Tramposos!!!

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
Fonzo
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:00

Tramposos!!!

EntradaAutor: Fonzo » 06 set. 2010, 15:58

Jo tenia la sospita de que hi ha alguns elements que fan trampa descaradament, pero eren això, només sospites....

... fins que he tingut confirmació: fa dos dies vaig veure un paio aqui a BCN que jugaba al butinet amb el seu portatil. Em vaig apropar per saludar i vaig veure que tenia també el xat de Facebook obert pel qual es cantaven la jugada amb el company.

Em va fer MOLTA rabia. En properes revisions de Butinet, si es que es tècnicament posible, el programa no tindria que deixar fer partides mentre hi hagi soft com MSN o Facebook obert.

Ara m' explico que hi hagi penya que encerta el 100% de les sortides... motes vegades no es per experiencia si no pura trampa...

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Re: Tramposos!!!

EntradaAutor: Carles » 06 set. 2010, 17:14

Fonzo ha escrit:Jo tenia la sospita de que hi ha alguns elements que fan trampa descaradament, pero eren això, només sospites....

... fins que he tingut confirmació: fa dos dies vaig veure un paio aqui a BCN que jugaba al butinet amb el seu portatil. Em vaig apropar per saludar i vaig veure que tenia també el xat de Facebook obert pel qual es cantaven la jugada amb el company.


Juas, quina pillada !

Fonzo ha escrit:Em va fer MOLTA rabia. En properes revisions de Butinet, si es que es tècnicament posible, el programa no tindria que deixar fer partides mentre hi hagi soft com MSN o Facebook obert.


Doncs aquí està el problema, tècnicament es impossible evitar que és facin trampes. Si dos usuaris volen fer trampes, les faran: si evites els xats, es trucaran per telefon, o mes fàcil encara, es ficaran amb el portàtil un al costat de l'altre.

Fonzo ha escrit:Ara m' explico que hi hagi penya que encerta el 100% de les sortides... motes vegades no es per experiencia si no pura trampa...


Per sort son una minoria.

Adéu !

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 06 set. 2010, 22:43

Bones,

A mi tocar aquests temes sense donar noms no m'agrada gens ni mica. Crec que pot crear més psicosi de la que hi ha ara i dedicar-nos a anar a la busca del trampós o dels trampossos.

Hi ha gent que m'han acusat de tramposa solament per coincidir sortides o trumfos amb el company i trobo lamentable aquesta paranoia que a vegades hi ha.

L'altre dia al predonat no vam poder acabar la quarta ronda perquè un dels contraris posava en dubtes la meva buti directa (2 manilles i dos asos) solament perquè agafo bon joc al company. http://www.butinet.cat/index.php?pagina ... da=5&dat=2

Hi ha gent que tenen molt mal perdre i davant d'aquest fet acusen als contraris de fer trampa. Molt Lamentable.

Així que Fonzo, et convido a donar noms, potser així la gent es pensarà dues vegades abans de fer trampes.

Jo et puc reconèixer que he jugat amb un munt de persones aquí al ButiNET i et puc jurar que MAI, MAI cap company m'ha proposat fer trampes. Porto a ButiNET quasi 8 anys i he jugat infinitat de partides amb infinitat de gent. Mai he trobat a un trampós en les meves parelles. I mai he tingut la sensació que els altres em feien trampes (tampoc m'adonaria gaire, ho confesso).

Així que dono la meva opinió: és millor no tocar temes de trampes si no van acompanyades de noms, proves i fonaments. No sigui com en las pelis que quan hi ha un assassí tothom mira al veí preguntant-se si serà ell o no.

Disfrutem de la buti i deixem la caça de bruixes per a personatges com el Cardenal Cisneros.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 07 set. 2010, 10:53

Tema delicat on n’hi hagi a la botifarra el de les trampes. Com diuen els gallecs:
” Meigas, ..............haverlas haylas”.

Molt mes delicat seria el provar-les. Ni tant sols el cas que exposa el fonzo seria suficient per a denunciar el nom del infractor com a trampós.
I si estava parlant amb la novia.......................? I si li estava ensenyant amb algú com jugar?, etc. etc.

Fa pocs dies en un campionat online, un dels contraris va deixar caure: “ Sembla que jugueu de costat....” i ja em direu amb lo innocent que era la frase i per poc li trèiem els ulls, ja ser que em direu que tinc molt mal caràcter, es cert, i sobretot si tant sols s’insinua que pugui fer trampes.

Tots estarem d’acord que la botifarra es un joc de company, les avantatges que suposa jugar gairebé sempre amb la mateixa persona, son molt grans. Amb el meu company gairebé li foto la bronca abans de que tiri la carta............................de segur que estic que la cagarà.

Parelles com nosaltres, Manel/QjQ, Deep/Sefa, Angeles/Gummo i poquetes mes no son habituals al Butinet, i sort n’hi ha......... Però es obvi que la manera com juguem es molt intuïtiva d’una gran coneixença entre els dos jugadors. I us puc jurar que no tant sols posaria la ma al foc per qualsevol d’elles sino fins i tot els dos peus........ que no han fet ni fan ni FARAN mai trampes.

Ara us imagineu que podria pasar si comencem a dir noms. Us imagineu quina seria la carga de la prova per demostrar que no en fem, si el noble contrari de l’altre dia se li acut penjar als fòrums en una suposada llista de tramposos que el manel i el QjQ fan trampes, basant-se únicament en la seva apreciació personal de com ha anat el joc, en aquella partida?......

Jo no m’ho puc imaginar...........................

Ni tant sols repetint la partida, COSA QUE JA HAURIA D’ESTAR FETA, d’altre banda, grrrrrrrrrrrrrrrrrr. Es podria afirmar una cosa tant greu com que “fulanito” fa trampes.

Sabeu la meva opinió, ni els rànquings, ni una llista de tramposos, ni una llista negra, resssssssssssss, farà canviar el meu criteri de jugar amb qui m’és agradable jugar, i si jugo amb algú amb el que no m’agrada el que fa, no jugant-hi mes s’ha acabat.

Però MAI MAI, per molt segur que n’estigui, per molt...........
publicaré el nom d’un.........suposat..........trampós.

manel
Recontro
Recontro
Entrades: 44
Membre des de: 19 set. 2002, 12:27

EntradaAutor: manel » 07 set. 2010, 18:17

Jo la ma, els peus i el pitu..ajajjajajaj

Fonzo
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:00

EntradaAutor: Fonzo » 07 set. 2010, 19:00

Carles, ja se que es dificil tecnicament, pero crec que lo dels xats es tindria que bloquejar... i si encara així es truquen per telefon com a mínim que paguin la trucada!!!

I si juguen de costat... com a mínim comprovar si els usuaris d'una partida venen de la mateixa IP pública...

Tramposos sempre n'hi haura per desgracia, pero es que ara tenen totes les portes obertes...

manel
Recontro
Recontro
Entrades: 44
Membre des de: 19 set. 2002, 12:27

EntradaAutor: manel » 07 set. 2010, 19:39

coi bonzo que nomes es un joc..guanyar o perdra te poca importancia....
(el post de abans era una "nota de humor" ) tema prou delicat

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 07 set. 2010, 21:21

Prohibir el xat¿¿¿ Tenir el msn tancat kuan jugues?... Soc una ADICTA al msn ... el tinc obert tot l dia... i no el tancare x jugar una partida... fins i tot puc contestar mentres jugo ... depen d ki sigui... i MAI he fet trampes.. MAI!!

A més a més... suposo k no estaves tan aprop com x saber k deia xl facebook no? xk ... el xat del facebook .. (mal fet i petit) no crec ku puguis veure si no ets gaire aprop dell..... estas completament segur k feia trampes? Si nestas digues el nick o el nom dakesta persona... penso com langeles ks millor diruuu (si d veritat nestas completament segur i no en tens caaap dubte!!) aixi ell es podra defensar i tots els altres trankils d no se acusats... xk l'Angeles te rao en k despres sembla k tutom semparanoia i busca tramposos x tot arreu...

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 07 set. 2010, 21:39

No Yrune, no.
En aquest país, ja fa molt d’anys que tothom es innocent fins que no es DEMOSTRA el contrari.

Els tribunals populars, la condemna pública, la “picota”, encara en fa més de temps que no existeixen.
Promoure la publicació dels nicks “suposadament tramposos”. Es com a mínim contrari a qualsevol regla ètica o moral.

