'entends q no amb algú q no tens ni p... idea de com juga.
A mi em divertia molt fer una partideta a la nit pero al final ja tenia angoixa i no tenia ganes d'aguantar insults si no tirava la carta q s'esperava q tires.
Penseu una mica amb les persones q es conecten on-line i no coneixen ningú per fer parella x q de veritat ...és una mica dur!!!!

CiutatDeSal
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 18 set. 2002, 16:17

EntradaAutor: CiutatDeSal » 27 gen. 2003, 16:47

Baetur ... tens tota la raó. Sobretot quan no en saps gaire és molt frustrant trobar-te amb el típic que l'únic que sap dir-te és .... "Perquè no m'has tocat el basto!!!!!?????" ... "Que no veus que et marco el oro????????!!!!" .... "No en tens ni idea" ... i coses per l'estil.

Pero com diuen ... "hi ha d'haver de tot en aquests mons de Déu" ... i en el món del ButiNET, tb. I si trobem aquests extrems també trobem els altres.

Jo reconec haver jugat a vegades moooooolt malament. No sóc cap geni, pero a vegades he jugat realment molt desconcentrat, fent altres coses, i he fet autèntiques barbaritats ... i el company o companya no han dit absolutament res .... i si jo dic ... ho sento, l'he cagat ... em diuen ... no passa res.

Amb tot aquest rotllo vull dir que, a mida d'anar jugant, vas sabent amb qui pots jugar i amb qui no, i et fas el teu cercle d'amics ... després si vols aventurar-te a conèixer més gent, tu tries.

No et desanimis dona ... que n'hi ha que som molt ben parits (i molt modestos, com pots veure).

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 28 gen. 2003, 14:19

weno gent el nivell dels jugadors, no es important si la gent te nivell nul mitja o maxim això es com una partida viva, hi ha gent que fa renuncios i ha gent que juga com sap per tant, creec que el nivell nulo te que existir perquè s'ha de donar a la gent la oportunit de fer trampes (això depent del contricant si aquest està prou atent per veure aquestes o no) si suprimiu aquest opcio llavors si que serà una partida sense tramposos d'aquest tipus pero perderem la oportunitat de poder detectar un renuncio i aixi tambe forma part de la butifarra el veure si la gent ha tirat les cartes que tenia que tirar
En quant a si una person tingui opcio de ajuda nula sigui mes bo que un altre, jo ho trobo molt be, felicitats pero s'ha de tenir clar llavors que has d'estar tota la partida concentrat i si et distreus i tires una cosa que no tindries que tirar has de acatar les consequencies
vinga una abraçada a tothom
siau
psc

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 13 feb. 2003, 22:36

Voldria opinar sobre aquest tema,desde un punt de vista diferent,
quin es aquest punt?
m'esplico:
jo soc de poble, de un poble petit, i m'ha tocat viure una especie de calificacio, per un teoric nivell establert, fundamentalment per la edat, i , em el agravant que despres els que et limitaven l'acces a la taula, eren els que et retreient que no hi avia joves que juguessen a la butifarra, i, que, allo s'acavaria em la desaparicio del nostre molt estimat joc.
Aixo ho esplico per documentar la meva postura, totalment contraria a la clasificacio, segons el nivell teoric de cadascu.
No seria millor, amics butinaires, jugar em tots,i el que tingui mes nivell,sigui condescendent i ajudi a pujar el nivell de altri ?????????
La butifarra es el nostre joc, la nostra dessencusa per fer nous amics, per passar unes bones estones, per la molt enomenada, per mi almenys, xerinola, per arrivat el moment, trobarnos, coneixens, i disfrutar dels amics, fets, gracies a ser millors persones en el butinet.
Permeteume una reflexio:
Tenim dret a negar la posivilitat de disfrutar de la gent maravellosa, (i de petir em els impressentables), que corre pel nostre estimat butinet, per el insignificant detall de no saber jugar a la butifarra?????????

P.D. Ajudem el que no sap i no ens autolimitem, les posibilitats aqui son inmensses, no ens les auto-castrem.
Animmmmmmmmmssssssss i a disfrutaaaaaarrrrrrrr

joisi
Contro
Contro
Entrades: 12
Membre des de: 13 nov. 2002, 09:58

EntradaAutor: joisi » 15 feb. 2003, 11:05

Bones gent

Totalment d acord amb tu larvi maco,jo pero vaig tenir la sort i tambe soc de un poble petit com tu de que tots els avis que hi habia (tots amb caliquenyo sempre jejejje) ja desde els 15 anys amb van acceptar a les sevas partides
Estic d acord amb tu i moltes vegades ho he pensat la manera de poguer ensenyar lo poc que sabem a gent que esta començan,a vegades es dificil perque s interpreta com si fotessis crits.pero penso que la gent que de principi et diu que es novell ,(per aixo sol ja te molt de guanya)t dons es senyal de que vol apendre i una majoria dels que som per aqui l ajudarem (sempre hi ha excepcions clar)
No se de quina manera pero potser seria bo fer algo com una escola petita de buti per novells o iniciar un foro de gent que s apunti que vulgui apendre i de gent que vulgui ensenyar .pero jo estic disposat sempre a perdre temps de jugar per poguer ensenyar a qui mo demani (lo poc que ser clar)
Vinga gent ja sabeu a on soc
Petons

frodo2
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 11 abr. 2003, 11:45

EntradaAutor: frodo2 » 11 abr. 2003, 17:03

A mi m'agradaria més que en lloc de que cadascú tingues el seu nivell/estadístiques penjat del seu nick, hi haguessin partides on es digues si es per pasar l'estona, per aprendre, per jugar en serio, sense parlar, de campionat, etc.
I en el tema dels renuncions, jo sempre que he fet un renuncio, hem anulat la ma, sense apuntar 36 i ha pasat el torn a favor de qui ha denunciat el renuncio. Es podria mirar de fer-ho també al butinet?

Agusti
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 19 set. 2002, 12:58

EntradaAutor: Agusti » 15 abr. 2003, 18:51

Hola amics butinetaires, (altrament dits figuressssssssss):

La meva humil i personal visió del tema és la següent:

Si jo em connecto al butinet, no és pas per trobar-m'hi campions mundials de la butifarra, amb els que poder jugar i augmentar (o no) el meu nivell, sino per trobar-m'hi amics i amigues amb els quals poder fer-la petar TOT JUGANT UNES PARTIDETES. Per això no necessito que hi hagi cap indicador de nivell.
Aquest indicador, què em diria? el nivell d'amistat o el nivell del jugador?. El nivell d'amistat no cal que me'l digui, ja el sé (o me'l imagino), i el del jugador m'és igual, jo busco la qualitat de la persona, no la qualitat del jugador.

Per descomptat que si alguna vegada jugo amb algú que no conec prou, m'agradaria conèixer la seva qualitat com a jugador, però crec que això és tant difícil......... i per altra banda totalment prescindible........

Crec que si alguna vegada es pren alguna decisió en aquest sentit, el butinet no serà el mateix.

És la meva opinió........

Una abraçada i petonets per a tots.

Agustí--PAX--

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 17 maig 2003, 18:07

hola
crec que no es deu treure la possibilitat d'ajuda nul.la perqué als ports de morella tenim una variació a les regles de joc:
1.-- Si el jugador té cartes del pal de sortida haurà de jugar-ne una d'aquest pal i sempre que pugui haurà de matar-la.(als ports no és obligatori matar i per tant et pots descartar)
2.-- Si el jugador no té cap carta del pal de sortida però en té d'altres que guanyen la basa (triomf) haurà de jugar una carta que guanyi la basa.(als ports no és obligatori jugar una carta que guanyi la basa i per tant et pots descartar)
dos variants que jo crec que li dónen al joc més creativitat i emoció


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 34 visitants