tactiques mol avançades

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 26 oct. 2005, 21:53

:? Pos no podre arreglar res no ja ho vec. :roll:

Amb 6 de cavall, sota, 8....... sortire de cavall com dius tu PEIXET.

Quant NO sortiré de cavall es amb 6 de cavall i petitones.

:twisted: :twisted: Ja tens raó ja en lo de "matrimoni perfecte" juas.......tota l´estona ens discutim.......... 8) :D .Perfecte :twisted: :twisted: :twisted:

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 355
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 26 oct. 2005, 22:16

PEIXET ha escrit:I a tu fritz, wapet MEU, nomes dirte q jo no critique la trunfada de tercera, es a mes, es la q normalment utilitze, sols q en aquest cas NO veig q el sis aclarisca masa (sortides de 3ª mes petites q el 7 mes aviat diuen q tens poquet).. tampoc el 8 cert, pero m sembla q almenys la soteta queda clara q no la tinc. I sí, en sis d cavall sota, normalment (puc tindre informacio q ho evite) sortire d cavall .. o no morfeo? :twisted: ais quin caracter t este home! (per aixo.. mmm) ejejje



Encara més a favor meu peixet, perquè si acustumes a fer-ho de la tercera i arrastres de 8 (per exemple amb sis de 11, 10, 8, 7, 6 i 3) i jo tinc o el rei o l'as no tinc perquè posar-lo tampoc, m'explico ( o intentaré vaja) tú surts arrastran de 8 i:
Situació 1- Jo tinc l'as i el segon jugador no mata, ja sé que el quart jugador té manilla rei, no cal que posi l'as.
Situació 2- Jo tinc el rei i el segon jugador no mata, ja sé que el quart jugador té manilla as, no cal que posi el rei.
Situació 3- Jo tinc as i rei i el segon jugador no mata, quan el quart jugador mati de manilla estaras més content que unes pasqües.
Situació 4- Jo no tinc ni as ni rei, serà segur que faras el cavall.
Entenc que no cal comentar les jugades posibles en cas que el segon jugador mati, perquè diria que són les mateixes arrastran de 8 que de cavall.

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 27 oct. 2005, 02:40

CarlesG ha escrit:e) Això és un joc d'atzar, per tant, deixeu-me alguna vegada fer una jugada de "fantasia". I si surt malament, critiqueu-me tan vom vulgueu, que ja hi estic acostumat.



Exactament, un joc ofensiu , valent , arriscat , alguna jugada de "fantasia" (inclús il.lògica) també te el seu atractiu , totes les diferents formes de jugar són respectables , i com diu CarlesG que no surt bé i et critiquen :D només és un joc .

Mafalda tu en saps molt i sí, mires pel company :P ( Mafis´sssss tik mussionat :o :wink: )

formati
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 66
Membre des de: 10 feb. 2004, 16:49

EntradaAutor: formati » 27 oct. 2005, 09:51

PEIXET ha escrit:Sent haberte ofes mestre Formati...

formati ha escrit:No fritz, no, no li expliquis ... :twisted: :twisted: ... que quanta menys gent ho sàpiga millor ...
:P :P :P :P
txemapenta, no preguntis: de la tercera. 8) 8)

:P :twisted: 8) :evil: :P 8)


Només q en aquesta expressió m habia semblat q ho recalcaves per algo.. imaginacions meues.. jejeje disculpes...

Ofès? No home, no, era broma :P :P ... coi és què això dels fòrums si no anem amb compte acabarem fatal :!:.

Aquesta frase volia dir: txemapenta, no discuteixis amb en fritz que és gairebé tan tossut com jo :twisted: :P :roll: :P :twisted:.

Apa, tingueu manilles i sortiu de ... de ... no sé, d'alguna cosa :wink:.

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 355
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 27 oct. 2005, 15:52

Bones,
Home 10, no esperava menys de tú, fantasia, imaginació i tot el que vulguis, faltaria més, per cert, penalti CLARISSIM ahir, que bé que et tires a la piscina malparit, aixó si que és imaginació....

Rei carregós,
tossut jo? ara pla! :mrgreen:

PEIXET
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 04 maig 2004, 22:15

EntradaAutor: PEIXET » 27 oct. 2005, 21:14

fritz ha escrit:Situació 1- Jo tinc l'as i el segon jugador no mata, ja sé que el quart jugador té manilla rei, no cal que posi l'as.
Pos segons els trunfos q tinga, i la situacio d la partida.. pot ser jo el pose.. pq? pq i si el company t 8 10 i 12??? no ho contemples? uiii .. sols el q t conve? jijiji .. a mes d q no tens en conte q el company tinga 8 11 i dotze... (ahi jo trunfe de 11)

fritz ha escrit:Situació 2- Jo tinc el rei i el segon jugador no mata, ja sé que el quart jugador té manilla as, no cal que posi el rei.
pos si no tinc cuatre trunfos de rei, tambe es probable q el pose.. pq.. i si el q trunfa t as 10 i 8??? uiiii mes flecos...ejejeje tampoc nomenes q tinga as 11 i 8.. mas de lo mismo.... :roll:

i la ventaja de trunfar d cavall en sis de cavall? pos evitar q el company mate d as o rei si nomes te una figura.... npi si sera millor o pitjor estadisticament (li ho preguntare al mestre deep quan el veja personalment.. recordameu!) pero senta com una patada als.. als.. a alli si obligues al company a fero.. ejjej

Ara no fem una, q juga el valencia... sera posible el tio este q m tinga asi a punt d agafar el primer lloc...? 8)

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 355
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 27 oct. 2005, 21:54

peixet ha escrit:Pos segons els trunfos q tinga, i la situacio d la partida.. pot ser jo el pose.. pq? pq i si el company t 8 10 i 12??? no ho contemples? uiii .. sols el q t conve? jijiji .. a mes d q no tens en conte q el company tinga 8 11 i dotze... (ahi jo trunfe de 11)



Jo parlava d'arrastrar de la tercera amb un joc escrit per tú, no pas per mí. Si vols parlar d'un altre joc escriue'l "enterito" que sóc un pastor i no m'entero.

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 28 oct. 2005, 02:35

osti fritz osti ke complicat jaja , arrastra el txemapenta de 8 , tu tens 4 de as rei sota, com suposes ke arrastra de la tercera per força ha de tenir manilla cavall , per tant saps ke el 8 no el maten els contraris, resulta ke no i la morfeo es fa les 2 bases, entés, la pregunta és , amb aquest sistema d´arrastrar de la tercera , si tu tens els trumfus ke suposaves ke tenia el txemapenta és a dir manilla cavall 8 i etc, tú haguessis arrastrat de 8? :shock:

(per cert PENALTY CLARO!!!!) :P

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 355
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 28 oct. 2005, 16:09

10,
Jo no penso que en txema arrastri de la tercera, ell arrastra de 8 i jo amb el meu joc penso que ha fet trumfo amb el cavall, per aixó no li poso el rei. I jo no li vaig dir que "havia" d'arrastrar de la tercera, li vaig preguntar que si sempre arrastrava de la més alta.

I jo amb manilla cavall SI arrastro ho faré de manilla...


CLARISSIM! Aixó que tot primer semblava que es tirava...

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 29 oct. 2005, 03:41

bones

okis fritz ha quedat entés ,

vull comentar una jugada del sistema lliure , ke després d´haver-la patit algunes vegades , l´altre dia la vaig posar en pràctica , jo anava amb la lena contra natss i ricrac , faig trumfus passats , espases crec , bé és igual, surt lena de 8 d´oros natss mata de manilla , jo tinc 2 oros de cavall sota, com que és lliure poso el cavall , ricrac carrega el rei , natss te as d´oro , lógicament pensa que fallo , surt d´oro petit i hem faig base de sota , ( afortunadament més tard va poder carregar l´as d´oro :lol: ) pot ser una jugada efectiva , però pels que som de l´obligada ....... :shock: qué en penseu?

( fritz vist detingudament era un penal tipus " renunci" :twisted: )

morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 29 oct. 2005, 12:21

A vore Ronal, de la manera que expliques la jugada, jo entenc que no es correcte com a jugada lliure.M´explico,si la teva companya surt de 8 de oros es molt posible que tingui el as ella, llavors posar el cavall a la manilla nomes es regalar un cavall per que si i posiblement enganyar fins i tot al teu company.Et va sortir be per el que entenc, peró aixo ja es altre asumpte.

La jugada correcte (lliure clar) es: surt el contrari de manilla i tu llavors si poses el cavall i amb mica de sort enlloc de sortir de as o de no tocar mes el pal (amdues opcions correctes) hi torna de petita (que es el pitjor que es pot fer :twisted: ) i llavors tu et fas la sota i si no pot carregar li prens el as.

Els que son de la obligada que dius :wink: no poden dir-te que sigui una jugada correcte, per que de fet si jugues obligat es un renunci.


formati:

pa, tingueu manilles i sortiu de ... de ... no sé, d'alguna cosa .


En cas de dupte funciona força be sortir de la de l´esquerra del tot, per exemple. 8) :D

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 29 oct. 2005, 14:04

si morfeo també tens raó pel que fa a la sortida, en tot cas si té l´as la companya perdria 1 punt , si té l´as la natss surt per baix faig base de sota i l´acaba perdent són 4 punts.

però al que em volia referir quan he dit els de l´obligada ( que jo també ho sóc), no és si la jugada és correcte perqué està clar que si crees la partida obligada m´hagués marcat renunci, sinó que acostumats a l´obligada que hem de donar sempre la sota si quan estem jugant en una partida lliure ho fem també sistemàticament , quan en el cas que exposem podriem posar el cavall.

salutacions :wink:

morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 29 oct. 2005, 17:03

Ahhhhh :D

Val pos si, el que dius es molt cert, jo ho faig molts cops i despres penso vaja...... Acostumats a jugar obligat tens tendencia quant jugues lliure a posar sempre la petita, quant en el cas que dius si la partida es lliure pots posar el cavall sense cap problema.

Smuackssssssss :wink:

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 355
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 29 oct. 2005, 21:56

10,
Aquesta jugada que expliques els "carreguistes" només la fem sobre carta no ferma.
Entenc l'esperit de la jugada i no hi tinc res a dir, el sistema lliure ho permet i realment és una jugada que crea dubte al contrari, al igual que la obligada de fet, perquè si et serveixo la sota sobre manilla i tens l'as i el teu company carrega el rei només puc tenir el cavall, també tens un dubte, no?




Així què nena maca, la mama obligada i tú lliure o al revés?

morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 29 oct. 2005, 23:43

A vore rei pastor dels tossuts :twisted:

la mama i jo som tot terreny, o sigui juguem indiferenment obligada, obligada amb "ves a saber quin carrego" o lliure.

Ais nu se pas quants cops ho tindre de explicar :mrgreen:


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 31 visitants