Abandonament?, si els que abandonen son els altres...

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

Abandonament?, si els que abandonen son els altres...

EntradaAutor: QjQ » 14 abr. 2014, 13:24

Suposo que fa massa temps que no entro al Butinet i molt mes que no escric en els Foros. Però ahir em vaig trobar en una situació, per a mi, ben extranya, deu ser degut al temps que fa que no entro, nem a veure:

Entro al Butinet, com sempre me’n vaig al general, al normal sou massa “rankineros”, i un no ha activat encara el seu de ranking... i no ho penso pas fer.

Creo una partida, pública es clar, entren els tres participants per engegar, engeguem... Com que un era groc, va ser coherent amb el seu color, casum dena, i va abandonar ( caigut deia la partida ) a 64/62 punts. Clar un altre participant es va acomiadar amablement i ja només quedàvem dos, convidar a dos participants per a seguir una partida que no havien començat no em semblava possible i vaig provar de sortir. Molt amablement el “Senyor servidor” em va notificar que si tancava seria considerat abandonament. CASUMMMMM.

Al final vaig acabar tancant per que sinó encara estaria oberta hores d’ara.

No m’importa massa tenir 29/ ara 30 abandonaments en 2.176 partides, però toca els c......ns.

:oops:

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 18 abr. 2014, 16:22

Hola QjQ, quan de temps!

El missatge que dius es un missatge d'avís "mal redactat". La gent sortia amb molta facilitat, i per això es va ficar.

Ja està arreglat per la pròxima versió.

Adéu!

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 20 abr. 2014, 00:00

Aquest problema seria d e bon solucionar posant temps limit
per parella de jugadors.


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants