Podries arreglar els renuncios?

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

Podries arreglar els renuncios?

EntradaAutor: DeepButi » 22 gen. 2021, 16:04

Per si no ho sabeu, cantar un renuncio a la basa numero 12 (el cantes quan el veus, pot haver-se fet a la 1era basa), funciona malament.

Ahir mateix, canto un renuncio a la basa numero 12, el ButiNET l'admet i així consta si repeteixo la partida.
Us penseu que em va donar els 36 punts? No
Com a mínim, deveu pensar, et dona els punts que has fet al dat, oi? Doncs tampoc!

Haviem fet 30 punts! (Sí, només van fer la manilla de trumfo sola) i no ens va donar ni 36, ni 30 ... sinó 5 punts!!!!!! (el valor de la última basa em temo que deu ser).

PS. Em direu que si feiem 30 punts quines ganes de cantar un renuncio ... però és que em posa malalt la gent que va de llesta, juga amb ajuda nula o mitja pensant que ells sí que en saben, per tant quan els veig, els canto sempre.

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

Re: Podries arreglar els renuncios?

EntradaAutor: corpetit » 19 feb. 2021, 13:08

Sí, tens raó, de vegades m'ha passat alguna cosa semblant.
El que no entenc és perquè de vegades passa això que dius i en canvi, en d'altres, ho fa bé.
També passa que quan els cantes un renunci, acostumen a plegar.
Alguna petita errada de programació hi deu haver, però no voldràs que es posi a revisar tot el programa per un renunci que es canta cada deu mil partides?
Si el programa dels campionats fa aigües per tot arreu i no l'arregla, vas apanyat si vols que arregli aquesta minúcia.


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants