RELLOTGE DEL RÀNQUING DE BUTINET

Qualsevol suggeriment que tinguessiu sobre ButiNET.
corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

RELLOTGE DEL RÀNQUING DE BUTINET

EntradaAutor: corpetit » 24 feb. 2021, 12:33

Seria molt complicat establir aquests 4 punts en les partides de rànquing?

1.- Eliminació del consens en les partides de rànquing.
Qui vulgui consensuar, que jugui sense rànquing.

2.- Si comptant les bases plegades una parella és guanyadora de la partida, es podria donar per acabada la partida en dues situacions:
a) Si el jugador marxa o cau de la partida. Encara que torni a entrar tot seguit.
b) Si triga més d'un minut en tirar.

3.- Desaparició dels només 2 minuts de temps d'espera.

4.- Que hi hagi un rellotge activable per a cada parella.
Per tal que no molesti als usuaris, que pugui ser visible, o no, per cada jugador a voluntat.
Que avisi del temps restant també a voluntat del jugador. Si vol només que l'avisi quan li quedin 10 segons, 30, un minut, el que sigui i decideixi.

Que s'atorgui un temps que pot consumir cada parella.
Per exemple, 3 minuts pel primer dat i un minut més addicional per cada dat que es jugui.
Així doncs, en una partida de 10 dats, cada parella tindria 12 minuts. En total, la partida podria durar quasi 24 minuts.
Per això la desaparició del temps d'espera actual, perquè generalment, si es juga diligentment, en seria més.

Si s'esgota el temps, partida perduda per aquesta parella independentment del resultat.

Si a algú se li penja que entri, surti o faci el que convingui per restablir la partida. Si se li esgota el temps i no pot fer-ho, partida perduda.
La propera vegada intentarà entrar des d'un lloc més segur.
Si se li penja sovint, que no jugui rànquing.

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

Re: RELLOTGE DEL RÀNQUING DE BUTINET

EntradaAutor: corpetit » 24 feb. 2021, 12:45

Si us plau, que no em diguin que això que no s'acabin les partides passa molt de tant en tant perquè de les 200 partides de rànquing que em deixen veure les estadístiques, en tinc 20 de no acabades. Cap per culpa meva.
Just un 10% de les partides. Això no és flor d'estiu. Poden significar milers de partides al cap de l'any en tot el Butinet.

polus
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 15 des. 2018, 22:46

Re: RELLOTGE DEL RÀNQUING DE BUTINET

EntradaAutor: polus » 19 abr. 2022, 15:00

Hola corpetit,

Cerc que les diferents opcions que proposes serien bones per tal d'acabar amb aquest (efectivmanet: elevat!) nombre de partides no acabades, moltes de les quals és perquè alguns/es jugadors/es es fan el viu i empren tot tipus de tàctiques per tal de no perdre punts. Seguint el fil a "Dubtes/els dos minuts d'espera", seria interessant entendre quin és el punt de vista dels administradors, i entendre també quines són les dificultats (tècniques? reglamentàries? d'altres tipus?) que suposaria implementar un mecanisme de control senzill per evitar aquestes situacions.

Fins aviat,
polus

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

Re: RELLOTGE DEL RÀNQUING DE BUTINET

EntradaAutor: corpetit » 21 abr. 2022, 19:20

Bones polus,

Que jo sàpiga, el punt de vista dels administradors és només un, el del Carles. No hi ha cap més administrador des que es va fer de pagament. Abans sí que n'hi havia varis i, per cert, molt vàlids i valuosos.

Torno a repetir: quines i quan han estat les últimes millores substancials al Butinet?
La nova versió de Butinet per Android és del 2018 i és una millora d'accessibilitat, no pas de contingut.
Ho pots mirar al llistat de notícies. Jo diria que fa més d'una dècada que tot continua essencialment igual. S'han millorat petits problemes però les prestacions estan tan congelades com els preus de l'abonament (alguna cosa positiva podem trobar).

Motius? Podem especular el que volguem però només els sap una persona.
Jo em reservo la meva opinió, no sigui que em titllin d'irreverent.


Torna a “Modificacions, Suggeriments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants