que no veus que falla?

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

que no veus que falla?

EntradaAutor: Muntana » 30 ago. 2005, 11:26

He vist que algunes de les millors espases de aquest forum van encetant temes diferents per anar analitzant-los entre tots els que tinguin a be cooperar
hi, be doncs jo enceto tema nou que portarà per nom que ( no veus que falla? )

Ahir vespre després de sopar i haver gaudit de la sèrie l’un per l’altre vaig pensar, be abans d’anar a dormir una estona de bona botifarra no et farà mal, dit i fet, entro al butinet, refugi de tants aficionats a aquest joc i com que ja era una miqueta tard al menys per mi, no mi vaig mirar gaire i vaig entrar a la primera partida que es va muntar, me la podia haver estalviat .

Exposo a continuació la jugada per veure si el meu ex company de l esmentada partida ( a qui a partir de ara anomenaré ( que no veus que falla ) ho veu i pot posar hi el seu raonament a la dita jugada, no se el seu nick perquè la partida es va acabar tant ràpid que no vaig tenir ni temps de agafar lo, ha sigut la partida mes ràpida de la meva vida botifarrera, dos donats.

Fa trunfus copes delegadess la jugadora de la meva dreta, per lo tant surt (que no veus que falla?), surt de sota de bastons, la jugadora de la meva esquerra no mata, dona un basto petit (jo en tinc cinc de manilla i as) poso la manilla i la jugadora de la meva dreta dona el cavall de bastons, tot seguit jo i torno de as i l esmentada jugadora falla, en aquests moments es quan (que no veus que falla?) va fer aquest comentari el qual jo i tothom li dona tot el dret del mon a fer, la meva resposta immediata va ser i que no pot tenir el rei o es que no juga?, resposta de (que no veus que falla?) bah, no val la pena deixem ho estar, no, no (que no veus que falla?) ho puc acceptar tot menys aquest comentari, denota un profund menyspreu al teu ocasional ex company de joc al no voler ni analitzar les diferents possibilitats que s obrien en aquella jugada i dona a entendre que tu creus que no estic a la teva altura i que no puc arribar a entendre la teva explicació, en poques paraules em vas tractar de tonto e ignorant.

No vull discutir la teva sortida, era bona, tota vegada que va resultar que en tenies 4 de rei sota i vas sortir de sota, correcta.

1er: tal com he comentat abans la jugadora que va fallar podia el rei amb lo que s obrien varies possibilitats mes, que tu haguessis sortit de semifallo amb lo que podies haver carregat, fet un descart etc. etc.i tocant jo per tercera vegada l esmentat pal podies refallar a la jugadora de la meva dreta aprofitant la figura de trunfus que tu podies tenir amb lo que la jugada hagués sigut bona i tu mutis a la gàbia .

2on: la partida era lliure, estic segur que tu hauràs tingut oportunitats de jugar amb grans jugadors de partides lliures que son experts en enganyar, crec que un raonament de una bona jugadora de partida lliure com era la jugadora de la meva dreta podia ser, el que ha fet la sortida surt a defensar l as, no te as i rei perquè surt de sota, la meva companya tampoc el te perquè no ha matat la sota, per lo tant ells tenen as i rei a diferent ma, jo en tinc dos de cavall, carrego el cavall que ja el tinc perdut i provoco una possible errada perquè pensaran que tinc el semifallo, aquesta era una bona jugada per una jugadora avesada a jugar lliures.

3er: també en podíeu haver tingut dos bastons tots dos per lo que cinc de meus, dos de la jugadora de la dreta , dos de teus fa que la jugadora de l esquerra en tingues tres per lo que al jugar el tercer basto tu podies refallar.

Be no em vull allargar mes, tan sols et vull dir que he tingut el plaer de jugar amb els que crec que son alguns del millor jugadors/es del butinet i aquest/es es distingeixen perquè son lo suficientment intel·ligents/es perquè quan el company fa una mala jugada no fan cap comentari perquè saben que ell serà el primer que se n adonarà i que per lo tant el comentari si cal es farà en to amable al final de la ma .

La meva disculpa a una companya i amiga que tot seguit em va invitar a fer una partida a la que no hi vaig voler entrar per lo que va quedar força estranyada, la veritat es que desprès del comentari de (que no veus que falla?) poques ganes em van quedar de fer un altra partida anit.

He observat que hi ha gent que es queixa de que molts jugador no accepten invitacions quan no coneixen la persona que els invita, una de les raons pot ser per estalviar-se aquestes situacions desagradables

Com sempre agrairia es vostres comentaris.

