Acudit actual -o això crec-

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
lena
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 09 abr. 2004, 22:19

Acudit actual -o això crec-

EntradaAutor: lena » 18 nov. 2005, 20:43

Estan en un vaixell a alta mar l'Aznar, el Rajoy, l'Acebes i el Zaplana. De cop i volta el vaixell s'enfonsa. Qui es salva?













L'Estatut català! jijijjijiji (no tindrem aquesta sort, no...)

Salut i visca l'Estatut (tal i com es va aprovar al Parlament, eh?)

twamo
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

acudit

EntradaAutor: twamo » 02 des. 2005, 17:17

Lena, a poc ho encertes amb l'helicòpter d'ahir.....jeje Salut i república !!

lena
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 09 abr. 2004, 22:19

EntradaAutor: lena » 03 des. 2005, 10:14

Jajaajaaaa Doncs sí, twamo.... Ni era el mateix transport, ni eren els que haurien de ser, ni va passar el que hauria d'haver passat -ui, ara la que s'ha passat sóc jo, no? Doncs perdó-, però ens hi anem acostant.... jajajajaa

I ara el subnormal del Rajoy va d'enginyer i diu que ell ja sentia que el motor de l'helicòpter no funcionava bé... Aniríem millor si jugués a ser psicòleg i notés que el seu cervell tampoc funciona massa bé que diguéssim -bé, el seu i els de la gent del seu partit-. Ahir va agafar-se un dia de descans, però avui, el molt desgraciat, ja estarà a primera fila de la manifestació que ells han organitzat en contra de l'Estatut. En comptes dels dits ja es podria haver trencat alguna altra cosa...

I ho deixo aquí perquè parlar d'aquesta gentussa em fot a parir i encara diria coses pitjors. Bé.... de pitjors ja no en puc dir, no? jijjijiji Sí que en puc dir, home... Que lo del començament era broma...

animal
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 18 set. 2002, 23:43

EntradaAutor: animal » 03 des. 2005, 14:09

Ja estic acostumat a que em vingui vomitera només veure la cara de l'Aznar a la tele. El que em preocupa es que m'està començant a passar el mateix amb el senyor aquest de la barba. Espero perdre els motius per fer-ho o trobar un bon psicoleg que anul•li aquest reflex, n'estic fart de canviar l'estora de la sala.

Animal

:evil:

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 03 des. 2005, 22:42

lena veig que li vas agafant el gustet a escriure aquí :D amb la teva facilitat habitual per expressar-te val la pena llegir-te. El qué és segur que no deixaràs ningú indiferent :twisted: :wink:

10RONNIE

culdetaverna
Botifarra
Botifarra
Entrades: 119
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:55

EntradaAutor: culdetaverna » 04 des. 2005, 21:45

animal ha escrit:Ja estic acostumat a que em vingui vomitera només veure la cara de l'Aznar a la tele. El que em preocupa es que m'està començant a passar el mateix amb el senyor aquest de la barba. Espero perdre els motius per fer-ho o trobar un bon psicoleg que anul•li aquest reflex, n'estic fart de canviar l'estora de la sala.

Animal

:evil:


Peró si és un angelet pobre!

Imatge

lena
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 09 abr. 2004, 22:19

EntradaAutor: lena » 09 des. 2005, 13:28

10RONNIE, que em faràs posar vermella! Moltes gràcies, noi. M'agrada escriure. No sé si ho faig bé o malament, però intento fixar-me en el que escric i en com ho escric (i això que sempre he estudiat en escola pública... ajaajajaaa). Pel que fa a la meva manera de pensar, mai me n'he amagat i espero no haver de fer-ho. A qui agradi, perfecte; a qui no, ho sento molt.

Culdetaverna, tots els nens petits els trobo guapos; se'm cau la baba quan els miro. Però amb aquest de la fotografia teva el que se m'ha caigut ha estat una altra cosa... Però esclar, amb aquesta mare....

Salut!


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 59 visitants

cron