EntradaAutor: plana » 12 gen. 2010, 19:05
Segurament que o deu fet l'edat... o el fet de ser avi, el cas es que cada dia que passa, cada nova "modernitat" introduïda al "nostre" ButiNET, es va deshumanitzant de mica en mica, perdent aquell encant innocent que el feia tant entranyable.
Competència, semàfors de colori'ns, triangles, fins a sis sales!!, rànking, trampes, enganys, listillos....... sincerament crec que estem "remant" en la direcció contraria.
Creia que al "professionalitzar" (que malament sona!) el ButiNET, seria per tenir allò que ja teniam, millorat..... la realitat es que per diferents motius, cada dia el veig més lluny.
Segur que comercialment pot ser un èxit, sincerament jo crec que "els arbres no ens deixen veure el bosc". Axó no es ni Ludoteka, ni Jugón, ni molts altres llocs (mils) on poder jugar anònimament amb altres persones totalment desconegudes. El que ens diferencia es la part humana i cotidiana del lloc, si perdem axó, ens quedarà poc....... Son moltes les persones, algunes amigues, que ja no entren..... i si o fan es per no perdre del tot el contacte amb un lloc en que es trobaven com a "casa"
Prioritzem les millores que alimenten la competència (com si no tinguéssim prou la resta del dia!!!).... Per que no tenim encara el poder consultar les partides ja jugades?. Per que no es provoca que els abonats juguin "rodes" (que fomentaria el coneixement entre jugadors???). Per què no ampliem la gama de jocs... butifolla, botifarra a 6, antibuti, o perquè no, dominó o altres jocs?.
Carles, no et prenguis aquest escrit com una crítica... està fet des del meu "amor" pel ButiNET, per tot el que m'ha donat fins avui i pel que encara espero rebre d'Ell.