DIMECRES 8 DE MARÇ

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 05 març 2006, 21:34

Tot i que crec que alguns escrits no s'haurien de contestar mai, aquest m'ha posat de tant mala hostià que no em puc estar.

Qui ets tú per posar calificatius de feminista o no feminista a ningú?

Qui ets per demanar aclariment en una dita?? Si home, i només faltaria!!

A vegades sou capaços de doanr una imatge tant decepcionant que jo demanaria a Carles si fos possible que enviï el teu escrit a la paperera directament.

Baby , per tu i totes nosaltres una abraçada més especial que mai.

I a qui li piqui, que es rasqui. Catim petons

morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 05 març 2006, 21:52

Una vegada ja vaig dir el que li tenia de dir a aquest senyor.

L´unic que vull escriure ara es un SMUACKSSSSSSSS molt i molt gros per tu baby.

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 05 març 2006, 21:52

Sí q s'han de contestar sí... perq es una vergonya llegir missatges com aquest, q qui ho firma no és la primera vegada q es passa de rosca... aunq confio q enviant aquest a la PAPERERA sigui l'ultima vegada q veiem escrits d'aquest tipus als fòrums de butinet.

catim
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 23 set. 2002, 18:57

EntradaAutor: catim » 05 març 2006, 22:04

Un Senyor, ha escrit el que acabem de llegir, un altre no em parla i no vol jugar amb mi!... creieu que quan a algunes dones del butinet se’ns va ocórrer muntar aquest campionat hi havia intencions reivindicatives, feministes, prepotents .... ?
No hi havia cap altra que passar-nos-ho bé ! i punt i final!

Algun aclariment abril74?

10Ronal
Botifarra
Botifarra
Entrades: 128
Membre des de: 18 set. 2004, 20:48

EntradaAutor: 10Ronal » 05 març 2006, 23:02

El butinet hauria de servir per passar bones estones , per fer amics ( he conegut gent collonuda aquí) , els fórums del butinet crec que no van ser ideats per fer atacs personals , ni per parlar de la vida privada de les persones, hi ha gent ( diguel-s´hi covards o directament imbécils) que els fan servir com a mitjà per atacs personals, és penós del tot , no hem d´entrar en el seu joc , però no puc quedar-me callat si algú ataca a un meu amic/ga.
BABY un petonàSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.

sobre el tema del campionat de dones, catim suposo , parlo per la meva part, tots els comentaris que he fet han sigut en to de broma , teniu tot el dret a fer-lo només faltaria, desitjo que sigui un èxit i ja saps , si us puc ajudar amb algo només m´ho has de demanar :wink:

MUASSSSSSSSS per totes les dones

plaf
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 08 nov. 2002, 21:41

Dimecres 8

EntradaAutor: plaf » 05 març 2006, 23:56

Que trist noies!!! Sempre he estat en contra d’aquesta celebració, perquè mentre sigui necessària vol dir que la nostra situació no està normalitzada. Per què hem d’estar sempre lluitant i lluitant per els nostres DRETS? Per què es nega i es nega la realitat? Per què se’ns insulta quan no ens poden guanyar dialècticament? Per què no pot existir una societat basada en l’autonomia, la responsabilitat i la independència de les persones?

Aquest petit diàleg és per tu abril74. Amb tota la meva comprensió que no acceptació.

Merlí li va recordar el seu nou objectiu: desempallegar-se de l’armadura.

- I de què servirà?-va preguntar el cavaller, taciturn- a la meva família ja no els fa res si em trec l’armadura o no.

- Fes-ho per tu mateix- va suggerir Merlí-. El fet de romandre atrapat dins d’aquesta ferralla t’ha donat molts maldecaps, i a mesura que passi el temps les coses aniran pitjor. Fins i tot et podries morir d’una pulmonia per tenir la roba xopa.

- Suposo que l’armadura s’ha convertit en una molèstia- va replicar el cavaller-. Estic cansat d’arrossegar-la pertot arreu. Ben mirat, ni tan sols puc gratar-me l’esquena quan em pica.

- I quant fa que no sents la carícia d’un peto, el perfum d’una flor o una bonica melodia sense l’armadura pel mig?

- Gairebé ni me’n recordo- va murmurar tristament el cavaller-. Teniu raó Merlí. M’he de treure aquesta armadura per mi mateix.

- No pots continuar vivint així i pensant com ho vas fer en el passat- va dir Merlí. Així és com vas quedar atrapat en aquesta presó d’acer.

- Però, com podré canviar la meva vida?- va preguntar el cavaller.

- Sovint les persones no són conscients del camí que segueixen- va replicar Merlí.

- Voleu dir que aquest camí era aquí, però jo no el vaig veure?

- Sí, i pots tornar en aquesta direcció si vols, però aquest camí porta a la falsedat, a la cobdícia, a l’odi, a la gelosia, a la por i a la ignorància.

- M’esteu dient que jo sóc tot això?- va preguntar el cavaller, indignat.

- De vegades, ets alguna d’aquestes coses- va admetre Merlí tranquil·lament.

Llavors el mag va assenyalar un altre camí més estret i costerut.

- Sembla un camí molt difícil- va observar el cavaller.

- Aquest- va dir Merlí- és el Camí de la Veritat.

- Em sembla que no paga pena seguir-lo. Què tindré quan arribi al cim?

- Es tracta del que no tindràs- va aclarir Merlí-: la teva armadura!

Robert Fisher “El cavaller de l’armadura rovellada”

Baby un peto carinyo, ja veus, encara tenim molta feina a fer respecte a la coeducació.

plaf

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 06 març 2006, 00:28

Endevant noies endevant, i feliçito de tot cor la que hagi montat aquet campionat , no jugare, pero pensare en vosaltres a cada instant despres de tot el que s'ha dit aqui per part d'algun.

No li dic aquet senyor lo que penso sobre el seu escrit per respecta a vosaltres noies no val la pena posar.se de mal rollo per una sola persona ,1, 2 ,3 o 100 es igual.

LO que val es lo que feu i lo que pensem cada una de nosaltres.

Baby a tu reina un d'aquells petos tant forts i si ets una dona 10 , i que pasa?

A totes molta sort i endevant !!

BET

emfalta1bull
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 18 oct. 2005, 12:14

EntradaAutor: emfalta1bull » 06 març 2006, 00:29

psssssssss,
ni-ha que per molts campionats que guanyin no aprendran mai. :(

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 06 març 2006, 00:38

Bones,



Iba pensando, se fue cantando desafinao
el coro que aquí les traje, mira el mensaje de mi canción:
la vida te da sorpresas,sorpresas te da la vida, ay Dios,
Pedro Navaja matón de esquinas,
quien a hierro mata a hierro termina...
La vida te da sorpresas,...
Si nacistes pa´ martillo, del cielo te caen los clavos.
La vida te da sorpresas,...

PEDRO NAVAJA-Ruben Blades-Orquesta Plateria.

catim
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 23 set. 2002, 18:57

EntradaAutor: catim » 06 març 2006, 00:43

i com que estem il•lusionades en aquest campionat, continuem les inscripcions!!! ai festa!

Tic sorda i cega emfaltaunnnnnnbull!


ebre-sarandon

meri
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 25 set. 2002, 02:04

EntradaAutor: meri » 06 març 2006, 01:05

Hola Catim, felicitats per la idea, apunta

Rose i meri

muasssssssssss

Escarlatta
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 26 feb. 2006, 15:58

EntradaAutor: Escarlatta » 06 març 2006, 14:03

He llegit tots el post, i sincerament..............només un val la pena de llegir, felicitats Plaf, a la resta comunicar-vos què ara hi ha una altre MUJER 10 en el butinet: alta, guapa, bones mides, llicenciada, doctora i master................ en fi............però amb un petit defecte: Em costa estar sense els homes, fer sense ells moltes coses?? poder si,... però m'estimo més fer-les amb ells.............

Rebeu una abraçada molt forta

catim
Barretina
Barretina
Entrades: 159
Membre des de: 23 set. 2002, 18:57

EntradaAutor: catim » 06 març 2006, 15:51

Escarlatta? ès cert que et consideres la “mujer 10”
Mira tu et prens la llibertat de valorar tots els post, jo ara em permeto valorar, només les dues primeres línies del teu. Ho sento, però no m'ha agradat gens, i ho dic de bon rotllo. Penso que no existeixen les persones 10.
Si mai m'hagués de posar a puntuar a una persona (ojalà que no), segur que el primer que miraria no seria ni les mides, ni la "guapura" ni si és doctor/a" ....


A reveure

morfi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 05 jul. 2004, 17:18

EntradaAutor: morfi » 06 març 2006, 15:57

A vore Escarlatta, el problema es que no es tracta ni de fer coses amb els homes ni de fer-les sense ells.Es tracta que un dia les noies volem fer una festa nosaltres soletes, sense anims de reivindicar res nomes sencillament per divertir-nos.

I també s´ha de dir, la majoria dels nois s´ho ha pres com el que es, una manera de divertir-se.

Clar que sempre hi ha algu que pixa fora de test i espatlla les festes.

Butinet es (al menys per mi) un lloc magnific on passar l´estona i divertir-se i fer molts bons amics.Tot el demes ho sento, peró sobra.

I com diu Angeles a qui li piqui que es rasqui.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 06 març 2006, 16:00

Weno ...... la cosa esta degenerant molt.

Així que tanco el post i cap a la papelers ......


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 82 visitants

cron