Butinet per 29 euros anuals?

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.

Esteu d'acord en què l'abonament anual del butinet sigui de 29 euros?

L’enquesta ha acabat el 22 des. 2012, 23:03

2
40%
No
3
60%
 
Vots totals: 5

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

Butinet per 29 euros anuals?

EntradaAutor: corpetit » 24 set. 2012, 00:03

Bones,

Penso que, ara que estem en temps de crisi, es podria i seria bo baixar la quota anual del butinet a 29 euros.

A més, penso que podria tindre poca incidència en els beneficis finals de butinet.

Adéu.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 24 set. 2012, 12:53

Sí perfecte. I de pas que em baixin el lloguer del pis, i els Tunels de Vallvidrera ... ah! i les Coca-Coles als supers que estan pels núvols, i els tallats que es passen un queso ... el llum també proposo que baixin la quota mensual i el gas i l'aigua ... què més què més? mmmm ... (el tabac no, aquest que el puguin a 2,000€) ... la benzina clar!!!! Jo proposo que el Diesel el posin a 0.50€/l total "penso que podria tindre poca incidència en els beneficis finals de Repsol".

O potser el correcte seria proposar que et rebaixin a tú el sou un 22% en justa simetria? :roll:

Ai Senyor!

PS. De 50 a 29 "poca incidència"? carai quina manera de fer matemàtiques.

noiremas
Recontro
Recontro
Entrades: 42
Membre des de: 05 maig 2007, 12:21

EntradaAutor: noiremas » 24 set. 2012, 15:04

La veritat es que pobret Carles.

Deu ser que ell no notará la crisis :roll:

No se la gent en total que pagará la cuota, pero lo que es segur, que 20€ de menys al any es deu de notar y molt.

Adieuuuuu

rimbo
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 71
Membre des de: 15 nov. 2007, 19:31

EntradaAutor: rimbo » 24 set. 2012, 19:05

Perdoneu la intromissió. Òbviament no he votat perquè em sembla poc seriós votar si vull o no vull pagar una cosa: jo no voldria pagar mai res, ara bé, que em paguessin a mi molt i de pressa!

Una petita correcció lingüística: diria, si no és que vaig del tot errat, que els preus s'apugen i s'abaixen, de la mateixa manera que pugem els mobles al pis de dalt o baixem de la Font del Gat.

Vagi bé.
Josep

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

Butinet a 29 euros?

EntradaAutor: corpetit » 25 set. 2012, 01:08

Bones,

1.- Tot i l'augment de l'IVA, es podria retallar un euro, de manera que es paguessin, efectivament, 49 euros per la quota anual (només per la quota anual). Tot i que sembli una rucada, psicològicament no és el mateix.

2.- Tinc entès Carles que organitzes 2 campionats l'any i que el seu preu d'inscripció és de 15 euros.
Es podria augmentar a 20 euros la inscripció a cadascun d'ambdós campionats (Vic i Tarragona). Hi ha bastants campionats que ja es cobra això i no hi ha la possibilitat de jugar tantes partides.
Doncs bé, els jugadors que abans d'iniciar-se el campionat hagin pagat la quota anual de butinet i acreditin el seu nick, podrien gaudir d'un descompte del 50%. És a dir, que el jugador que vagi a ambdós campionats, s'estalviaria 20 euros, resultant el cost per abonar-se al butinet un preu total de 29 euros finals. O, almenys, tindríem l'oportunitat de gaudir d'aquest descompte. També es podria pagar la quota al mateix campionat i no caldria acreditar res.
Penso que aquesta és l'avantatge que tenim respecte altres comunitats i s'hauria d'aprofitar. Som integrants d'una comunitat reduïda en persones però també en espai (la majoria som de Catalunya). I això ho podríem utilitzar en favor nostre, ja que els desplaçaments per a reunir-nos no acostumen a ser massa extensos ni complicats, a diferència d'altres entitats més globalitzades.

A més, això incentivaria la participació en els esmentats campionats ja que, de ben segur, hi assistirien més abonats, i aquests portarien a acompanyants que potser no ho són. No cal dir que si la meitat dels assistents fossin abonats, els ingressos serien exactament els mateixos.
A la vegada, en haver-hi més participació, es podrien obtenir altres ingressos adicionals, com per exemple de merchandising.
També es podria fer que la quota semestral gaudís d'un descompte del 25% (resultant 18 euros el cost final), i que no poguessin ser mai acumulatius, per molts nicks que un tingués.

Crec que no és el mateix pensar que, anualment, el butinet et surti per 50 euros que el fet que ens pugui costar 29, si féssim ús dels descomptes; encara que, efectivament, en seguiríem pagant 49.

Bo o dolent, és només un suggeriment, res més. Adéu.

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

Butinet per 29 euros anuals?

EntradaAutor: corpetit » 25 set. 2012, 01:20

Ah, me'n descuidava, el meu col·lectiu laboral ha perdut un 30% de nivell adquisitiu des de l'inici de l'esmentada crisi. (És obvi que butinet també n'ha perdut part, tenint en compte l'augment de l'IVA i de l'IPC).

A sobre d'aquest 30%, personalment, he vist reduït el meu sou en un estipulat 20% més. 20% que, en realitat no és tant, ja que, en baixar la cotització per IRPF, no em retenen tant i el resultat final és una mica inferior.

No cal dir que, tot i aquesta davallada, no em queixo ni tinc dret a fer-ho tal i com està el panorama actual puix que, malauradament, hi ha molta gent en situacions bastant pitjors.

Adéu.

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 26 set. 2012, 18:43

Algù pot parar aquet " enteradillo de finances".

S'han acabat les cartes i els jocs de mans?

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 27 set. 2012, 00:41

Home, com a enquesta a proposar als que paguem no li trobo gaire sentit. Tothom volem pagar menys però també crec que és lícit pagar tot al seu just preu i jo trobo raonable la quota que actualment té BuTinet.

Com a idea no la comparteixo, tot i que crec que tothom té dret a expressar la seva opinió sense que ningú faci qualificatius gratuïts, ara que ja convenia animar els fòrum que estaven ben adormits.

Així que, benvingut el post que ens ha fet despertar d'un temps de aletargament. :shock:

Miquelus
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:02

EntradaAutor: Miquelus » 29 set. 2012, 20:32

Bé, jo sempre he pensat que comparat amb altres webs de joc, el butinet és car. Però, desgraciadament aquell que va dir que els catalans aniriem pel món tenint-ho tot pagat, de moment no porta camí d'encertar-la. Més aviat al contrari, ja sabem que som els que més paguem de tot...o sigui que paciència.

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 30 set. 2012, 10:53

Angeles ha escrit: aletargament. :shock:


recorda:endormiscament
No soc ningú per corregir peró em feia mal d'ulls :D

Car o barat sempre es relatiu. Si vas a jugar al bar 100 dies l'any faràs una consumició de un cafè com a mínim a 1 €.
Aqui per 50 pots jugar 365 dies le s 24 h.

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

Butinet per 29 euros anuals?

EntradaAutor: corpetit » 02 oct. 2012, 16:30

Bones,

És clar que és relatiu i que funcionem per prioritats batet però, entre altres coses, també t'hauràs pres 100 cafès, no et farà falta pagar quota, no et caldrà contractar internet, ni tan sols et farà falta ordinador, podràs llegir els diaris, fer petar la xerrada i no estaràs sol com un mussol. Amb això no vull dir que sigui millor ni pitjor, simplement, diferent, no es pot comparar.

Penso el mateix que tu Miquelus, és car si ho comparem amb altres webs de joc, pel preu en si mateix i perquè aquí només hi trobem un sol joc.
Però també penso que, pel número d'abonats que puc deduir que hi ha, és barat. Barat si ho mirem des de la perspectiva empresarial ja que poc marge de benefici hi deu haver, tenint en compte les despeses. Però, els usuaris, normalment, sembla obvi que no ho mirarem amb els mateixos ulls que l'empresari.
Per algú que hi juga 4 hores al dia, serà barat, per algú que les juga al mes, serà car.
Per un milionari serà barat, per algú que ben just arriba a fi de mes, serà car. I, malauradament, en l'últim campionat que vaig anar, em vaig trobar amb dues persones, abonades al butinet, en aquesta situació, o almenys així ho afirmaren ells mateixos.

Adéu.

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 02 oct. 2012, 19:24

Hi ha la solució de animar al Carles que inclogui altres jocs :D :D

Poker,Damas i Dómino.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 03 oct. 2012, 13:52

Jo no se si opinar ..... segur que rebo :-p

Ara en serio: el dia que els números surtin, serè el primer que voldré baixar les quotes (i tingueu per segur que ho faré), de moment no es pot.

Batet, tens tota la raó (amb els nous jocs) ..... de fet ja m'hi he ficat, però sempre he anat prioritzant/fent altes millores al ButiNET. Però mi animaré, a veure si aviat cau alguna sorpresa :-)

Adéu !

santi_melenes
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 05 jul. 2004, 13:52

EntradaAutor: santi_melenes » 28 juny 2013, 22:18

bones Sr.carles el dia ke et surtin els números i possis els preus de la competencia..... ja m'avisaras!!!!


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron