Creació de jocs nous: La podrida, ...

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

Creació de jocs nous: La podrida, ...

EntradaAutor: YruNe » 12 ago. 2010, 18:22

Ja fa molts temps recordo haver llegit que hi havia la possibilitat de crear jocs nous dintre el butiNET...
Aquest estiu m'estic viciant molt a un lloc que és diu "La podrida". He buscat per internet a veure si podia jugar online i no hi ha aquesta possibilitat i desprès m'agradaria demanar si era possible programar-lo. (Si la gent li agrada aquest joc, el coneixent i els hi agradaria estar clar...)

Nose només vull saber la opinio de la gent i sobretot la den Carles.


Si veig que la gent the interes ja us buscare un link k estigui be i expliki el joc... k ara ne buscat i cap estar gaire ben explicat!

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 12 ago. 2010, 18:45

Ja ne trobat un!!!!!

Gracies cormenut!! :P

rimbo
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 15 nov. 2007, 19:31

EntradaAutor: rimbo » 12 ago. 2010, 18:53

Hola, Yrune,

Amb la possibilitat d'un marge bastant ampli d'error en la meva resposta, et diria que la podrida és una versió del joc de la pocha que se sol jugar arreu de l'estat espanyol. Crec que la podrida n'és una variant sudamericana molt jugada a l'Argentina i a l'Uruguai. Ara bé, desconec totalment si són jocs iguals, similars o molt diferents. Si et connectes a www.ludoteka.com crec que podràs jugar a la pocha i sabràs si és el mateix joc o no.

Salut!

rimbo

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 12 ago. 2010, 21:27

Ho dius seriosament que ho has buscat?
Saps utilitzar el Google?
http://www.acanomas.com/Reglamentos-Jue ... odrida.htm
http://www.aquienlaces.com/index.php?se ... os&subcat=
http://www.ludoteka.com/pocha.htm

I aixins fins a:
Aproximadament 293.000 resultats
segons el google.

Si el que volies era preguntar si en el Butinet es farà un joc de "la podrida". ho preguntes directament. Més fàcil no?.

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 12 ago. 2010, 21:45

QjQ el que he buscat era jugar online i no ho trobava xk jo no sabia k la traduccio de la podrida es la pocha....

La pregunta d si el butinet fara aquest joc ja le feta xo... com que la ludoteka ja la fet (diferent al k jo se jugar :(... xo algu semblant) doncs ja tinc el resultat....

Els manuals aquests kas posat tu els he trobat xo ... no magraden gaire com u expliken (basicament xk jo no jugo aixi xDDD)

rimbo
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 15 nov. 2007, 19:31

EntradaAutor: rimbo » 13 ago. 2010, 18:51

...
rimbo l’ha editat per darrera vegada el dia: 19 juny 2011, 13:02, en total s’ha editat 1 vegada.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 13 ago. 2010, 22:36

rimbo en primer lloc dir-te que no saps ni coneixes ni tens autoritat moral per dir el que es o no es fatxenderia.

En segon lloc dir-te que jo no tinc, actualment, res a veure amb Butinet.

En tercer lloc dir-te que si poses al google "la podrida cartas". El tercer, TERCER link que et proposa es www.ludoteka.com/pocha.html

En quart lloc el que jo li digui i com li digui a la Yrune dependrà del com i de la manera en que ella i jo ens comuniquem.

o NO?.

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 15 ago. 2010, 23:41

Estic dacord en que en cap moment me pres malament les paraules del QjQ ja que... normalment em poso amb ell (en broma...) i ell fa el mateix. Tot i que també he d reconeixer k no mi vaig matar a buscar (molt) pel google... també he de reconeixer k soc una patata amb lurdinador i tot el k si relaciona ... incloint google....

:$ igualment he trobat un joc on viciarme i perdre tan o mes k la buti.... xDDD

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 16 ago. 2010, 13:25

Assies Yrune per ser com ets
:)

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 16 ago. 2010, 14:27

Oooh ... jo tmb testimo.... EM COMPRES UN VERMELL? :P

jejeje bueno tankem akest tema, no?

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 16 ago. 2010, 19:13

Tanquem tanquem, si li sembla be al rimbo clar........................

rimbo
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 15 nov. 2007, 19:31

EntradaAutor: rimbo » 17 ago. 2010, 18:57

Em sembla perfecte tancar el tema i tot allò que faci falta, benvolgut QjQ. Ja veus que no emprenyo gaire últimament. No tinguis por (ja sé que no n'has tingut, ni en tens, ni en tindràs) que continuaré sense molestar gaire o gens.

De fet, si hagués sabut que tot això era una tonterieta enjogassada en públic entre dos amiguets de l'ànima no hauria dit res, Déu me'n guard!, però com que particularment m'hagués ofès si m'haguessin contestat d'aquesta manera, ho vaig fer. Convindràs, potser, que jo vaig contestar probablement amb una mica més de cortesia que no pas tu i no he rebut (ni espero rebre) cap agraïment, mentre que tu vas contestar d'una forma possiblement menys cortès i t'enduus tots els reconeixements. Coses de la vida. És clar que sempre xerro massa i interpreto coses que no són. Torno al meu silenci.

Vinga, siguem feliços. Adéu!

rimbo

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 17 ago. 2010, 19:31

rimbo si no te contestat donante les gracies ha sigut xk abans de tu contestarme jo ja vaig posar k navia trobat un i gracies a ki me lavia facilitat. Potser tens rao i igualment auria daverte donat les gracies i perdona x no averu fet ;)

Tambe deixa clar k no som amiguets de lanima amb el QjQ ja k ni tan sols el conec x tan ni amics som.... simplement no crec k ens aguem d "discutir" o saltar a la minima com si fossim al pati del colegi... no magraden akests merders i menys si no van amb mi... si algu savia d keixar auria daver sigut jo, no?

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 17 ago. 2010, 23:10

YruNe ha escrit:... si algu savia d keixar auria daver sigut jo, no?


Llàstima que no ho fessis Yrune, perquè la resposta a mi personalment, i a molta gent, ens va semblar un atac a la yugular, resposta poc respectuosa cap a la teva persona.

Però de fet, el missatge que vull enviar amb aquesta resposta no és per a tu ni per l'autor de respostes poc elegants.

El meu missatge és per a tu, amic rimbombante.

rimbo ha escrit:..... És clar que sempre xerro massa i interpreto coses que no són. Torno al meu silenci.


No rimbo, no xerres més del compte ni interpretres malament. Tens el coratge de dir el que altres pensem, tens la valentia d'escriure-ho, tens l'elegància de fer-ho respectuosa i correctament.

Per això t'he admirat, t'admiro i t'admiraré sempre i t'estaré molt agraïda si algun dia respons com ho has fet si soc jo l'autora de post. Ho vas fer un cop i per aquell fet et dono una i mil vegades les gràcies. No apaguis la teva veu. Mai ..... mai

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 18 ago. 2010, 12:16

Angeles nose si u saps xo soc una persona k no li agraden GENS akets merders... xo GENS.
Nose xk penseu k era un atac xk jo e llegit la resposta varies vegades i "coneixent" el QjQ sé k es la seva forma d parla. No crec k vulgues faltam al respecte (al menys aixo interpreto jo)

Demano deixa l tema ja xk el joc ja le trobat (k era l tema del fil) i de la resta doncs era jo la perjudicada i vull deixar clar k no vull cap mal rollo ni amb el rimbo ni amb en QjQ ni amb l'Angeles.

rimbo el comentari de si algu sa d keixar ja u fare jo no ho deia amb intensio de faltat al respecte sino que penso ks millor no intervenir en CAP situacio (sino saps k laltre vol com l'Angeles) ja que practicament tots els usuaris del butiNET som adults i podem contestar o keixarnos al Carles si creiem k no tenim un tracte just.

Adeu i tanco akest fil ;)

Un petooo!


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants