Entrada porta principal o porta de servei?

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

Entrada porta principal o porta de servei?

EntradaAutor: Angeles » 08 gen. 2009, 21:06

Benvolguts Butinaires,

És cert que molts cops a segons quines hores, entres al xat, saludes, esperes i ningú diu res, ningú contesta, ningú et saluda, ningú et convida i a vegades resulta difícil crear una partida. Som poca gent.

M’agradaria que la sala Butinet estigués sempre plena, dinàmica, amb més persones que a la sala general..... Tal i com està en el moment dels campionats on line: Viva, alegre, divertida, amb gent amb ganes de jugar, de competir, de saludar, de passar-s’ho bé, amb gent nova, amb nous jugadors.

I Srs. i Sres. perquè això pugui arribar un dia a ser així necessitem, ens agradi o no, als Convidats. Necessitem gent disposada a conèixer Butinet i potencialment puguin ser futurs butinaires (usuaris de pagament).

Per a aconseguir això s’ha de buscar un equilibri just entre que es trobin a gust per a canviar d’estatus e incorporar-se als butinaires, però no tant a gust com per a que es quedin tota la vida com a convidats. I penso que aquest és un punt que es podria millorar.

¿Com podem pretendre vendre “el producte” quan el que mostrem al nouvingut, al Convidat, és la sala petita de casa nostra, la sala fosca, la sala trista, una part súper petita de butinet?.

Què troben els que entren a butinet per primer cop?. Partides que no s’acaben, gent que juga malament, gent que protesta, gent que insulta, xat mort, butinet apagat .... Quina és la primera impressió que tenen?: Butinet? No gràcies.

I davant d’això ja no dius a cap amic que entri, que provi i que veurà lo bé que es trobarà, les bones partides que farà, la seriositat de butinet .. com tothom fèiem fins ara als nostres amics amants de la butifarra.

I agafant la llibertat que em dóna butinet d’expressar les nostres opinions a través dels forums, diré quins canvis preferiria jo.

Punt 1.- M’agradaria que quan un usuari per primer cop tingués un contacte amb Butinet (control súper estricte de nous nicks), se’l fes passar per la porta gran, se’l pugués mostrar tot el que butinet el pot oferir, els mateixos drets que els butinaires de pagament, campionats on line, converses privades, crear partides, nicks amb nom visible.... Que vegi tot el que el producte li ofereix, tot el que pot comprar.
Nicks amb punt blau cel que puguin informar a la resta que és butinaire en prova. Els hauríem de “mimar”.
Temps de prova: 15 partides (cada una de campionat compta) o temps limitat de 30 dies, passats els quals tindria dues opcions: passar a ser de pagament o punt 2.

Punt 2.- El butinaire de proves no sap si li convé abonar la quota per a ser butinaire definitiu i fetes les 15 partides passa automàticament a ser Convidat però un Convidat amb numeració fitxa. No podrà entrar a la sala butinet, no podrà tenir converses privades, no campionats on line però si faria que poguessin crear partides i convidar. Ha de notar la diferència entre les dues sales però s’ha de seguir trobant a gust.
Temps: realitzar 50 partides o 3 mesos passats els quals tindria dues opcions: passar a ser de pagament o punt 3.

Punt 3.- El Convidat encara dubta si li convé abonar la quota i com ha realitzat les 50 partides passa a ser Usuari sense número fitxa, sense poder crear partides i sincerament no em preocupa gens ni mica els seu benestar, perquè ja sap el que pot tenir i ell lliurement ha escollit estar allà.

Em sap greu que algú no es quedi a butinet solament pel fet que no el conegui. Que algú pensi que és poc el que ofereix solament pel fet de veure una part petita del tot. Que algú tingui una visió errònia d'on estem.

M’agradaria que entre tots de mica en mica féssim més gran la sala Butinet.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Re: Entrada porta principal o porta de servei?

EntradaAutor: Carles » 08 gen. 2009, 23:14

Hola Angeles !

Angeles ha escrit:Punt 1.- M’agradaria que quan un usuari per primer cop tingués un contacte amb Butinet (control súper estricte de nous nicks), se’l fes passar per la porta gran, se’l pugués mostrar tot el que butinet el pot oferir, els mateixos drets que els butinaires de pagament, campionats on line, converses privades, crear partides, nicks amb nom visible.... Que vegi tot el que el producte li ofereix, tot el que pot comprar.


M'agrada el que he llegit, de fet, ho he pensat molts cops, i es el que hauria de ser.

Però hi ha un "petit problema", doncs si, el control súper estricte de nous nicks, no se com fer-lo. Es pràcticament impossible controlar. De fet, no sabria ni per on començar a fer-ho.

Seguim pensant :-)

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 09 gen. 2009, 09:41

Angeles: perfecte.

Opinió tècnica (personal i discutible, com tot):
* les funcionalitats que indiques semblen relativament simples d'implementar.
* totalment d'acord en què un "control estricte de nicks" és a efecte pràctics impossible, però un "control 90% raonable de nicks" és, també, relativament simple. I el 10% restant d'impresentables, doncs com fins ara: paciència i fer-los fora quan es detecti.

A mi em sembla que només cal voler fer algo i els guanys serien importantíssims.

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

EntradaAutor: 1717 » 09 gen. 2009, 11:45

Bon dia a tots

Primer dir Angeles que esti completament d'acord amb tu que cal fer alguna cosa, ja que crec que el Butinet esta malalt.
Com que no soc informatic, me crec que sigui imposible el tema del control de nicks.
Pero per començar, no seria adient fer una neteja de nicks?
Molts de nosaltres en tenim que ja ni recordem i que evidentment ara no fem servir.
Carles no seria bo, donant un temps acotat, per tal de que els abonats puguin fer-ho, de esborrar tots els nicks i tornar a entrar-los de nou, respectant els que tenim?
Tot i que se que va ser una reivindicacio nostre el fet de "exigir" poder tenir dos nicks registrats, la veritat es que no li veig l'utilitat. El segon nick pq es?, per fer el indi d'amagat, per entrar a jugar sensa que tinguis de saludar, pq els altres no sapiguen qui ets (el 90% son coneguts)?
Potser seria millor i no se com es complementaria amb la proposta de l'Angeles, que es podes utilitzar aquest segon nick, per poder convidar a un altre jugador novell, per tal de que conegui el Butinet, sota la responsabilitat del abonat, amb les restriccions que creieu necesaries.
Es una idea que llenço al aire

1717

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 09 gen. 2009, 13:00

Hola !

DeepButi ha escrit:Opinió tècnica (personal i discutible, com tot):
* les funcionalitats que indiques semblen relativament simples d'implementar.
* totalment d'acord en què un "control estricte de nicks" és a efecte pràctics impossible, però un "control 90% raonable de nicks" és, també, relativament simple. I el 10% restant d'impresentables, doncs com fins ara: paciència i fer-los fora quan es detecti.


Que optimista ...... un 90% ?? Nu ce nu ce.

Suposo que s'hauria de provar. Hi rumio.

1717 ha escrit:Primer dir Angeles que esti completament d'acord amb tu que cal fer alguna cosa, ja que crec que el Butinet esta malalt.


Aquí si que no hi estic d'acord.
El nou ButiNET es "nou", en prou feines te 4 mesos, estic d'acord que es millorable, i que ha d'anar creixent i millorant, però no que estigui malalt.

L'ambient que hi pot haver ara a la sala convidats, dubto que sigui pitjor que el que podíem tenir fa 1 anys al ButiNET "antic". No s'acabaven les partides, insults per tot arreu, malsrollos per tot arreu.

I no cal dir que la sala ButiNET ha millorat radicalment.

1717 ha escrit:Pero per començar, no seria adient fer una neteja de nicks?
Molts de nosaltres en tenim que ja ni recordem i que evidentment ara no fem servir.
Carles no seria bo, donant un temps acotat, per tal de que els abonats puguin fer-ho, de esborrar tots els nicks i tornar a entrar-los de nou, respectant els que tenim?


Aquesta neteja es pot fer sempre, de moment no la veig prioritària.

1717 ha escrit:Tot i que se que va ser una reivindicacio nostre el fet de "exigir" poder tenir dos nicks registrats, la veritat es que no li veig l'utilitat. El segon nick pq es?, per fer el indi d'amagat, per entrar a jugar sensa que tinguis de saludar, pq els altres no sapiguen qui ets (el 90% son coneguts)?


Jo si que ho entenc, hi ha molta fent (jo inclós) que no sempre te ganes de "smuakis", vol jugar i ja està. Per això el segon nick.

1717 ha escrit:Potser seria millor i no se com es complementaria amb la proposta de l'Angeles, que es podes utilitzar aquest segon nick, per poder convidar a un altre jugador novell, per tal de que conegui el Butinet, sota la responsabilitat del abonat, amb les restriccions que creieu necesaries.
Es una idea que llenço al aire


De moment s'ha fet lo de les invitacions d'una setmana, amb una minsa participació, amb prou feines s'han fet servir 40.
Se li ha de fer mes propaganda, que molta fent ni ho deu saber.

Adéu !

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

EntradaAutor: 1717 » 09 gen. 2009, 13:36

carles ha escrit:Aquí si que no hi estic d'acord.
El nou ButiNET es "nou", en prou feines te 4 mesos, estic d'acord que es millorable, i que ha d'anar creixent i millorant, però no que estigui malalt.

L'ambient que hi pot haver ara a la sala convidats, dubto que sigui pitjor que el que podíem tenir fa 1 anys al ButiNET "antic". No s'acabaven les partides, insults per tot arreu, malsrollos per tot arreu.

I no cal dir que la sala ButiNET ha millorat radicalment..


Evidentment la sala Butinet ha millorat.
Pel que fa a la sala convidats igual no es pitjor, pero com també dius estas d'acord, amb que posiblement es similar al antic, i si es va canviar l'antic es pq no estaba be no?
Que la paraula malalt no es acertada?, posiblement tinguis rao, pero i fen un simil, un nadó de 4 mesos amb signes de desnutricio, crec que es pot dir que esta "malalt".

Carles ha escrit:Aquesta neteja es pot fer sempre, de moment no la veig prioritària.


Es directament una decisio teva, pero a mi particularment, que estadisticament surtin 30 o 40.000 nicks registrats, quant a la realitat se o soposo, comptan a un nick per persona, i considerant que com a minim entren un cop al mes, poden sobrar un ..... 80/90% ?, pos que vols que te digui .....

Carles ha escrit:Jo si que ho entenc, hi ha molta fent (jo inclós) que no sempre te ganes de "smuakis", vol jugar i ja està. Per això el segon nick.


Wenu, jo no he fet mai cap "smuakis" al xat, ni crec que sigui necesari o obligatori per quedar be. Si vull jugar, entro, saludo, faig la partida, acabo, torno el saludo als que me han dit alguna cosa i me despedeixo. Sencill i alhora elegant crec.

Carles ha escrit:De moment s'ha fet lo de les invitacions d'una setmana, amb una minsa participació, amb prou feines s'han fet servir 40.
Se li ha de fer mes propaganda, que molta fent ni ho deu saber.


Es posible que aquesta sigui una de les causes

1717

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 09 gen. 2009, 14:09

La animació del xat crec que ha disminuït des de que hi ha privats , abans si volies dir res a algú ho veia tothom o tenies que tenir msn.

No se si es difícil crear sales ,suposo que no,

Carles podries crear una sala General
com ara per els Verds i tots els que estan en Vermell i Groc que passessin automàticament a
una sala ''Purgatori''que redimissin els pecats i fins que no tornessin estar verd no podrien entrar al General.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

Re: Entrada porta principal o porta de servei?

EntradaAutor: Angeles » 09 gen. 2009, 16:13

Carles ha escrit: ... control súper estricte de nous nicks, no se com fer-lo. Es pràcticament impossible controlar ...

No tinc ni idea de les dificultats però busquem altres alternatives.
Una podria ser: Al moment de la connexió del convidat que surti un missatge del servidor a la sala general dient: Si estàs interessat en conèixer més profundament butinet envia un correu a info@butinet.cat i rebràs una invitació personal.
Al rebre tu el correu pots comprovar la seva IP i la seva identitat i fer-li la invitació personal si creus adient, pots aprofitar també per enviar-li les normatives, un resum de tot el que trobarà a butinet, i com pot realitzar la quota.

DeepButi ha escrit: .....I el 10% restant d'impresentables, doncs com fins ara: paciència i fer-los fora quan es detecti.

Estic molt d'acord. Cap butinaire en proves ha de ser conflictiu. Si hi ha algú es que se ha "colat del control d'IP". Reportem cas i fora sense contemplacions. És qüestió de veure qui es cansa abans i Carles, penso, té aguante.

1717 ha escrit:.... que es podes utilitzar aquest segon nick, per poder convidar a un altre jugador novell, per tal de que conegui el Butinet, sota la responsabilitat del abonat....

Súper perillós. Pensa que mentre hi sigui ell connectat, no podràs entrar tu. A part que se't pot escapar de les mans fàcilment penso es deslleial a Butinet.

Batet home que fa 4 dies era Nadal i tu volent enviar a gent al Purgatori. Més sales no plis que sinó 4 gats a cada una :(

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

Re: Entrada porta principal o porta de servei?

EntradaAutor: 1717 » 09 gen. 2009, 17:53

Angeles ha escrit:Súper perillós. Pensa que mentre hi sigui ell connectat, no podràs entrar tu.


Eps desconeixia aixo, de que si entra ell no puc entrar jo. Si es aixi proposta a la paperera.
Es el que te no saber res d'informatica ......

1717

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

ESQUEMATITZANT

EntradaAutor: corpetit » 09 gen. 2009, 18:40

Bóra-narda butinaires.

Molt d’acord amb Angeles. No entenc un borrall d’informàtica ni de tot allò referent a les noves tecnologies però sembla que el problema principal de la identificació rau en les IP variables. Imperseguibles i fàcilment esmunyedisses.

Per tant, molt en temo que la solució és la de sempre: pagar X euros (ni que sigui una misèria) per nick.

Totalment d’acord amb la reducció de nicks. Ara mateix i amb una pura i simple regla de tres, devem ser un 6 % (+ o -) dels registrats.

D’acord amb en 1717, un nick per abonat. Si se’n vol un segon, el mateix d’abans: pagar. Carles, em sembla que el teu petit problema estaria solucionat.

La idea d’en batet no és forassenyada. No cal crear una sala nova però sí que se’ls podrien aplicar més restriccions:
    Convidat groc: només poden jugar entre ells o si són convidats per un abonat.
    Convidat vermell: només poden jugar si són convidats per un abonat.

D’acord amb el període de prova a la sala butinet i no a la general.

D’acord amb la necessitat de donar més informació: curta i concisa. Per exemple, que només prémer connectar s’obri una finestreta d’informació de dues o tres línies, essent un minipas previ per entrar (especialment per als convidats).

Adéu.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 09 gen. 2009, 19:08

Però ... que no sabeu llegir entre línies?

Perquè el que jo llegueixo és:

a) a Butijocs S.L. li sembla raonablement bona la situació actual de convidats/xat/abandonaments etc.

b) borrar nicks? I ara! Amb el que "farda" poder dir que el ButiNET té 37,000 nicks.

O sigui que ... esperarem a veure com evoluciona el ButiNET.

1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

EntradaAutor: 1717 » 09 gen. 2009, 19:15

jejejeje deep, jo no gosaba dir-ho tan clar ......

1717

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 09 gen. 2009, 19:30

DeepButi ha escrit:Però ... que no sabeu llegir entre línies?


Doncs llegim línies diferents, per que NO es així.

DeepButi ha escrit:a) a Butijocs S.L. li sembla raonablement bona la situació actual de convidats/xat/abandonaments etc.


No, no em/ens sembla raonable, altre cosa es que es trobi una sol·lució que agradi a tothom i sigui aplicable.


Sobre els abandonaments, vaig dir que pensava que ni haurien mes, no que sigui raonable !

DeepButi ha escrit:b) borrar nicks? I ara! Amb el que "farda" poder dir que el ButiNET té 37,000 nicks.


Es que tampoc li trobo la utilitat a borrar nicks no operatius. Ja ho he dit directament que no era prioritari. I de fet, no afecta a res al que s'esta parlant dels nicks nous.


Com vaig dir a la primera resposta a l'Angeles, la seva idea m'agrada molt, i ja l'havíem contemplat, però segueixo sense trobar la sol·lució de que sigui bo pels que entren nous i no sigui un colader-ho.

Adéu !

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 09 gen. 2009, 23:14

Hola bones.


Possibilitats de control:

a) Tecnològic.: No es factible ja que tant amb la mateixa IP com des de el mateix PC es poden connectar dos usuaris diferents, un , no gaire educat, al que voldríem castigar i un altre que no causa cap problema i que resultaria castigat de forma totalment incorrecta.

b) Identificatiu. Tot usuari, per registrar un nick, ha d’enviar a Butijocs fotocopia del seu DNI. Això representa un increment de la gestió i una revisió dels aspectes legals. En el 95% dels casos el control seria efectiu.

c) Econòmic. Per registrar un nick s’ha de pagar una quota mínima, (per exemple 6 euros), que alhora permet que l’usuari sigui considerat com abonat durant el període d’un mes i convidat la resta del any. Aquet cost també es justifica, tant per la gestió de control de nicks, com d’espai necessari, així com del cost corresponent al servidor, ja que, a més usuaris, ha de ser més potent per poder donar els serveis garantits.

Si alguna d’aquestes dues últimes possibilitats es veu interessant, podem seguir desenvolupant el tema, analitzant les avantatges i desavantatges. Així com buscar alternatives per poder jugar amb convidats “educats” si el sistema no es modifica.

Per usuaris nous, hi ha l'opcion d'invitacions per part de coneguts/Butijocs, d'un o dos dies i/o amb limit de partides, però, si es per part de Butijocs, ha de ser amb control identificatiu.

Salutacions,

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 10 gen. 2009, 02:21

La proposta que dius josep1945, des del meu punt de vista, té un petit inconvenient: Si fas que la gent que vol saber que és això del butinet, hagi d' enviar fotocopia del D.N.I i/o pagar 6 € per a obrir nick i tafanejar, penso que no hi haurà més nicks enregristats de gent nova.

Potser solucionaràs un millor control de nicks, però penso és tancar la porta als nouvinguts.

La pregunta és: Que preu/sacrifici estem disposats a pagar Butijocs i els butinaires per tal que la cosa s'animi i fer conèixer Butinet a la resta de l'estat per tal que això tiri endavant i cada cop siguem més?

S'ha de donar moltes facilitats a la gent que vol conèixer Butinet i si amb això es cola algú o en fa mal ús .... doncs mira. Mala sort. Tanquem una mica els ulls i apa.

Com diu DeepButi que es faci el control que es pugi sigui un 90, 80% ... i paciència amb els colons.

¿Seria possible fer un control a través de números de mòbils?. Enviant un codic al mòbil per activar el nick en lloc de fer-ho per correu. Alguna cosa que no suposi despesa per a butinet però fos sistema diferent al control de la IP. La gent pot tenir molts comptes de correu però almeys hauran de trencar-se el cap per donar números de mòbils que no siguin el seu. Al banc, per exemple, per a fer una transferència m'envien un codi al mòbil que he d'introduir com si fos un pasword.

Preguntaré a la canalla que proven mil i un joc de pagament com ho fan. Segur que el sistema de control està inventat.


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 44 visitants

cron