Sugeriment: Check per finatzar partida i altres

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
Milor
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 14 ago. 2004, 17:08

Sugeriment: Check per finatzar partida i altres

EntradaAutor: Milor » 07 jul. 2008, 11:34

Seria interesant fer un CheCK per finalitzar la partida si tots estan d'accord. Perque aixi no conti com a abandonada al primer que marxi.

Aixi si el butinet a tinguit un mal funcionament ( l'altre dia es va quedar repartint les cartes, despres de 2 minuts aixi van tenir que marxar ) o algu a de marxar i els altres estan d'accord faria millor el joc.

El bug de donar-li a UNIR-SE i es queda penjat amb va pasar a mi, i to vaig comentar.

No m'agrada no poder posar-hi nom a la partida del butinet, i que el nom de la partida sorti darrera tampoc ( Comentaris personals )

Es podrian fer les cartes en format VECTORIAL? perque no pixelin?

També estaria bé posar un limit de temps per tirar un carte, recollir, etc. Per exemple 2minuts o 1minut ( Aquest ultim millor ), per si algú marxa i deixa el butinet engegat ( m'ha pasat alguns cops ) si es compleix el temps, recollir automaticament, etc. ( Si es poses aixo, hauria de haver un check per posar la partida en PAUSE per si algú te PIPI, i els altres li permeten marxar :D

Posibles Bugs: La llista no marca bé quants jugador hi han jugant (Entres i et diu que esta plena, i marca 0 o , etc), m'ha donat l'impresio que a vegades esperan a la informacio de les persones que hi han dintra, no sorten les correctes.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Re: Sugeriment: Check per finatzar partida i altres

EntradaAutor: Carles » 07 jul. 2008, 12:05

Milor ha escrit:Seria interesant fer un CheCK per finalitzar la partida si tots estan d'accord. Perque aixi no conti com a abandonada al primer que marxi.


Si, està previst.

Milor ha escrit:Aixi si el butinet a tinguit un mal funcionament ( l'altre dia es va quedar repartint les cartes, despres de 2 minuts aixi van tenir que marxar ) o algu a de marxar i els altres estan d'accord faria millor el joc.


Espero poder solucionar aquests problemes tambè.

Milor ha escrit:El bug de donar-li a UNIR-SE i es queda penjat amb va pasar a mi, i to vaig comentar.


Aquest ja està apuntat :-p

Milor ha escrit:No m'agrada no poder posar-hi nom a la partida del butinet, i que el nom de la partida sorti darrera tampoc ( Comentaris personals )


Milor ha escrit:Es podrian fer les cartes en format VECTORIAL? perque no pixelin?


Es faran cartes mes grans !

Milor ha escrit:També estaria bé posar un limit de temps per tirar un carte, recollir, etc. Per exemple 2minuts o 1minut ( Aquest ultim millor ), per si algú marxa i deixa el butinet engegat ( m'ha pasat alguns cops ) si es compleix el temps, recollir automaticament, etc. ( Si es poses aixo, hauria de haver un check per posar la partida en PAUSE per si algú te PIPI, i els altres li permeten marxar :D


La idea, es que quan algú trigui mes de X temps a fer alguna cosa, el creador de la partida el pugi fer fora. (i si es el creador, un altre jugador el pugi fer fora).

Milor ha escrit:Posibles Bugs: La llista no marca bé quants jugador hi han jugant (Entres i et diu que esta plena, i marca 0 o , etc), m'ha donat l'impresio que a vegades esperan a la informació de les persones que hi han dintra, no sorten les correctes.


Tens tota la raó ..... ja me n'he adonat la informació de les partides a vegades fa el tonto i es incorrecta.

Gràcies pels comentaris :-)

Adéu !

Milor
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 14 ago. 2004, 17:08

Re: Sugeriment: Check per finatzar partida i altres

EntradaAutor: Milor » 07 jul. 2008, 22:40

Milor ha escrit:També estaria bé posar un limit de temps per tirar un carte, recollir, etc. Per exemple 2minuts o 1minut ( Aquest ultim millor ), per si algú marxa i deixa el butinet engegat ( m'ha pasat alguns cops ) si es compleix el temps, recollir automaticament, etc. ( Si es poses aixo, hauria de haver un check per posar la partida en PAUSE per si algú te PIPI, i els altres li permeten marxar :D


Carles ha escrit:La idea, es que quan algú trigui mes de X temps a fer alguna cosa, el creador de la partida el pugi fer fora. (i si es el creador, un altre jugador el pugi fer fora).


Aixo si que es rapideza, amb sembla bé, pero que cualsevol pogui fotre al creador amb sembla perillos ( a no ser que es controli que fa 1 o 2 minuts que no fa res, llavors no hi ha problema ).

El tema de PAUSAR la partida per si algú te alguna cosa important que fé i rapida, amb segueix semblant interesant.

Un Sugeriments seria podem fer una llista negra i tambe blanca.

Aixi al entra a la partida et podria sortir un avis dient que tens un persona de confianza, dues, tres, etc o l'inreves.

Per cert, gracies per el GENIAL Soft ( Que esta molt bé, pero com tot s'ha de pulir poc a poc, i seguint disfrutant-lo )

NOTA: Sento les faltes ortografiques. :roll: es pot saver en quin lenguage es programa el Butinet?

llam15
Contro
Contro
Entrades: 7
Membre des de: 10 jul. 2008, 22:41

EntradaAutor: llam15 » 17 jul. 2008, 18:25

hola; m apinto al tema per dir que aixo del check estaria be, pero crec que hauria de ser de formar unanime; p.ex: avui mateix he fet una partida, i ma tocat am un company mes aviat desagradable, i quan estavem jugan a dit que havia de marxar, a10, i no a marxat, si no que ha esperat que algu sortis avans que ell!!; si el check fos de forma unanime, per exemple, que tots tinguin la opcio de dir finalitzar partida per abandonament de "xxx" i si axo es fa passats 2 minuts desde que aket "xxx"no faci res, que s acabi la partida i se li donai com abandona a ell(ja que no nomes es tracta de poder acabar les partides sino d idenitficar els usuaris malintencionats!!

i parlant sobre una llista negra i blanca, em sembla be, pero a mes a mes de lo dels colors.


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 44 visitants

cron