REVISIÓ PARTIDES

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

REVISIÓ PARTIDES

EntradaAutor: QjQ » 03 gen. 2011, 21:40

Benvolgut Jefe:
Celebro que per fí tinguem disponible la revisió de partides, gran avanç, però clar, si no tenim davant les cartes de cada jugador.....................
De que coi em serveix revisar la partida
Casum dena
:D

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 03 gen. 2011, 22:13

Seria desitjable que el jugador propi sempre es situes a Sud, ara surt a on li dona la gana i és francament incòmode.

Certament, repetir una partida sense veure les cartes no sé de què serveix.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Re: REVISIÓ PARTIDES

EntradaAutor: Carles » 03 gen. 2011, 22:20

QjQ ha escrit:Celebro que per fí tinguem disponible la revisió de partides, gran avanç, però clar, si no tenim davant les cartes de cada jugador.....................
De que coi em serveix revisar la partida


Per que es el primer pas .... o sigui, que es guardin les partides, que es pugui reproduir, i "navegar" per dins la partida. Que sigui segur, o sigui que alg

El següent pas, és ficar les cartes de tots els jugadors.

DeepButi ha escrit:Seria desitjable que el jugador propi sempre es situes a Sud, ara surt a on li dona la gana i és francament incòmode.


Ara el jugador 1, es el que es el Sud. Ara s'ha de fer que es pugi escollir quin jugadors vols ficar com a Sud.

Adéu !

droig
Botifarra
Botifarra
Entrades: 116
Membre des de: 26 nov. 2002, 18:39

REVISIÓ PARTIDES

EntradaAutor: droig » 04 gen. 2011, 01:30

Bones a tots,

jo també celebro que ja poguem revisar les nostres partides (crec que és molt important). Per tant, moltes felicitats Carles!

Com diu el Carles és un primer pas i es poden fer moltes coses a partir d'ara...Els comentaris ja estan en un post que resumeixo - http://www.butinet.cat/forums/viewtopic.php?t=2358 - Publicat: 29 Oct 2010 12:21 Assumpte: Reproductor pel Butinet

Sobre els comentaris que heu posat aquí:


QjQ escrigué:

Celebro que per fí tinguem disponible la revisió de partides, gran avanç, però clar, si no tenim davant les cartes de cada jugador.....................
De que coi em serveix revisar la partida


En la meva opinió són diferents punts de vista i s'haurien de mantenir els dos (partides a cartes vistes i a cegues).
A Cegues: El per què, crec que es evident. Si jo vull mirar i seguir la partida des del punt de vista del qui jugava no puc saber els 4 jocs per saber la millor opció, l'altre és perquè si s'ensenya la partida a una altre persona, aquesta pugui escollir sense estar condicionat per les cartes vistes. Per tant, no només suggereixo que es guardin els dos sistemes de reproducció (que es pugui escollir vaja) sinó que a més es pugui veure des de qualsevol posició en les dues opcions, per dir-ho així "sota demanda" (giro, oculto, mostro, etc).
En noves versions i en la mesura del posible s'haurien de poder oferir moltes més funcionalitats sobre les partides guardades (això a la llarga podria servir per retornar a activar les "classes de buti" al butinet).
A Cartes vistes: Està clar que és indispensable (per molts motius), una revisió d'una partida en la que volem veure com es va jugar determinada mà, hem de poder veure totes les cartes anar al punt que volem i veure que havia de fer (tenia aquesta o aquella i perquè no la va jugar...així que tenia jo raó!! jajaja!)

DeepButi escrigué:
Seria desitjable que el jugador propi sempre es situes a Sud, ara surt a on li dona la gana i és francament incòmode.


També penso que és millor i facilita la retenció de les cartes. Per defecte, hauria de sortir així poden-t'ho canviar quan es vulgui al igual que el mode de reproducció (així et pots posar en la situació del jugador que desitgis). Per ara la reproducció de la partida és "continua" per entendre'ns...puc passar les mans per sense reconfigurar res. Així que a la llarga i més que res amb finalitats didàctiques podries mostrar que va fer el jugador A, a la mà dos (Sud) i després passar al jugador B, a la mà 6 (en sud si es desitja). Reitero la importancia de posar-se en situació amb el coneixement que disposava la persona en aquell moment...

Es veu la punta de l'iceberg, i per donar exemples que per les partides puguis: carregar/descarregar, configurar, transmetre, analitzar, comentar (compartit o no), veure variants del que passaria (ajuda de robots), material didàctic d'ajuda (fletxes, cercles, etc) ...

I ara Carles ja et pots cagar en mi!! :-)

Droig

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 29 ago. 2011, 22:25

Amb el teu permís, un petit "offtopic": si apretes a "Play", la partida es juga a "temps real", o sigui, a la mateixa velocitat que s'ha jugat.
Si vols anar més ràpid, en comptes del "Play" vas apretant el boto ">" i aniràs lo ràpid que vulgis :-p

Adéu !


Gràcies per la informació :)

Veig que ja s'han fet alguns suggeriments de millora envers la revissió de partides.
Facilitaria molt la lectura de la partida tenir visibles les cartes que té cada jugador i a partir d'aquí veure com les va jugant.

Jinnie
Contro
Contro
Entrades: 10
Membre des de: 29 des. 2010, 20:16

EntradaAutor: Jinnie » 04 set. 2011, 11:34

Abril, maco!!
Deixa el passat enrere, no cal revisar res... :D :o :roll:
El jugat, jugat i oblidat...
a vere si en fem una! :D

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 04 set. 2011, 20:51

Doncs tens molta part de raó Jinnie,
però tot i que la botifarra és un joc de sort, part de la seva gràcia són els comentaris a final de partida.

Revisar partides pot servir per raonar amb el compi com hagués anat jugant d'una altra manera i ja se sap que la memòria és limitada. Si tenim la possibilitat de reviure la partida podem arribar a conclusions envers el dat en qüestió.
També pot servir per explicar als que t'esbronquen del perquè no arrastres, poses o no poses l'as, surts de rei amb as, etc.

I molt important... en dues ocasions m'han qüestionat si jugava net.
Aquells que en dubtin sempre poden revisar les partides i si veuen coses "estranyes" publicar-ho, jo no sóc dels que entren al privat amb amenaces si m'acusen de fer joc brut.

Crec que va ser ahir que un amb elo per damunt dels 1700 escrivia al mig de la partida "t'has fixat que mai tornen a la sortida del pal del compi?"
Em va fer gràcia perquè quan tinc as que defensar amb 3 o més del pal no torno al pal del compi, sinó que obro aquest pal. Això em fa pensar que hauré de revisar el mètode de jugar no sigui cas que aquest sigui el motiu de no haver arrivat mai als 1700 d'elo.

Pels qui volguem perdre una mica el temps amb aquestes coses és important veure les cartes que té cada jugador.

Quan vulguis en fem una!!! :P

Jinnie
Contro
Contro
Entrades: 10
Membre des de: 29 des. 2010, 20:16

EntradaAutor: Jinnie » 05 set. 2011, 14:01

M'has convençut Abril!! :D
Però només a les partides.. ehhh??
Ptns


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 4 visitants

cron