Tancament consensuat d'una partida

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.

A part del tancament consensuat d'una partida amb l'acord dels 4 jugadors, creus que també seria útil poder tancar-la, de manera consensuada, amb l'acord de tres jugadors?

si
7
70%
no
3
30%
No m'interessa el tema proposat
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 10

gummo
Recontro
Recontro
Entrades: 36
Membre des de: 01 feb. 2008, 22:18

Tancament consensuat d'una partida

EntradaAutor: gummo » 08 ago. 2010, 12:28

Jo crec que si el company d'un jugador que motius (els que siguin) no tira, insulta, falta... esta d'acord amb els altres en tancar una partida, tendria que tenir aquesta possibilitat

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 09 ago. 2010, 12:30

Estic complertament d'acord.

Quantes vegades m'he sentit incòmoda pel tracte d'un jugador de l'equip contrari al seu company. En aquests casos m'agradaria poder dir-li: "Escolta. Vols que tanquem la partida de manera consensuada?". Si està d'acord, que el jugador "malcarat" es quedi sol.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 12 ago. 2010, 13:59

Jo crec que pot portar més malrollos/problemes que avantatges.

Exemple: un jugador malcarat està perdent ..... comença a tractar malament al company o anar lent per que els altres 3 es cansin i concensuin.

Vinga, mes opinions !!!

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 12 ago. 2010, 16:16

A més de les raons dites, jo tinc la següent:

Som 4 amics/coneguts que estem jugant una partida i un cau i … malgrat l’esperem, no torna. Com el considerem persona de confiança, si no torna es que hi ha algún problema i per tant, prefereixo poder consensuar amb els altres dos usuaris el tancament, que sortir de la partida i li comptabilitzi (al caigut) com abandonament (i si es de rànquing, amb pèrdua de punts…)

El cas dels mals rotllos per … impresentables … quedarà solventat amb les llistes negres, que com dius en altres posts …

a) està a mig fer …
http://www.butinet.cat/forums/viewtopic.php?t=2249

b) t’hi posaràs quan acabis lo del butiweb i guardat de partides …
http://www.butinet.cat/forums/viewtopic.php?t=2314


Ara ja tant sols ens falta concretar el teu concepte de … “en breu …”

:twisted: :twisted: :twisted:

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 13 ago. 2010, 00:30

josep1945 ha escrit:
Som 4 amics/coneguts que estem jugant una partida i un cau i … malgrat l’esperem, no torna. Com el considerem persona de confiança, si no torna es que hi ha algún problema i per tant, prefereixo poder consensuar amb els altres dos usuaris el tancament, que sortir de la partida i li comptabilitzi

Hola Josep,
Jo pensava que en el cas que tu exposes, si un jugador cau, els altres tres podien tancar de manera consensuada. No sé, potser estic confosa.

Carles ha escrit:un jugador malcarat està perdent ..... comença a tractar malament al company o anar lent per que els altres 3 es cansin i concensuin

Prefereixo tancar i perdre la possibilitat de guanyar punts, abans d' aguantar segons quins comportaments. Tampoc crec que es faci gaire ús d'aquesta opció per aquestes finalitats.

Jo m'ho miro a l'inrevés. Tant de bo els malcarats no acabin cap partida i es vegin obligats a seguir unes normes de comportament correctes amb la finalitat de poder acabar-la.

pozi
Contro
Contro
Entrades: 19
Membre des de: 06 oct. 2004, 00:42

EntradaAutor: pozi » 14 ago. 2010, 15:15

Estic d'acord amb que per tancar consensuadament una partida només calgui majoria en comptes d'unanimitat com fins ara. La unanimitat provoca que tres que volen plegar s'hagin de sotmetre als capricis del que no vol, que sovint és el díscol de la partida. Comenta en Carles que això pot provocar que un malperdedor provoqui, faltant el respecte i alentint el joc, que els altres tres tanquin... Crec que això ja passa actualment i el resultat és que acaba tancant un dels altres tres amb la conseqüent pèrdua de punts, és a dir, que paguen justos per pecadors.

Per desgràcia, el butinet no podrà corregir la manca d'educació, però crec que urgeix aquesta mesura i, sobre tot, la de la llista negra, que evitaria haver de dependre de la nostra memòria per no jugar amb jugadors amb qui hem tingut algun confilcte.

