Privats

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

Privats

EntradaAutor: Angeles » 18 gen. 2009, 22:49

pàgina web ha escrit:Quan t'obren un privat, no se't canvia el teclat de finestra.

Hola Carles,
Si el que vol dir això és que si estàs escrivint en un privat i t'obren un altre, no acabes la frase del primer en aquest segon privat, doncs si és així no funciona perquè això passa.
I el del segon t'escriu: Què dius?
I tu: No, no perdona, no anava per a tu això.

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 18 gen. 2009, 23:15

Doncs a mí em funciona bé.

Obro un privat amb l'usuari A ... i estic escrivint i encara que un altre usuari m'obri un privat, el cursor es manté on estava escrivint.

Salutacions,

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 19 gen. 2009, 09:21

A mi tampoc em funciona correctament. Diria que té a veure amb la "finestra de partida independent", que jo no tinc marcat.

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 19 gen. 2009, 09:36

DeepButi ha escrit:A mi tampoc em funciona correctament. Diria que té a veure amb la "finestra de partida independent", que jo no tinc marcat.


Doncs no crec que sigui això Deep, perquè jo si la tinc marcada i me passa lo mateix que l'Angeles.

I ja no parlem de quan jugo una partida i se’m crida el meu nom o semblat en el xat .

Bet

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 19 gen. 2009, 10:12

prova feta desmarcant la casella de Finestra de partida independent:

Em funciona bé (potser sóc un privilegiat ...) :twisted:

Es a dir, usuari A que està escrivint en el xat.

L'usuari B fa un privat al usuari A.
En el pc del usuari A s'obre un privat, pero el cursor segueix on era, en aquet càs en el xat general.

Si ja he posicionat el cursor en el xat del privat i un tercer usuari C m'obre un altre privat, queda el privat del usuari B davant, amb el cursor actiu i puc contestar-li.
Si encara no he posicionat el cursor en el xat del privat i un tercer usuari C m'obre un altre privat, aquet nou privat es el que es veu primer. Però el cursor segueix on era, en el xat del general. Es a dir, si ar vull contestar algún dels dos privats, sí m'he de fixar a quin usuari li contesto.

En tots els casos, en la barra d'eines, d'inici ràpid, tinc l'avis dels dos privats i allà puc seleccionar a quin d'ells li donc resposta i, al seleccionar-lo, el cursor es posiciona sobre el xat del privat corresponent.

Com a "mesures" adicionals, tinc el xat gran, pero que no ompli tota la pantalla (deixo un espai a l'esquerra lliure) i quant rebo un privat el moc una mica cap avall i així, si en rebo un altre, els puc veure tots dos ...

Tot aixo en el pc amb Windows Vista.
En el pc amb Linux-Ubuntu també em funcionen bé els privats.

En tots els casos, al obrir el privat, el cursor no es posiciona en el xat del privat.

Salutacions,

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 19 gen. 2009, 12:18

Mmmm, nomes per que quedi clar, estem parlant dels xats privats, i només dels xats privats.

Dels avisos quan te parlen (notificacions) que se't fiquen davant, encara no esta arreglat.

Adéu !

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 19 gen. 2009, 12:21

Carles ha escrit:Dels avisos quan te parlen (notificacions) que se't fiquen davant, encara no esta arreglat.

Sí, probablement estic barrejant coses ... interferències entre xats privats i notificacions.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 19 gen. 2009, 13:15

Hola a tots,

Jo parlava de dos privats. En quan t'obren el segon, aquí és on acabes la frase del que escrivies al primer.

Si estàs escrivint en un privat i diuen el teu nom al general, perds de vista el privat però si segueixes escrivint i fas enter s'envia correctament el missatge privat (no et canvia el cursor).

Altra cosa que també em passa és que quan tinc la pantalla de campionats i algú diu el teu nom al general aquesta pantalla marxa i no la puc tornar a recuperar, encara que faci un clic, si primer no faig el clic a la pantalla del xat general.

De totes formes provaré el que diu Josep1945 de minimitzar una mica la pantalla per a veure si així em va millor.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 19 gen. 2009, 15:28

Angeles ha escrit:Jo parlava de dos privats. En quan t'obren el segon, aquí és on acabes la frase del que escrivies al primer.

Si estàs escrivint en un privat i diuen el teu nom al general, perds de vista el privat però si segueixes escrivint i fas enter s'envia correctament el missatge privat (no et canvia el cursor).


Això NO hauria de passar, ja que es el que s'ha arreglat. Comprova-ho que realment te passi o no.

Angeles ha escrit:Altra cosa que també em passa és que quan tinc la pantalla de campionats i algú diu el teu nom al general aquesta pantalla marxa i no la puc tornar a recuperar, encara que faci un clic, si primer no faig el clic a la pantalla del xat general.


Això es el que no està arreglat :-)

Adéu !

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 19 gen. 2009, 15:54

a mi em continua saltant el cursor d'un privat a l'altre.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 19 gen. 2009, 15:59

Carles ha escrit:
Angeles ha escrit:Jo parlava de dos privats. En quan t'obren el segon, aquí és on acabes la frase del que escrivies al primer

Això NO hauria de passar, ja que es el que s'ha arreglat. Comprova-ho que realment te passi o no.


A mi em passa per això vaig escriure la incidència.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 19 gen. 2009, 16:01

Quin windows teniu ?

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 19 gen. 2009, 16:04

Vista

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 19 gen. 2009, 16:08

Windows XP.
Em va passar al campionat d'ahir a la tarda.


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants

cron