Muntana

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 30 ago. 2005, 12:16

Bé, muntana, deixant de banda la mala educació del teu company (que seria tema d'un altre fòrum), és curiós que plantegis aquesta jugada precisament avui perquè fa poc he vist l'opció inversa: el de la meva dreta mata de manilla i el meu company (que ha fet trumfos directes) posa el cavall. El de la meva dreta (que no veus que falla?) que té l'as es passa de llest i surt de petita, i el meu company fa base amb dos de rei!

Sens dubte el meu (que no veus que falla?) l'ha cagat de valent. En aquest joc, i més lliure, gairebé mai es pot estar segur de res.

Crec que en el teu cas, si no tenies opció millor, vas jugar bé: més val saber-ho de seguida i sortir de dubes que no estar patint tota la partida! I sempre va bé fer fallar al que ha dit trumfo (si fos al revés, potser no). Per altra banda, ni que tinguessis l'opció de carregar aquell as hagués estat convenient fer-ho: podries deixar ferm de dos de rei al de la dreta, i t'hagués quedat la mateixa cara de tonto que al (que no veus que falla?) de la meva partida.

Ja sabeu: en aquest joc, més val ser amo que mosso.

Apa, a jugar.

morfeo
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 18 set. 2002, 18:02

EntradaAutor: morfeo » 30 ago. 2005, 15:51

:roll: Pos el CarlesG ho ha dit tot i a mes com sempre molt ben dit.

Muntana wapo mes val que no entris mes a aquestes partides que sempre tens disgusts :wink:

Per cert diria que no cal que et disculpis per no entrar a aquesta partida que et va convidar una companya i amiga, per que amb els amics no calen les disculpes :P :wink:

Smuacksssss wapo.

Quiquet
Barretina
Barretina
Entrades: 165
Membre des de: 18 set. 2002, 15:55

Una experiencia

EntradaAutor: Quiquet » 31 ago. 2005, 11:41

Benvolgut muntana:
No ser pas si et servira de consol, però una situació molt similar a la que expliques es la que vaig viure el primer dia que vaig jugar amb el meu company mes habitual ( en manel).
No recordo exactament la jugada però va pasar quelcom de similar. al voler argumentar jo un comentari seu, la seva resposta va ser similar, " Bah, deixem-ho estar " coi i la cara de tonto que s'et queda es d'impressió.
De totes formes la seva resposta i "el pique" que va suposar, al cap del temps va ser una de les causes per les que avui quasi sempre juguem junts.
Per els que no estem mol avesats als xats, el meu cas, el llenguatge escrit es sorprenent, es pla, o tens smiles o no pots afegir-hi somriures o cares emprenyades, aixi un "Bah deixem-ho estar" en un bar acompanyat de gestos, positius o negatius, somriure o cara emprenyada, el pot treure fora de contexte en un xat oi tan mes si es a dins d'una partida on els contraris esperan.
Per lo demes, no ens posarem pas a discutir la jugada, només donar-te la meva opinió sobre si jugar SEMPRE amb la mateixa gent. Jo ho faig en un 80 % dels casos, però m'agrada, i he conegut gent molt maca, jugant a publiques o entran a partides on m'ha convidat, cert tb que en un 80 % de casos, aquest tipus de partida tenen algun que altre inicident :-)
I sobretot no oblidem mai que entrem a Butinet a divertir-nos no a posar-nos de mala llet :-).
Au tingueu manilles............

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

EntradaAutor: txemapenta » 02 set. 2005, 18:17

A)tens raó en la jugada.¿Pq? perque sí.Qualsevol jugador et donará la raó.Apart comento que la jugada seva de amb 4 de rei sota anar de sota també está ben jugat.
Doncs.........¿on es el problema? En la seva educació pero ell su perd.
B)Apart de desconeixe la educació del company en una partida pública, jo, al menys, no entro pq nom agrada estar mitja partida intentannos acoplar les nostres diferentes formas de jugar,.....(un surt de pal llarg, el altre de semi..)PASO.
C)ANECDOTA:Acavava darrivar fa 2 anys de les meves vacanses amb jet lag inclós i em vai conectar.Carles G em va convidar i em va colocar una desconeguda es deia i es diu Angeles.Carles ens va dir confieu un en laltre. Aquell día vai fallar més que una escopeta de fira.
Menos mal que angeles no va ser tan radical com el teu maleducat company i al parell de dies (jo ja més en forma) em va tornar a convidar..


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

cron