Ningú pot ni podrà mai provar, sense cap mena de dubte, que algú ha fet trampes.

Tot el contrari, el risc, de publicar, encara que tant sols sigui un sol nick innocent, fa que aquesta proposta sigui totalment rebutjable. Es més seria de les poques raons que em motivaria a exigir al administrador dels fòrums que tragués immediatament el missatge.

Mireu, qui pensa que jo o qualsevol altre fa trampes, o continuarà pensant i qui no ho pensa no ho pensarà mai.
No hi doneu voltes, la immensa majoria de jugadors del Butinet NO FAN TRAMPES, I en qualsevol cas...................

“Prefereixo que un amic amb defraudi que no pas defraudar-lo jo amb ell”

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 08 set. 2010, 00:12

No és que sigui partidària de donar noms de tramposos públicament, del que no soc partidària és d'una denuncia general de trampes sense acompanyar l'autor dels fets.

Per tant, segons la meva opinió lo ideal que és? No parlar d'aquest temes als fòrums per no crear paranoia.

De què serveix dir-ho aquí, públicament, almenys que vagi acompanyat d'un nom sempre i quan tinguem les proves necessàries que el culpable no et pugui rebatir?.

Imaginem que un jugador em proposa mòbil durant una partida de campi. Imaginem que li dic que no. De què serviria dir al fòrum: "Un jugador m'ha proposat durant un campionat picar-nos les cartes a través del mòbil". Serviria per anar sospitant dels tots els contraris durant un campionat.

Almenys que digui: "Fulanito m'ha proposat fer trampes durant un campionat" . Però si no vull dir el nom val més no dir res.

bifarra
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 84
Membre des de: 23 abr. 2004, 20:54

EntradaAutor: bifarra » 08 set. 2010, 17:27

Bones!!
Jo he estat a proa i a popa, pel que fa a aquest tema.
Una vegada em varen acusar pel xat de fer trampes en un campionat online. Recordo que la “xerrada” va durar i hi va participar força gent (quasi més que jo, que em vaig quedar sorpresa sense saber què dir). Resultat, un nick (jugador) que jo m’apreciava molt, va deixar de parlar-me. L’altra vegada va anar diferent, jugava un altre campionat online contra un jugador que jo em pensava que era de la broma (sempre que havíem jugat ens ho havíem passat molt bé), va fer una sortida que em va fer riure i vaig fer-li broma. Després d’intercanviar privats, encara es pensa que jo li vaig dir que feia trampes (també hi he perdut el contacte).
Conclusió que en trec, si juguem estem exposats a tot, simplement hem d’intentar agafar-nos-ho bé. No té més raó qui més crida; ni tampoc és més net el qui més neteja, sinó el qui menys embrut.
Per tant, estic amb els qui pensen que no volen crear paranoia parlant del tema, ja que és imposible que en Carles pugui parar als tramposos i menys les paranoies.
Moltes trampes, aiiiii vull dir manilles!!

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 12 set. 2010, 02:25

Voldria un consell de tots aquest que dieu que no es juga amb els msn obert o el que sigui.

Quant estàs a una partida i cada cop que toca tirar al contrari el seu nom queda inclinat a cada jugada com ho resoleu?
(En aquesta partida en concret per les futures ara ja hi ha la llista)

Jugar una partida de ranking o campionat i estar xerrant
per el msn,telefonant, mirant la TV o manta mosques crec que es una falta de respecta per els altres 3 jugadors.

MANUPAGES
Contro
Contro
Entrades: 13
Membre des de: 09 maig 2004, 23:06

tramposos ¡¡¡

EntradaAutor: MANUPAGES » 06 oct. 2010, 22:22

caray bonzo yo de tu pasaria del tema , aixo d fer trampas sempra es fera ? alla cad aun am l' seba consiencia si es felis fen trampas i aixo li porta satisfacció , que disfruti mentras pugi , lo que dio al batet tb mi e ficsat yo i us aseguro que no aya cosa que am foti mes rabia que tigis esperan i vejis un que esta ( barrufan ) am treo de pullagera per aixo tinc tanta gen a l' llista negra ?? menu com deia al meu avi / si no bols pols no te asentis al era jajaj apa deu gen ,,, :?:


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

cron