Alguna cosa falla

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
LAMAQUINA
Recontro
Recontro
Entrades: 57
Membre des de: 18 feb. 2004, 00:12

Alguna cosa falla

EntradaAutor: LAMAQUINA » 24 maig 2011, 22:39

Bones.
L'latre dia me'n va passar una i no estic gens content de la resposta d'en Carles.
Estàvem jungant i la meva companya va fer un renunci, que ella mateixa al moment va denunciar, abans que els contrincants i abans que el programa.
Els contrincants, denuncien, jo accepto i s'em carreguen els 36 punts del renunci. Perdem la partida i el sistema queda bloquejat, no hi ha manera de sortir de la partida. Feia temps que no es movia res, diu el programa que podiam surtir als dos minuts, ho intento i no em deix, als 3 o 4 minuts em quiquejo jo mateix, cansat d'esperar. Resultat, perdo la partida i em descompten els punts per abandonar la partida.
El sistema falla, ja que no es pot surtir(cap dels 4) i no hi ha cartes ni res a recollir Ja l'he perduda. Per què no podem surtir

Pensava que la finalitat ere castigar als que no acaben la partida.
serie bo revisar el programa perque no es bloqueji


salutacions

Pd resultat de la partida a estadistiques 38/128

PD. sugereixo q es faci un subfòrum per queixes

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

Re: Alguna cosa falla

EntradaAutor: DeepButi » 24 maig 2011, 23:38

No em poso amb la queixa que em sembla totalment raonable, si s'ha bloquejat és per algun error, potser en Carles sàpiga de que va.

Però m'agradaria fer un parell de puntualitzacions ...

LAMAQUINA ha escrit:...
Estàvem jungant i la meva companya va fer un renunci, que ella mateixa al moment va denunciar, abans que els contrincants i abans que el programa.
Els contrincants, denuncien, jo accepto i s'em carreguen els 36 punts del renunci. ...

abans que el programa: el programa no denuncia mai renuncios :)
jo accepto: quan un jugador denuncia un renuncio, ningú accepta res ni ningú no accepta res, és el programa que ho controla, si el renuncio és cert el programa l'accepta, si no ho és el programa no l'accepta.

:wink:

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 25 maig 2011, 11:43

Hola LAMAQUINA

Quan em vas dir que havia passat, vaig estar revisant el log de la partida, i et vaig dir el que havia passat:
Un cop fet el renunci, és com si s'acabés el dat: et mostra el resultat parcial i s'ha de fer clic al taper per continuar (o diu a dalt a al esquerra).

Tots van fer el click per continuar menys tu, per això no podíeu sortir ni fer res. Tu havies de fer click per acabar.

Al no fer-ho, et va contar la partida per "abandonada" i et va treure els punts d'ELO.

------

Ara ja entrem en "política de rànquing", quan es va fer vaig decidir en no tornar mai (excepte si era culpa del ButiNET) punts de rànquing, per que sinó seria un no parar. Sense excepcions.

Si els tornès, seria un greuge comparant amb els molts que han tingut problemes i no se'ls ha tornar.

Adéu !

LAMAQUINA
Recontro
Recontro
Entrades: 57
Membre des de: 18 feb. 2004, 00:12

EntradaAutor: LAMAQUINA » 03 juny 2011, 00:47

Carles , gràcies per contestar-me.

La revisió que vas fer no mostre el resultat final de 38 a 128. Van sortir dos clics per renuncio, el primer el vaig aceptar (ja que era culpa nostre) i el segon el vaig tancar sense aceptar (no havia d'aceptar dos cops).
Altra cosa és que parlis de clicar al tapet, però com que no hi havia cartes per recollir, per què ho havia de fer? D' això segur que no va fer cap indicació el programa del butinet (adivi no soc, i per tant no ho vaig fer).

A més, penso que milloraries el programa si, després de 101 o més, puguéssim sortir de forma independent i potser sense necessitat de fer clic al tapet. Pensa que el 90% de les caigudes que tinc són per això i una més per la queixa que estic fent ara. Ja saps que hi ha molta gent que han caigut al final de la partida per el que comento. Pensa que hi ha motius suficients després de 20 minuts de partida i això pot provocar despiste, pressa, obligacions, etc.

Estaria bé que modifiquessis la política de ranquing pensant amb lo que pretenies al principi quan vas fer el programa, castigar al que abandona les partides sense acabar, o modifiquessis el programa del butinet, per tal que un cop s’han fet 101 punts, no puguin ser “castigats” els contribuients.
salutacions


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron