Campionats de un dia, o campionats de mes d'un dia ??

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.

Campionats de un dia, o campionats de mes d'un dia ??

Un dia.
3
33%
Mes d'un dia.
6
67%
 
Vots totals: 9

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Campionats de un dia, o campionats de mes d'un dia ??

EntradaAutor: Carles » 26 set. 2005, 18:15

Hola !

Seguim amb el tema campionats:
- Campionats de un sol dia: en una tarda/nit, es fan totes les partides del campionat (sigui amb el sistema que sigui: eliminatories, suis, dats predonats, lligueta, ....).

- Campionats de mes d'un dia: per exemple un campionat lligueta on els participants hauran de ficar-se d'acord en un dia i hora i fer la partida que els hi toki. Els participants miren els seus emparellaments i anuncien els resultats via web.

Adeu !

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 26 set. 2005, 19:24

A mi m'agraden les dos modalitats......si puc votaré les dues..Si no, votaré la modalitat "tot de patac"....... particularment em resulta més pràctic.......

dew!!!!

baby

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 27 set. 2005, 14:55

Trobo que no son incompatibles, tan interesant es una proposta com l'altre... posats a triar, no sabria que fer. Poder de un dia els caps de setmana (la gent té mes hores lliures), i una lligueta entre setmana (amb un hora nia prou). Poder técnicament es doble feina...... nusé

aqui queda una opinió..... jo no votaré........ m'agrada tot pero 1+1 plis

plana

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 27 set. 2005, 15:01

home jo estic d'accord amb el plana disposats a fer perquè no fem dos campionats envers d'un

un campionat de un sol dia :

Un campionat tipus lligueta :

seria possible que els dos campionats es poguessin fer amb dats donats?????

vinga a reveure
psc

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 28 set. 2005, 13:36

I no podria ser fer-los de les dues maneres?

Hi ha gent que no es pot comprometre a estar al butinet cada dia a la mateixa hora, però es pot reservar una tarda o un vespre.

I viceversa.

No són opcions incompatibles.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 28 set. 2005, 15:43

Tinc pensat fer-los de les dos maneres.

El resultat de la enquesta, decidirà quin es fa primer ... o no :-p

Adeu !

orei
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 18 maig 2003, 01:29

EntradaAutor: orei » 29 set. 2005, 12:38

como explico en el apartado de los torneos que enpeze hacerlos yo
digo por experiencia que hacerlo tipo liga es mu dificil.que es dificil saber las personas que realmente se comprometen a jugarlos.antes de hacer de butifarra ya hice cientos de torneos online de billar en jippi y de mus en ludoteka

alli explico que yo los hize de la siquiente manera.hacer semanales y con ellos hacer un ranking.y a final de año cojer un nº x de jugadores por ranking para el torneo de liga.Asi fomentamos una motivacion pàra jugar los semanales,y seguro que los 1º del ranking son los mas habituales y que no dejaran el ttorneo en forma de liga a medias
com este metodo despues de varias tentativas consequi terminar un torneo de liga que se jugo todas las partidas

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 30 set. 2005, 15:17

jo votaria per les dues opcions, mentre en els campionats de més d´un dia es pugui trobar un horari per disputar les partides de manera que vagi bé per tots, com diu CarlesG no tothom pot estar cada setmana al mateix dia i a la mateixa hora, uffffffff els torns :evil: :cry:

Mariotex
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 04 ago. 2004, 10:25

tb cubanilla?

EntradaAutor: Mariotex » 06 oct. 2005, 03:02

Jo tic dacord amb les dues. Em sembla q podria ser practic organtizar campionats de les dos maneres ( a la vegada :?: ) qui disposi de un dia en concret pot fer-ho de patac, qui no q faci lligeta, i qui vulgui q faci els dos.... (quin currant) :lol:
Trobo q seria practic un cleanglassesfish per la motivacio....

Dubtes a en 10ronnie...jejejej :twisted:

Moltes salutacionsssssss

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

Re: tb cubanilla?

EntradaAutor: 10Ronal » 08 oct. 2005, 16:32

Mariotex ha escrit:Trobo q seria practic un cleanglassesfish per la motivacio....

Dubtes a en 10ronnie...jejejej :twisted:

Moltes salutacionsssssss


mariotex es podria fer un campionat sistema cleanglassesfish , consistiria en el següent : barregen els contraris, escapçen els contraris , reparteixen els contraris , també te coloquen les cartes en ordre, tiren per tú i conten :shock: :!: :P

fiolosofia cleanglassesfish article 234/1 :wink:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 71 visitants

cron