paperera

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
usuari indignat

paperera

EntradaAutor: usuari indignat » 28 ago. 2005, 15:26

Es al·lucinant com s'intenta fer callar a la gent , es tan fàcil com desterrar els comentaris i les opinions en un lloc d'ús únic, una espècie de paperera on van a parar tots els misatges d'akells que no estan d'accord am la política (lamentable, per cert) d'aquest joc, xat, forum, ... Visca la llibertat d'expressió.

O ets dels seus, o et foten fora, la cosa es aixi, tot usuari que no s'abaixi els pantalons i es deixi............acabarà, tard o d'hora, maltractat. Que facil que es clikar un boto!

Saludo a la Kristina am totes les meves forces, i nomes dir-li que entenc els seu sentiment cap a tots vosaltres, els de la merda de secta del butinet, i que pot contar am tot el meu suport. Tot el que diu, son veritats, res mes que pures veritats, i evidenment, les veritats fan mal, i el millor, es fer com sino existissin, es a dir, enviarles a la paperera.

Finalment, mostrar el meu mes profund rebuig cap als coordinadors d'aquest joc. public o privat?¿ ...............s.c.

Salutacions.

mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

Paperera

EntradaAutor: mafalda » 28 ago. 2005, 15:29

Curios.......... continues sense donar la cara
mafalda

Kristina1

Re: Paperera

EntradaAutor: Kristina1 » 28 ago. 2005, 15:35

eps usuari indignat, sóc la Kristina... bé dir-te que he canviat d enick perquè ne'stava fins als nassos de l'antic.. ara em poso teneté com sap tothom
:lol:

Salutacions

Teneté

mafalda ha escrit:Curios.......... continues sense donar la cara
mafalda

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 28 ago. 2005, 15:57

T'eqiuvoques en molts punts "usuari indignat".

A la papepelera van a parar els posts:
- Que insulten.
- O que son anonims.

S t'identifiques i no insultes, pots donar la opinio que vulgis sense tenir por que anirà a la papelera.

Per cert, el ButiNET es privat ..... que sigui d'acces lliure, no vol dir qu sigui public. El dia que alguna entitat publica el mantingui, aleshores ja podrem dir que es public. Mentrestant, el mantinc jo solet, i es privat per tant.

PD: Segueix aixi i superaras el numero de missatjes enviats a la papelera de la teva amiga Kristina.

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 28 ago. 2005, 16:16

Que trist.

Tens prou llibertat d´expressio com per escriure tot el que et dona la gana.

Com a tot arreu, hi ha unes normes, si les incumpleixes pos ja se sap....

I per cert, la "merda secta del butinet" no es un lloc on s´obligui a entrar a ningu.... si no t´agrada (i sembla que no t´agrada gens) nu se que hi fas aqui.

Es força curios que no t´identifiquis amb el teu nick.Vergonya potser???

teneté

hoal morfeo, te trobava a faltar!

EntradaAutor: teneté » 28 ago. 2005, 16:56

Potser por de ser mal mirat?? :oops:

morfeo ha escrit:Que trist.

Tens prou llibertat d´expressio com per escriure tot el que et dona la gana.

Com a tot arreu, hi ha unes normes, si les incumpleixes pos ja se sap....

I per cert, la "merda secta del butinet" no es un lloc on s´obligui a entrar a ningu.... si no t´agrada (i sembla que no t´agrada gens) nu se que hi fas aqui.

Es força curios que no t´identifiquis amb el teu nick.Vergonya potser???

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 28 ago. 2005, 17:20

Alehsores si te por de ser malmirat ...... vol dir que amb el seu nick "anonim" ningú l'ha mira malament ..... aleshores de que collons se queixa ???

No ho entenc.

Adeu !

Visitant

EntradaAutor: Visitant » 28 ago. 2005, 20:09

Hola a tothom,

Potser la gent que està en desacord amb butinet sap fer més soroll, no ho sé, però per primer cop vull que també se senti la veu dels qui estem a gust dintre de butinet i no estem gens d'acord amb aquest tipus de comentaris.

Jo ja porto tres anys en butinet i mai he tingut cap problema amb cap @, ni amb l'administrador del programa, i com jo molta gent. Al contrari. Sé valorar l'esforç que tot això suposa i les hores que els @s i Carles dediquen d'una manera totalment desinteressada en mantenir tot això en ordre. Nosaltres gaudim del treball d'ells. La gent que no es troba a gust qui, sempre pot buscar programes més adients amb ells.

La meva mare sempre em deia: Hija, "es de bien nacido ser agradecido" i ella sempre tenia raó en tot el que deia.

Per tant, el meu agraïment sincer a butinet i tots els que el feu possible.

Angeles

teneté

No conec l'usuari indignat

EntradaAutor: teneté » 29 ago. 2005, 06:29

Carles,

ara saps qui són els meus amics?? Uapalaaa...
No tinc ni puta idea de qui és aquest usuari. Indirectes a d'altres guapo-

Teneté

Carles ha escrit:T'eqiuvoques en molts punts "usuari indignat".

A la papepelera van a parar els posts:
- Que insulten.
- O que son anonims.

S t'identifiques i no insultes, pots donar la opinio que vulgis sense tenir por que anirà a la papelera.

Per cert, el ButiNET es privat ..... que sigui d'acces lliure, no vol dir qu sigui public. El dia que alguna entitat publica el mantingui, aleshores ja podrem dir que es public. Mentrestant, el mantinc jo solet, i es privat per tant.

PD: Segueix aixi i superaras el numero de missatjes enviats a la papelera de la teva amiga Kristina.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 29 ago. 2005, 09:34

Cito paraules textuals del individu:

Saludo a la Kristina am totes les meves forces, ........


I a mes a mes li contestes dient-li:

Et deia qeu ara ja no entro amb el nick de Kristina ( que ja em carregava) i uso com sap tothom el de teneté

Petons


Segueixes sense saber qui es ????
A més, ja em diràs on està la indirecta.

Adeu !!!

culdetaverna

EntradaAutor: culdetaverna » 29 ago. 2005, 11:11

Hola!
Vagi per endavant que jo no estic mai al xat, o casi mai, sóc molt més forero, de fet fa més temps que llegueixo aquests i altres foros que no pas jugo alguna partida al butinet. Encara m'agrada més el bar.

Potser no sóc el més indicat per donar consells i ningú m'ha demanat la opinió, ja estic granadet i he passat masses hores als bars i aquestes tonteries me la porten fluixa peró si no ho dic rebentaré:

1-Jo personalment enviaria tots aquests posts a la paperera sense ni contestar-los.

2- És indignant que es faci mal us d'uns foros on tothom, absolutament tothom, pot sempre opinar del que vulgui i dir el que vulgui mantenint aixó sí, uns minims d'educació i respecte. Estic segur que si l'usuari indignat plantegés les seves queixes dins d'un discurs amb arguments i formes correctes no irien a parar a la paparera, independentment que tingués raó o no.

A mi m'agradaven aquests foros perquè hi havien opinions interesssants sobre la butifarra i no sé per quina raó la gent que escrivia ara no ho fa, he passat bones estones llegin aquí i ho trobo a faltar.
En fí, vaig passant cap a la taverna a esmorzar:
Peus de porc, una torrada i un got de ví, cafè copa i puro.

Per acabar voldria fer una reflexió que el cigaló del matí m'ha inspirat: Si les coses que són gratuites no les valorem, com collons valorem les que ens costen diners?

teneté

EntradaAutor: teneté » 29 ago. 2005, 11:12

Carles, tens un problema greu
jo contesto perquè feia dies volia posar aquí qui era.. Ja ho sabia tothom, incloses @, però per si de cas, it ambé eprquè no tenint-hi res a veure i buscant semrpe com busqueu caps de turc, no tenia ganes de tornar a ser-ho... i vaig aprofitar aquest usuari indignat, ok???

I ho vai tornar a posar perquè la gent ho llegís

Mira, si em creus o no és el teu problema, comences a atipar-me.

Em freno.. passo

au déu!!!

Carles ha escrit:Cito paraules textuals del individu:

Saludo a la Kristina am totes les meves forces, ........


I a mes a mes li contestes dient-li:

Et deia qeu ara ja no entro amb el nick de Kristina ( que ja em carregava) i uso com sap tothom el de teneté

Petons


Segueixes sense saber qui es ????
A més, ja em diràs on està la indirecta.

Adeu !!!

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 29 ago. 2005, 11:35

Mes igual per que el contestes, un tio es fot amb mi (mentres et saluda), li contestes, dient que ara ets tnt en comptes de kristina, i ens vols fer creue que no el coneixes ...... vinga va. I ademunt soc jo el qui tinc el porblema ???

Adeu !

tenété

EntradaAutor: tenété » 29 ago. 2005, 12:14

Carles, sembles ruc
o ho ets?
tinc el dubte

Carles ha escrit:Mes igual per que el contestes, un tio es fot amb mi (mentres et saluda), li contestes, dient que ara ets tnt en comptes de kristina, i ens vols fer creue que no el coneixes ...... vinga va. I ademunt soc jo el qui tinc el porblema ???

Adeu !

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 29 ago. 2005, 12:16

Coi, veig que no m'he perdut gaire res d'interessant mentre estava de vacances...


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 47 visitants

cron