fa tant de temps d'aquell butinet .....

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
1717
Barretina
Barretina
Entrades: 191
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:59

fa tant de temps d'aquell butinet .....

EntradaAutor: 1717 » 16 nov. 2010, 02:02

Bones a tots.

Si, avui, igual estic melancolic, pero anyoro aquell butinet.

I per que dic aixo?

Des de fa uns mesos entro molt menys que abans. Les raons varies, pero sens dubte una d'elles i es unicament la meva opinió, en cap cas vull crear un debat ara, aquell esprit que existia abans s'està diluint.

Ben bé, no se com explicar-ho, es sols una sensació, pero el butinet ha cambiat. Molts de vosaltres pensareu, coi i tant que si !!!! es molt millor. I efectivament ha millorat molt, Butijocs hi a dedicat recursos i temps, eines que abans el Carles no disposaba, pero .....,jo no parlo d'això.

Entenc que potser ara, entra molta mes gent, ho ignoro, o que entra molta gent que igual no conec, pero fa un temps, al menys jo, entraba, saludaba, retornaba les salutacions de, al menys vuit o deu, quatre comentaris per aqui, quatre per allà, entraba al forum, sempre havien ideas, punts de vista, parlavem de les evolucions dels robots, discusions mes o menys entenidores, la gent s'implicaba mes donant ideas i alguna, be moltessss queixas i sugeriments, tot esperant el dia que en Carles ens deia que surtiria una actualització, i per que no dir-ho, alguna pujada de to ....., no se, el veia mes viu, mes agradable, potser mes aprop.

Recordo els farts d'ajudar de les "senyoretes @", (estic agrait a totes elles),a tots aquells que entraven per primer cop, la destressa amb que actuaven per tallar comentaris o conductes no gaire educades, te saludaben sempre al entrar, .....,i això donaba un caliu, que ara no trovo. Si es cert, també soportaven, elles sobre tot, i alguns de nosaltres, unes converses o diguem directament uns insults, que no eren gens agradables, pero .... igual vist des de la distancia, tampoc eren molts els casos, pero en tot cas aixo feia, entre altres coses, que augmentesin els comentaris i els punts de vista de molta mes gent. i fins i tot al final de tot, jugabem un butifarra, tranquila, com aquell que fa un café i saboreja un bon brandy o un habano.

Ara, tot i que al principi vaig creure que podria ser una bona idea, i tot i que avui encara ho penso, crec que el tema del ranking, fa mes mal que bè. Si, ja se que si no m'agrada , que m'agrada, el puc obviar, pero no es això. el que em refereixo, es que, i degut a la darrera actualització, ara fins i tot, per tal de no perjuicar el nostre Elo particular, hem aconseguit que el Carles ens el possi vist, per poder triar millor, tant els contraris, com el nostre company. Que pot ser ningú recorda que abans algú ens ha ensenyat?, i que un cop tens les regles mes o menys clares, unicament jugant partides amb gent de nivell superior, alguns poden millorar el seu joc?.

Jo personalment, crec que tinc un nivell just per tal de que sigui una partida entretenida. Soc conscient de que mai, seré un crack, pero no m'importa, i si es el cas, demano permis a la meva parella de joc, si vol que li comenti alguna cosa que des del meu limitat punt de vista, li puc aportar, per tal de que millori el seu joc. I es clar que si pots escollir, i desgraciadament ara puc, podria escollir companys i rivals que m'interesessin, però llavors ells també poden fer el mateix amb mi. Alguns direu, si clar abans també escollies, jugant amb la gent que conexies, o la feies privada. Cert, però habitualment, no era per el nivell, sino per afinitats o per habernos conegut, fins i tot virtualment com em passa amb molts de vosaltres, ja que tampoc he anat masses vegades als campionats reals. Daltres també han justificat aquesta "necessaria informacio del Elo", diguent que els que tenien parella fixa sempre tenien ventatja respecta als altres. I aixó es completament cert, però això sempre ha pasat tant aqui com al joc real del bar. Els que tenen com objectiu guanyar sempre, i no pas pasar una estona, intentan jugar sempre amb la mateixa parella, perque com es coneixen se saben donar rapidament l'informació del que tenen o del que volen que fem. Personalment, sempre he defensat que el esprit de la butifarra no era aquest, i que aquest sistema era just al limit del que podia ser permes o no. Sis plau, no estic acusant absolutament a cap de les parelles reals i virtuals del butinet, però si recordeu, els que heu jugat als bars, les paraules habituals eran: sempre jugant junts perque se les "piquen", entenet com "piquen", que donen una informació que la parella contraria desconeix; sobre tot no confondre amb altres artimanes com posicions de les cartes, del tabac, etc. Per mi, i es unicament la meva opinió i tampoc vull que aixó sigui motiu de debat, l'essencia d'aquest joc, es poder jugar amb una persona totalment desconeguda de parella, i arribar al cap de poques jugades a esbrinar quines son les seves maneres de jugar, mentres intento que ell faci el mateix amb mi.

I les llistes negres ? suposso que direu alguns, que es per evitar tenir que fer fora d'una partida abans de que començi, a aquelles persones que son uns impresentables. Mireu, pot ser si que la única rao sigui aquesta, pero si ho sumem al tema del Elo, algú fins i tot podria pensar que també algú hi pot afegir gent, perfectament educada, però que te la desgracia, segurament per la seva juventut, de no haber conegut aquest joc fins fa pocs dies, i per tant, tot just ara comença i li toca un Elo baix. No fa tant de temps, si algún maleducat fotia gresca, es comunicaba a les "@" o al Carles, i el problema es sol.lucionava inmediatament, i si no estava kikejat, i volia entrar a la nostra partida, se li feia saber directament que no el voliem, sensa embuts i a la cara.

Per mi, la butifarra es un delicios joc per passar l'estona, no per estresarme, sino tot al contrari. Com han dit sempre els avis, es un joc de muts, però als bars, la salsa, està en els comentaris dels jugadors i dels que miren, al acabar la mà.

Bé, ja me he desfogat, i es prou tard, i possiblement alguns o tots penseu que estic completament equivocat amb tot aixó, peró es el que penso i aixo em pertany.

M'agradaria, que ningú se sentis molest per el que he exposat, pero en tot cas, si així fos, ja demano per avançat les meves disculpes, i agrair a Butijocs la possibilitat de poder disfrutar d'aquest joc.

Bona nit a tothom
1717

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 16 nov. 2010, 12:06

Benvolgut 1717:

Quanta raó que tens, som molts els que trobem a faltar “aquell” Butinet, potser som tants que ja no som ni tant sols al Butinet :). O si mes no, no hi som de la mateixa manera, nicks nous de persones “velles”. Entrar i sortir, fer una o dues partides al general ( gratuït )sense enraonar i marxar..... Que se'n ha fet d’aquelles conyes, d’aquelles discussions, d’aquelles sortides de to, d’aquells debats en els forums, en definitiva d’aquella frescor......

“Tempus fugit”. La criatura s’ha fet gran, ja no la podem tenir a la falda i explicar-li contes, portar-la de vacances amb nosaltres o anar-la a buscar a l’escola. S’ha independitzat fins i tot dels que varen ajudar a fer-la créixer. Dels qui deien: No facis això, porte't be, l'ajudaven a fer els deures, li buscaren la primera feina..........etc.etc.

Es això dolent? no pas, es llei de vida; créixer, guanyar-se la vida, cometre errors, es quelcom que tots hem fet i Butinet com a col.lectiu format per a éssers vius ho tenia que fer.
De res serveix enyorar quant érem joves, sinó ens agrada o no ens hi acabem de trobar be en el nou Butinet canviem-lo, busquem el nostre propi espai. Jo no jugaria amb una consola les hores que les meves filles, o d’altres joves ho fan, però aprofit-ho les estones que me la deixen per a matar uns quants subjectes, “virtuals” clar, tampoc aniria a una discoteca, valguem Deu, però mira ballar a les Festes Majors m’agrada :).

Jo us proposo i proposo lògicament al propietari ( ùnic ) de Butijocs lo següent:

Creació, de pagament clar :), de un Butinet per a “Gentleman players”, sinó es tot un Butinet, al menys una sala :). Tambè es podria dir “Butinet Classics” :D
Amb les següents condicions d'admissió:

.- Sense rànquings, sense llistes negres, sense llumetes

No fan cap falta, som “gentleman players” o no ho som
.- Al menys dos anys de pertinença a Butinet. O per invitació de dos dels membres
Per els amics dels que si tenen dos anys de pertinença.
.- Màxim 2% d'abandonaments
O una escala similar si te poc nombre de partides, però al voltant d’aquest estàndard.......
.- Nomenament d’arrobes, voluntàries o voluntaris, ( sense cobrar clar ), que vetllin per el bon rotllo i ajudin “al que no sabe”.
Fins i tot a les llars d’avis hi ha persones que vetllen per el bon rotllo. I el QjQ estaria, d'antuvi, vetat com arroba :D.
.- Creació lliure de Campionats.
Que qualsevol pugui convocar un campionat amb la modalitat que li sembli i a l’hora que li sembli, obert a tothom o tancat només per alguns, amb lliga o nomes aquell dia.
.- Foros específics.
Total per que no ens llegeixin o que només ho fem alguns ...............:)
.- Reservat el dret d’admissió. 

Qui no es comporti com cal, al carrer, sense més explicacions :). I jo proposaria que a qui l’ha recomanat també,........... ara m’he passat :).
.- I més coses................

Totes es podrien fer en el mateix Butinet, però no seria el mateix.
Cap d’elles necessita programació

Hi hauria “mercat”, es a dir hi hauria qui si apuntaria en aquest Butinet?.

Us adverteixo, jo si :) :) :)

laDolors
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 01 des. 2004, 11:34

EntradaAutor: laDolors » 17 nov. 2010, 08:53

Jo també enyoro aquells tractes que rebia!! I els que donava..
I aquelles baralles.... 8)
I el fet que quatre s'ensenyorissin del xat.. I jo no fos d'aquests quatre, sinó dels pringats... :roll:

com ho enyoroooo..!! sniffff


( Bé, fora conyes 1717.. és més fred ,sí, ara: no hi ha aquell ne sais pas quoi... que hi havia.. però hi entra molta gent, també s'ha de dir)

a Braçades :D

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 17 nov. 2010, 16:19

A ButiNet ha hagut canvis, això és indiscutible. Sobretot molts canvis tècnics.

Fa anys molta gent no podia crear partides i si queia el jugador que havia creat, la partida s’acabava. Ara tothom pot crear i si el creador cau un altre passa a ser automàticament el nou creador.

Fa anys es feia un campionat setmanal organitzats per gent de ButiNet, on havies de preguntar per fer parella (no hi havia llista de disponibles), un cop tenies parella havies de notificar-lo a l’organitzador (a través del xat), crear partida i convidar als altres, apuntar resultats al xat ... Ara tot això es fa de manera automàtica. Menys estrès tant pels participants com per a l’organitzador. S’ha millorat en quantitat (es fan 5-6 setmanals) i en qualitat (indiscutible).

Fa anys no hi havia campionats predonats. Ara els tenim. Tenim rànking per a que de manera voluntària el vulgui fer. Aquí no s’obliga a ningú. Tenim moltes coses per escollir. Tenim diferents sales. Tenim un xat sosegat, educat quasi sempre i tranquil. Llista negra pels que la vulguis utiltizar. si no vols afegir ningú cap problema. Tenim moltes mñes coses per poder escollir el que volem o el que no volem.

En definitiva, jo particularment no canvio aquest ButiNet pel de fa anys.

I saps perquè 1717? Perquè tècnicament és millor i perquè mentres hi hagi persones de la qualitat de misae, de nifa, de malik, de maitechula, de sofi, de florencia, de nika4, de digidu, de Sefa, de electra, de Teresa1, de stromboli, de karme, de Peach, de angelesS, de Morfeo, de CristinaA, de Martina1, de Ones, de Silviaa, de marpra32, de laiacata, de catim, de jujuBDN, de bifarra, de gemix, de bruixeta, de conchi, de mikibau, de lanena, de anna2, de guita, de miratge2005, de Llacuna, de maricarme, de betzi, de cuca, de merche, de shanya, de Bomm15, de baby, de vego3, de Bet, de idyia, d'edelweis, de tonia, de botifarrona, de bellotita, de mei, de Yrune, de ausa, de lalulu de divina, de yuda, de gloria i de tantes i tantes més que segur em deixo i a las que estimo un munt .... per mi ButiNet seguirà amb aquest calor que tota aquesta gent em dóna. Als amics ja ni els nombro per no col•lapsar els fòrums.

He conegut gent molt important per a mi aquí. I mentres ells hi siguin, que hi són, per mi ButiNet està viu.

Crec que anar a trobades manté viu aquest esperit. Fa uns dies ens vam trobar, abraçar i petonejar en el campi de Mont-roig, fa 4 dies en el de Lleida, ara dissabte 20 ens veurem altre cop a Benifallet i el dia 27 a l’Assentiu. Lo important no són les partides de buti. Són les xerrades, la disco i el ball, les copetes, les relacions. El dia 4 a Berga no sé si podré anar però com veus no em perdo quasi cap.

Penso que si no participes en aquestes trobades en directe, ni participes gaire en els campionats on line, ni en el predonats, ni entres sovint .... és normal que trobis fredor en ButiNet. La pregunta seria: El que sento dintre de ButiNet, el com m'hi trobo, és degut als canvis de ButiNet o a conductes meves, personals que m’aïllen una mica de la resta de butinaires?

kimiric
Contro
Contro
Entrades: 20
Membre des de: 02 abr. 2003, 09:51

anyorançes

EntradaAutor: kimiric » 19 nov. 2010, 17:07

Per endevant, disculpeu-me per les faltes d'ortografia, fruit de la meva ignorancia.

çPer raons de salut, enguany entro al Butinet, quasi a diari, i en veritat anyoro força l'ambientillo d'abans.

Salutacions

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 30 nov. 2010, 18:10

Jo sincerament penso que el butiNET ha millorat molt i que ara es millor que abans. (tot i no entrar casi mai ara i no haver renovat quota) no crec k sigui pel butiNET sino xk he canviat jo, o les meves prioritats. Potser els melancolics també una mica, no? (no en tinc ni idea, eh simple pregunta i d bon rollu)

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 01 des. 2010, 00:33

Com gairebé tot a la vida, guanya tècnicament pro es deshumanitza. Mai he estat d'acord amb el tema rànquing, per les persones que els agrada competir, segur que es molt millor ara que abans. De totes maneres antes era mes "fresc", mes "gustós".... passa com aquells préssecs grossos i bonics... abans eren més petits i molt més gustosos. No cal dir que estic d'acord amb la teoria del 1717 i en QiQ.... per això ara entro molt menys, no estic còmode.....em falta "escalfor".

