Sobre la lentitud a les partides (de campionat)

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 13 feb. 2011, 19:33

I si s'em permet preguntar-ho, per que no ho veurias adequat que sortis en partida?

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 13 feb. 2011, 19:42

L'automatisme es obvi, es el sentit de la proposta, evitar discussions......

El deixar acabar el dat, la raó que té es perquè pot ser que fins que s'acabi el dat no quedi clar qui ha consumit més temps, o en tot cas la puntuació a favor o en contra pot variar.

El fet de veure'l de forma continuada, dona més la sensació de que hi ha un temps total que es va consumint, si per software fos més fàcil de programar al acabar cada dat pos tb valdria :).

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 13 feb. 2011, 19:49

I si la gent l'utilitza al seu favor?
Imagineu que a mi em cau fatal el QjQ xo adoro el plana i x casualitat (jo ja no tinc cap possibilitat de guanyar) i em toca jugar contra el plana.
Doncs jo trio anar lenta i donar la victoria al plana i aquest fet fa que el QjQ perdi el campionat i el guanyi el plana.
S'enten l'idea? Jo crec que no moltes vegades però pot alterar el resultat del campionat varies vegades injustament!

mmmmmmmmmmmmmmm per suposat podria haver-me inventat els noms xo penso que així és més divertit!! jejejeje

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 13 feb. 2011, 20:26

M'odiesssssssssssssssss Yrune?
:D

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 13 feb. 2011, 20:28

Ara seriosament. en el cas que plantejes no fa falta que utilitzis el temps.
Simplement contrant una botifarra seva no tenint res ni tu ni el teu company obtens el mateix sense fer esperar per esperar
:)

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 13 feb. 2011, 20:30

I a mes els hi regales la possibilitat de re-contrar i tu de fer Sant Vicenç, amb lo que els hi assegures els 120 punts.

que ja es odiar-meeeeeeeeeeeeeeeeeeee
:)

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 13 feb. 2011, 20:42

Amb lo dolent que és el plana .... sas que el guanyaria encara que jo no portes res i fos botifarra!
Però tens raó ... la possibilitat existeix i és molt més sencilla que fer esperar xk si!

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 14 feb. 2011, 10:53

qjq ha escrit:I si s'em permet preguntar-ho, per que no ho veurias adequat que sortis en partida?


En el total del temps transcorregut hi ha una part que correspón al servidor i un altre part que sigui comú (al inici el jugador A marca i els altres encara no, p.e.), per tant, si no sé del cert el temps que l'altre parella ha utilitzat, no em puc arriscar a jugar lent esperant que acabi el temps total i guanyar la partida.

qjq ha escrit:El deixar acabar el dat, la raó que té es perquè pot ser que fins que s'acabi el dat no quedi clar qui ha consumit més temps, o en tot cas la puntuació a favor o en contra pot variar


El servidor SI sap, en cada moment qui ha consumit més temps. Quant la suma dels temps superi el total establert (20 minuts o el que sigui), pot donar per acabada la partida.
Per qué ha de tenir tractament diferenciat el que un jugador caigui en el primer dat o en l'ùltim ?
En realitat es tracta de respectar el temps de tots els participants en el Campionat.

qjq ha escrit:El fet de veure'l de forma continuada, dona més la sensació de que hi ha un temps total que es va consumint, si per software fos més fàcil de programar al acabar cada dat pos tb valdria


Desconec la programació corresponent, però crec que l'ùnic que sap segur el temps de cada usuari es el servidor i si ha d'estar enviant informació continuada ... inclós pot distreure als jugadors

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 14 feb. 2011, 12:45

En el total del temps transcorregut hi ha una part que correspón al servidor i un altre part que sigui comú (al inici el jugador A marca i els altres encara no, p.e.), per tant, si no sé del cert el temps que l'altre parella ha utilitzat, no em puc arriscar a jugar lent esperant que acabi el temps total i guanyar la partida.


El temps total emprat a una ronda s'hauria de considerar com dius tu des de que es pronuncia la famosa frase de " A JUGAR". Però em sembla que no seria quelcom de transcendent, es dir es podria considerar el temps, en un inici, a partir de que els 4 jugadors son al tauler de joc amb les cartes al davant. Si hi hagués moltes parelles que perdessin temps en incorporar-se al tauler de joc, es a dir a marcar a "estic llest", sempre es podria modificar.

El servidor SI sap, en cada moment qui ha consumit més temps. Quant la suma dels temps superi el total establert (20 minuts o el que sigui), pot donar per acabada la partida.
Per qué ha de tenir tractament diferenciat el que un jugador caigui en el primer dat o en l'ùltim ?
En realitat es tracta de respectar el temps de tots els participants en el Campionat.


Per a fer un dat, tardem de mitja 1'15", si està començat el temps serà menor. Sincerament no ens vindrà de 1' o de 45" l'espera. I en canvi no deixar un dat a mitges em sembla important, ja sigui per que en aquell els que no han esgotat el temps podrien obtenir més punts al seu favor, que poden ser decisius en cas de desempats.
Només probem de controlar la perdua de temps, .....el jugar lent, el cas de caiguda, es una mica més complexa, doncs ens trobem en dos casos diferents: Es recuperable el jugador? Admetem substituts?.
La decisió de la possibilitat de recuperar-se el jugador que ha iniciat la partida només correspon al seu company, i mentrestant es obvi que el rellotge corra.
I la d'admetre substituts ja sabeu la meva opinió, jo només els admetria al canviar de ronda, mai a dins la partida. Per tant en cas de caiguda i de no recuperar-se el jugador inicial, jo aplicaria la norma descrita per el cas general, i si no s'ha pogut fer cap punt, el 0/51, o bé i només en el cas de NO haver-se fet cap jugada entrar un substitut, consumint el temps que s'ha trigat en conseguir-lo.


Desconec la programació corresponent, però crec que l'ùnic que sap segur el temps de cada usuari es el servidor i si ha d'estar enviant informació continuada ... inclós pot distreure als jugadors


El rellotge pot estar a la taula o al tauler d'informació dels punts per dat, l'important es que hi sigui, a on i com, hauria de ser opció del jugador.

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 14 feb. 2011, 14:49

qjq ha escrit:El temps total emprat a una ronda s'hauria de considerar com dius tu des de que es pronuncia la famosa frase de " A JUGAR". Però em sembla que no seria quelcom de transcendent, es dir es podria considerar el temps, en un inici, a partir de que els 4 jugadors son al tauler de joc amb les cartes al davant. Si hi hagués moltes parelles que perdessin temps en incorporar-se al tauler de joc, es a dir a marcar a "estic llest", sempre es podria modificar.


Si trigo x minuts en entrar a la partida, per que he caigut o encara no he sortit de la partida anterior o ... el que sigui ... i el temps de la partida comença a partir d'aquest moment, faig que la ronda no duri 20 minuts sino 20 + x ... es a dir, a la resta de participants els faig esperar més del compte.

qjq ha escrit:Per a fer un dat, tardem de mitja 1'15", si està començat el temps serà menor. Sincerament no ens vindrà de 1' o de 45" l'espera. I en canvi no deixar un dat a mitges em sembla important, ja sigui per que en aquell els que no han esgotat el temps podrien obtenir més punts al seu favor, que poden ser decisius en cas de desempats.


Un jugador cau durant l'ùltim dat i triga xx minuts en tornar ... hem de fer esperar als altres jugadors ?. En la meva opinió ... no. I si en lloc de ser l'ùltim dat es el tercer, però una de les parelles te un joc fantàstic ? com ho decidim ?. Per això, en la meva opinió, estricte, s'ha acabat el temps doncs fi immediat de la partida.
Sobre les substitucions i els possibles resultats crec que s'hauria d'obrir un tema específic en el foro.

qjq ha escrit:El rellotge pot estar a la taula o al tauler d'informació dels punts per dat, l'important es que hi sigui, a on i com, hauria de ser opció del jugador


Pot estar on vagi bé, però, en la meva opinió, s'ha d'actualitzar tant sols al final del dat i tant sols ha d'apareixer el rellotge de la parella.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 14 feb. 2011, 16:41

Josep1945 ha escrit: Si les partides de campionat s’acaben si una de les parelles supera els 100 punts o si s’han jugat els 12 dats, tambè s’haurien d’acabar, automàticament, si es superen els 20 minuts de joc, donant per guanyada la partida a la parella que hagi consumit menys temps.


Aquí ja no estem tant d'acord, Josep: Tant amb 12 dats com els 101 punts, termines sempre el dat que jugues. Si esgotes el temps, te de sortir (com ara) un avis que et digui que estàs en el darrer dat. Si tens el temps a la vista, es fàcil saber (abans de poder contrar o fer buti) que aquella serà l'ultima oportunitat

No veus que, per exemple, en el cas que jugui amb la Yrune que diu que m'estima tant, seria com un coitus interruptus??? :lol:

Per cert Yrune, ja sé que m'adores, pro segons quines interioritats no cal publicar-les aqui; saps que soc molt sensible i em poso vermell :oops: :oops: :oops:

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 14 feb. 2011, 19:43

Es força més sencill
Sino s'ha començat la ronda el temps es el del organitzador 20' i qui no la començat la perd 0/51
.
Si s'ha començat però un jugador, per caiguda o per que no vol tirar, el temps li compte amb ell, per tant als vint minuts s'acava amb la norma descrita.

Si hi son els quatre, al mig d'una ronda, però un d'ells no vol tirar i no està caigut, i si ho està es el amteix.............., per això hi ha el organitzador................. Que diu el classic " Ja podeu sortir".

Sempre hi ha d'haver un organitzador que apliqui les regles, però aixó no entra en contradicció amb que les normes siguin pùbliques i el temps visible.

Tens alguna soluciò millor?

YruNe
Botifarra
Botifarra
Entrades: 102
Membre des de: 11 set. 2003, 01:57

EntradaAutor: YruNe » 15 feb. 2011, 11:41

I si un de cada parella no comença la partida kin seria el resultat?
Vull dir que cau un de cada parella i la partida no pot començar.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 15 feb. 2011, 13:24

51-51? :shock: :shock:

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 15 feb. 2011, 13:40

Hauria de ser: Resultat Nul. Però no sé si està previst ...
Encara que ... per parlar de resultats ... millor obrir un tema nou, no ?


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron