PER COMODITAT.

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

PER COMODITAT.

EntradaAutor: corpetit » 24 feb. 2009, 16:43

Bona tarda,

Quan estem als fòrums, entrem sempre pel començament del fòrum, pel primer escrit.

També sabem que prement les tecles control - fin, ens n'anirem a final de pàgina.

Bé, ja sé que és una rucada però és que sóc una mica mandrós, per no dir del tot. Carles, seria possible posar just a sobre de "veure tema següent", un petit enllaç que posés alguna cosa així com: "anar a final de pàgina" i que ens hi enviés, és clar?

Una segona opció i que m'agrada més: seria possible que, en entrar, ens redirigís directament cap al primer escrit que nosaltres (loginats) encara no haguéssim vist?. O que l'enllaç aquest que deia, ens hi adrecés?

Una tercera més fàcil però no tan atractiva podria ser que entréssim per l'últim escrit i no pel primer? Actualment és configurable això?

Adéu.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 24 feb. 2009, 17:05

Si apretes a la petita icona taronja amb una petita fletxa negra de davant del títol del post, t'envia al primer missatge no llegit de post.

El problema, es que a vegades no funciona.

Adéu !

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

EntradaAutor: corpetit » 24 feb. 2009, 17:30

Bona tarda,

Doncs avui sí que m'ha funcionat gràcies. Ara, juraria que ho he fet moltes altres vegades i no anava de cap manera.

Adéu.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 24 feb. 2009, 22:00

Carles ha escrit:Si apretes a la petita icona taronja amb una petita fletxa negra de davant del títol del post, t'envia al primer missatge no llegit de post.

El problema, es que a vegades no funciona.

Adéu !

Vols dir de darrera del nick de qui ha escrit l'últim missatge al post, oi? Això t'envia al darrer missatge del ppost (i a mi em funciona sempre).

Jo no tinc cap petita icona amb cap fletxa davant del títol del post. :?

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 25 feb. 2009, 20:24

No entenc què us passa. Quan entro als forums, clico una opció (la primera de la dreta) que diu "Veure els missatges des de la teva darrera visita", i ja està. Sol em surten els nous.


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 46 visitants

cron