No es cap crítica, se que això ara es una empresa... amb les seves normes que s'accepten al entrar, sols es un comentari una mica melancòlic..... deu ser l'edat!!!

adeusiau

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 01 des. 2010, 19:27

Et fas grannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.
De fet ho has estat sempre.
En qualsevol dels sentits.
:D :D :D

aviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 01 des. 2010, 19:44

Yrune, tu sempre bon rotllo :) . Com jo :D
Però, jo hi veig una petita contradicció, es millor.......... però tu no estàs abonada i entres poc.
La "bondat" de qualsevol cosa es mesura en funció de l'acceptació per part dels usuari.
Sobretot si es una empresa. Quants mes usuaris més acceptaciò, quant més satisfets mes bó es el producte, res a veure amb la "bondat" tècnica del mateix. Molts dels usuaris actuals de Butinet han trobat el "rànquing" com una cosa feta. O si apunten o no juguen, així de fàcil.
Molts d'altres, o potser no tants, hem fugit del rànquing.
Cap problema.
........................si hi ha més usuaris
.........................i estan més satisfets.
:)

misae
Recontro
Recontro
Entrades: 32
Membre des de: 14 març 2003, 14:33

EntradaAutor: misae » 02 des. 2010, 23:01

Jo diria que no és fàcil triar entre el butinet d'abans i el d'ara.... per a gustos colors !!! El que està clar és que el butinet d'ara és el que hi ha i no tornarem pas enrera !!El que no entenc és, com havent-hi gent que no disfruta de l'actual butinet , no hi fa res per disfrutar-lo "a la antigua usanza" , perquè que jo sàpiga no s'ha eliminat res. Es a dir, podem continuar fent partides sense ranking, podem fer només els campis el divendres (molt més estressants,això si) podem xerrar al xat i dins de les partides i podem conèixer gent nova, si és el que ens ve de gust.
El que crec que hauríem de fer , i és només una opinió, és no veure'ns obligats a fer res que no volguem....com a la vida mateixa !!!.
O sigui, que jo proposo per a tota la gent que ni ens agrada el ranking, ni fer campis cada dia, ens trobem al xat general, com fèiem abans i disfrutar de la companyia de la bonissima gent que hi ha (com diu l'Angeles) i de pas aprofitem per jugar i aprendre una mica més del nostre estimat joc.
Tan sols una cosa més........l'antic Butinet m'ha regalat molt bons AMICS , així, amb majúscules. Dubto , sincerament ,que aquest nou butinet pugui donar quelcom més que manilles i asos (això el dia que estas molt de sort).
Espero no haver molestat ningú...i si algú s'apunta a fer partides sense ranking.... jo m'hi apunto !!!
A reveure, gent !!! i que cadascú disfruti la buti com més li agradi ... tot i que al final, tanta competició............no sé
Petons
Misae

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 03 des. 2010, 13:50

Tot el post el trobo una mica ... mmm ... no sé, com els avis que a tot diuen "abans sí que estavem bé" :P :P :P

No pensava pas intervenir-hi, però hi ha una cosa que sí vull dir: jo faig TOTES les partides sense ranking. A vegades ens hem d'esperar uns minuts però sempre s'acaben omplint. Tampoc cal exagerar.

Apa, seguiu seguiu que és molt instructiu (antropològicament parlant 8) ).

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 03 des. 2010, 19:33

Jo no estava pas millor amb en Franco. I en canvi no m'agrada el rànquing i el que ha provocat a Butinet.

Tampoc m'agradava el que feia el Tripartit i ja no hi son. Però els que hi ha ara tampoc m'agraden. Hem faig andorra?.

Jo puc jugar sense rànquing i es el que faig, però al canal "general", en el "normal" tothom el te activat, i jo no vull activar-lo, per tant no puc jugar :P

I a mes a mes ja sè que si no m'agrada puc no entrar
antropologicament parlant

:D

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 03 des. 2010, 19:44

QjQ ha escrit:...

Jo puc jugar sense rànquing i es el que faig, però al canal "general", en el "normal" tothom el te activat, i jo no vull activar-lo, per tant no puc jugar :P

...

:?: :?: :?:
Crea partida sense ranking i ja està. Jo tampoc el tinc activat i no tinc cap problema a part d'esperar uns minuts.

O em perdo alguna cosa?

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 03 des. 2010, 20:09

els minuts
:)


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron