tactiques mol avançades

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 22 oct. 2005, 21:39

Abril,
confirmat, no ho sembles, ets tonto del cul.

Txema,
No, jo et vaig dir que no podies arrastrar de la més grossa (carta més alta) i tu em vares preguntar de quina arrastraria jo, la contesta ja la saps.
A partir d'aqui i per higiene mental si vols parlar d'arrastrar de la tercera obre un post nou amb un titol més adient, si pot ser. O encara millor, en parlarem en privat si vols.

morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 22 oct. 2005, 22:18

Mira abril, tu pots contestar a qui sigui, peró els foros els llegim uns quants i les frases ofensives i molestes i masclistes ( per que si que es una frase mascliste el que has dit) també les llegim.

Un pot estar d´acord o no en un tema i pot expresar el seu acord o el seu desacord i el tema es fa interesant en quant hi han discussions correctament portades.

Quant entren en joc frases com les teves el tema es converteix sencillament en un post per anar directament a la PAPERERA.

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 23 oct. 2005, 18:03

...
abril74 l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 ago. 2008, 00:11, en total s’ha editat 1 vegada.

morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 23 oct. 2005, 21:38

Abril escrigue:

Cordons,
la censura franquista altre cop...

Ais aquests tics feixistes,
ataquen en grup, insulten i et volen privar la llibertat d'expressió...

Feu-vos mirar!


Potser que t´ho facis mirar tu, repasa els meus escrits i digam a on hi ha un insult, repasa els teus a vore quants en trobes.Per cert el escrit de sobre tambe es un insult.Espero que no t´atreveixis a insultar-me mai mes, de fet espero que no em parlis mai mes.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 23 oct. 2005, 21:44

Bé morfeo, fritz, abril, companys voleu dir que paga la pena seguir per aquest camí, si hi ha problemes millors que els aclariu cara a cara, però ostres aquí als forums no, nasos, que la gent som molt tafaners, i millors que per fer tafaneria mirar salsa rosa, el tomaquet o alguna cosa d'aquestes ,

Carles si-us-plau si llegeixes aquest escrit home el podries trasladar a la paperera , moltes gràcies

vinga a reveure
psc



pdta:no fem mes important conductes/actes que no s'ho mereixen, no hi ha mes despreci que un no apreci

morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 23 oct. 2005, 22:00

Alp diu:

Carles si-us-plau si llegeixes aquest escrit home el podries trasladar a la paperera , moltes gràcies


Completament d´acord.

emfalta1bull
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 18 oct. 2005, 12:14

EntradaAutor: emfalta1bull » 23 oct. 2005, 22:38

Millor no miris d'arreglar-ho, nano.
Tot el que dius es una animalada, i que els del teu poble siguin aixi.....,potser els teus amics nomes, pero la resta segur que no. No deus tenir massa amigues en el teu poble.
Ja se que a mi no m'has dit res, pero que mes dona ?, si ho publiques ho dius a tothom...aixo vol dir public ? , o es una palla mental.
jo hagues sortit de 7, per desconcertar a to dios....jajajajaja. :roll:

emfalta1bull
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 18 oct. 2005, 12:14

EntradaAutor: emfalta1bull » 23 oct. 2005, 23:11

Home, Alp!!!!! a la paperera ?, despres dieu que els foros son aburrits, i que ningu sels mira.
Al bar es discuteix igual, i potser amb mes violencia, aixo forma part del joc i del ambientillo tambe :twisted: .
Si voleu un foro politicament correcte no el feu sobre un joc de cartes, que sempre tindra respostes molt viscerals, igual que si fos de futbol, que tothom en sap molt home !!!.
Ara es cert que no cal insultar, pero entenc que avui per avui, comentaris tant masclistes com els de l'Abril generin polseguera, i millor no callar, que sapiguen que estan cada cop mes sols no ? :wink:

apa adeu.
ah, aquest nick nomes serveix per els foros perque amb el que jugo esta afectat per l'efecte pufon, aixi que no podreu clavarme pallisses en el butinet :D

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 24 oct. 2005, 09:22

emfalta1bull diu:

Home, Alp!!!!! a la paperera ?, despres dieu que els foros son aburrits, i que ningu sels mira.


a veure a mi que tres companys es barallin (sense entrar en el motiu de discursió) ho trobo malament, però que això serveixi de diversió als demés ja em sona penós, per això dic que les diferencies millor parlar-les cara a cara , i les postures, idees de cadascú jo crec que ja han quedat però definides per continuar amb aquesta situació
com diu aquella dita: l'home es amo dels seus silencis i esclau de les seves paraules


vinga a reveure

psc

ptda: juguem gent que entrem a jugar a la botifarra

baby
Barretina
Barretina
Entrades: 259
Membre des de: 05 oct. 2002, 14:35

EntradaAutor: baby » 24 oct. 2005, 10:08

Abril, la meva resposta no va ser cap atac personal, t'ho ben asseguro. Va ser una resposta o un "atac" si t'agrada més, a un comentari teu q a mi em va semblar masclista, (i q pel q veig, no m'ho va semblar a mi sola....)

alp2500 ha escrit:com diu aquella dita: l'home es amo dels seus silencis i esclau de les seves paraules


res més a dir

CarlesG
Barretina
Barretina
Entrades: 164
Membre des de: 19 set. 2002, 14:03

EntradaAutor: CarlesG » 24 oct. 2005, 11:53

Home, la meva reivindicació, fa uns dies, de la paperera, sembla que ha tingut èxit (o no ha sigut per això?, quin greu que em sap!).

Però si eliminem les expressions que efectivament haurien d'anar a la paperera, el tema té interès i em suggereix algunes reflexions:

a) Evidentment, en aquesta qüestió no és igual jugar amb un desconegut (o, el que és el mateix, amb algú amb qui no hem tingut l'oportunitat de comentar moltes jugades) que amb una parella habitual. Passa el mateix que amb la sortida d'as o rei: determinar què és el millor és secundari, l'important es que el company "entengui" la sortida.

b) No em sembla convenient que ningú vulgui erigir-se en aiatol·lah (s'escriu així?) de la butifarra, ja veieu quin resultat han donat els integrismes, tant l'islàmic com els altres.

c) Tot i que també m'han ensenyat la norma que aconsella arrastrar de la tercera, no crec que això sigui un principi immutable (per diverses raons, jo no faria servir la paraula "evangeli"). Per exemple, amb as-cavall-sota, evidentment mai no sortiré de sota, sinó de cavall, i estic segur que hi ha d'altres exemples.

d) En la hipòtesi del txemapenta, he de confessar que segurament jo també hagués sortit del 8, deixant al criteri del meu company quina figura vol sacrificar, si és que no té la manilla i té alguna figura. No crec que els que van pensar que el millor sigui sortir de la tercera filessin tan prim.

e) Això és un joc d'atzar, per tant, deixeu-me alguna vegada fer una jugada de "fantasia". I si surt malament, critiqueu-me tan vom vulgueu, que ja hi estic acostumat.

Per cert, ja que els hem esmentat, si els aiatol·lahs juguessin a la butifarra, potser el món no estaria tan enverinat. Vull dir, que una mica de tolerància també va bé.

Apa, a jugar tranquil·lament, i qui estigui lliure de culpa que tiri la primera pedra.

formati
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 66
Membre des de: 10 feb. 2004, 16:49

EntradaAutor: formati » 24 oct. 2005, 13:41

CarlesG ha escrit:... Per exemple, amb as-cavall-sota, evidentment mai no sortiré de sota, sinó de cavall, ...

:? mal exemple CarlesG, mal exemple. :?

Justament aquesta és la jugada on sortir de 3ª revela tota la seva magnificència :P :P.

Pensa, pensa i veuràs la llum (botifarrística clar, no entrem pas ara en temes místics).

A veure, t'ajudaré una mica. Si saps segur que el teu company surt de 3ª i et surt de Sota ... què t'estalvies de posar-hi?

Apa, tingueu manilles.
formati l’ha editat per darrera vegada el dia: 25 oct. 2005, 15:34, en total s’ha editat 2 vegades.

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

sortida de sota?

EntradaAutor: Muntana » 24 oct. 2005, 16:22

Sortir de sota amb tres de sota cavall i as ?

Deu meu vaig ara mateix a apuntarme a un reciclatge de butifarra

veig que me quedat desfasat. :( :(

muntana

morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 24 oct. 2005, 16:23

Es molt cert aixó que dius formati si saps "segur" que el teu company surt de la tercera estalvies de posar el as, peró :twisted: jejej sempre hi han perós a la buti...

A vore si surts de cavall també s´estalvia el company de posar el as.

Si jugues sempre amb el mateix company pots sortir de sota amb rei, cavall sota per que a vore si ho dic be, si sempre surts de la tercera, i surts de sota pots tenir:

- rei, cavall, sota

- as, cavall, sota

- as, rei, sota (aquesta em sona d´algo):twisted:

i en cap cas el teu company fixe te de posar ni rei ni as.

El problema es quant jugues amb molta gent diferent aquesta jugada no la pots fer. I un altre problema es que el teu company sempre sempre ha de seguir el mateix criteri, per que sino " cagada pastoret" com deia nu se qui per els foros 8)

Clar llavors si jugues amb molta gent tens de començar a portar una llista..... amb fulano de la tercera, amb mengano mai de as i sempre de rei..... amb l´altre sempre de as i mai de rei i al final acabes jugant pitjor del que jugaves abans :mrgreen: :mrgreen: ( ieps parlo per mi eh?)

De fet en la meva opinió totes aquestes tàctiques butifarreras son perfectes sempre i quant juguis amb el mateix company sempre.Al jugar amb diferents companys has de adaptar una mica la manera de jugar segons la parella o intentar jugar de una manera suficient clara per no liar al company i en aquest cas crec que amb rei, cavall sota el millor es sortir de cavall i no hi ha lloc per el dupte.

Uis qui rollo

:roll: :twisted: :twisted:

mafalda
Botifarra
Botifarra
Entrades: 140
Membre des de: 22 set. 2002, 21:21

tactiques molt avançades (o elevangeli segons fritz)

EntradaAutor: mafalda » 24 oct. 2005, 16:34

muntana tranquil jo sempre sortire de cavall, perque si tens el rei t'estalvies de sacrificar.ho i penso que sempre s'ha dejugar en benefici del company. molts muassss
marian


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants

cron