Ja posats a demanar, també s'hauria de mirar de fer alguna cosa per evitar que un jugador a qui has fet fora d'una partida pugui entrar-hi constantment. Entenc que a molts els ataca l'orgull quan se'ls kickeja, a mi tampoc m'agrada que m'hoho facin però entenc que el creador de la partida ha de tenir la potestat de decidir amb qui no vol jugar. Però massa sovint la resposta a un kickeig és anar reentrant a la partida constanment com a intent de sabotage.

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 14 ago. 2010, 16:38

Això últim te fàcil solució. Es canvia la partida a “privada” i es convida als que un cregui adient … (al menys mentres no funcionin les llistes negres ...)

kelkom
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 15 jul. 2007, 19:53

EntradaAutor: kelkom » 15 ago. 2010, 09:23

Un altre rao per poder consensuar 3 es quan un jugador vol perdre, nomes pel fet de no estar d'acord amb una jugada, discussions, etc. ja m'ha passat 3 vegades dos el meu company i una com a rival. ja se que tothom juga per plaer, i que lo de guanyar es el de menys, pero veure com algu vol perdre no se quin merit te, i crec que es una de les raons que mes desvirtua l'elo. La llista negra d'aquestes tres persones ja esta feta, pero clar el ratio de gent maleducada pel que veig es mes gran del que em pensava tot i que la majoria de gent amb la que jugues es molt legal. Sort i manilles!!

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 20 ago. 2010, 03:56

Fet, per petició popular :-)

Des de demà per mi (avui per vosaltres), amb 3 jugadors n'hi ha prou per fer el tancament consensuat d'una partida.

Això és valid en TOTS els casos:
- Jugador que ha caigut.
- Jugador que ha tingut que marxar.
- Jugador malcarat.
- Jugador que està absent i no tira.
- Etc.

Adéu !

Cacharpes
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:58

EntradaAutor: Cacharpes » 20 ago. 2010, 12:16

Ara encara serà mes complicat recuperar elo :cry:
Fins ara si per puro xurro estaves guanyant una partida contra elos alts, aquets no tenien cap problema en abandonar, ara no tindran cap problema en no tirar perquè a mes a mes no perdran cap punt, evidentment els elos no tan alts encara ho faran mes...així que sols els contaran partides acabades i per tant guanyades...mala cosa.
Entre MSN, abandonaments, tancaments consensuats i demes, els elos mes alts seran els mes ''listillos''. (opinió personal es clar).

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 20 ago. 2010, 12:28

Cacharpes, no es obligatori consensuar amb 3 jugadors. És una opció més.

Si creus que un usuari ho fa volent, un cop passat els dos minuts surts de la partida i es penalitzarà a ell.

A més, els jugadors que tenen no es per picaresca, sinó per que guanyen mes partides que no pas en perden.
Per que cada partida que abandonen, perden el doble de punts.

Adéu !

AMI09
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 02 set. 2011, 20:11

EntradaAutor: AMI09 » 05 set. 2011, 13:54

Angeles ha escrit:
josep1945 ha escrit:
Som 4 amics/coneguts que estem jugant una partida i un cau i … malgrat l’esperem, no torna. Com el considerem persona de confiança, si no torna es que hi ha algún problema i per tant, prefereixo poder consensuar amb els altres dos usuaris el tancament, que sortir de la partida i li comptabilitzi

Hola Josep,
Jo pensava que en el cas que tu exposes, si un jugador cau, els altres tres podien tancar de manera consensuada. No sé, potser estic confosa.

Carles ha escrit:un jugador malcarat està perdent ..... comença a tractar malament al company o anar lent per que els altres 3 es cansin i concensuin

Prefereixo tancar i perdre la possibilitat de guanyar punts, abans d' aguantar segons quins comportaments. Tampoc crec que es faci gaire ús d'aquesta opció per aquestes finalitats.

Jo m'ho miro a l'inrevés. Tant de bo els malcarats no acabin cap partida i es vegin obligats a seguir unes normes de comportament correctes amb la finalitat de poder acabar-la.
estic totalment d´acord amb l´Angeles


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

cron