Primícia

Novetats i noticies de ButiNET.
DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

Primícia

EntradaAutor: DeepButi » 09 jul. 2007, 11:28

Es posa en coneixement del respectable que he obert un projecte per a la versió 4 dels robots.

De moment només he escombrat i fregat el taller, tret la pols i greixat les eines, canviat alguns endolls, sustituit fusibles i làmpares foses, revisat electrònica i verificadors de circuits impresos i, sobretot, posat en ordre tota la documentació dispersa acumulada ... que no és poc!

Oportunament demanaré provadors de versions Beta perquè donin la seva opinió, que no garanteixo escolti gaire, ja se sap que sóc més aviat tossut.

Nom del projecte: ... (encara no en té)
Durada estimada: 11 mesos.
Data i lloc de presentació en públic: VIè Campionat Vila d'Alp (amb normes del poble). Igual me da un pronto i els programo amb carrego i tot! :P :P

Fase I. Netejem una miqueta.
Eliminació de tonelades de línies de codi que s'han anat acumulant i només fan que nosa. Res de xerrar, de càlcul de coeficients, de robots incògnit, de robots professor, de robots reserva ... Clar que perderan personalitat, però això ja vindrà.
Unificació de mètode (matrius base zero a tot arreu), que aquest codi sembla fet per mans diferents i no hi ha qui l'entengui.

Fase II. Expectiminimax.
Doncs això ... a veure si ho generalitzo i n'hi treiem més suc.

Fase III. Chi lo sá!.
Alguna cosa sonada però encara no sé quina. O milloren o no guanyarem mai cap pernil i ja passa de taca d'oli el tema. :twisted: :twisted:

Apa ... seguiremos informando.

Ah sí, me n'oblidava: tampoc donaran l'As. 8)

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 10 jul. 2007, 21:46

Bones,
Doncs mira, ho celebro. Una cosa: si fan podi a Alp et pagues un sopar?


DeepButi ha escrit:Igual me da un pronto i els programo amb carrego i tot!


Si ho fas, per reis me'n demano un.

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 16 jul. 2007, 20:59

ostres Gràcies Deepbuti
en primer lloc ja saps que per a nosaltres que vulguis participar en el nostre petit campionat ens fa molta ilusió i a més a més si ens portes als teus fillols
Per nosaltres es tot un honor rebre aquest magnifics jugadors que no es barallen mai amb els cotraris, ni es foten crits entre ells., molts grans mestres en tindrien d'apendre de la coducta d'aquets personatges ,

Pero nosaltres deepbuti tenim una petita proposta,no sabem si serà possble ens deixeries que els robots nous que venen a Alp els podem batejar ,

per nosaltres ens encantaria que es poguessin dir

Alpi

Imatge[/list]

i l'altre ens encataria que es pogues dir Agilis (de lacerta Agilis, llargadeix que nomes podreu trobar en les nostres contrades i exactement en la zona de la pia)
Agilis

Imatge

moltes gràcies per tot

Larvi i Alp2500

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

EntradaAutor: larvi » 16 jul. 2007, 21:41

:oops: si, es veritat, tenim molt morro,
pero un bateig doble, amb tots els butifarraires de padrins.........
que vols que et diem, ens faria molta ilu....

juojuojuojujo

alp2500 larvi

p.d. per cert ja tenim penssat el regal de bateig, jujouojujoujou

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 17 jul. 2007, 12:57

Ostres, una mica de morro sí que teniu tots plegats ... el fritz no només se'n demana un per Reis sinó que vol que em comprometi a pagar jo un sopar si ells guanyen!!! No anava al revés això? :twisted: :twisted:.

Lo del bateig ... home mira ... no vaig batejar els nens de veritat i ara ho faré amb els fillols de llauna ... quines voltes dona el món!

M'ho pensaré tot plegat :P :P :P.

Notícies:
De moment he podat, tallat, eliminat, suprimit ... ple de coses obsoletes o no fonamentals. Perquè us feu una idea, de les 9.300 línies de codi original, n'he suprimit 3.300 ... un 35%!!!
Clar, ara com ara estan totalment desmuntats i no s'aclaren. Tiren cartes que no toquen, denuncien renuncios abans que els altres tirin ... vaja, un desastre :cry:.
Ja se sap ... els parts són dolorosos :roll:.

Ah! segueixo sense nom pel projecte i això comença a ser molest. Com es dirà aquesta generació de robotillos? :?: :?:
Vinga, coi, alguna :idea: podrieu tenir, no?

Seguirem informant (encara que no li interessi a massa gent, sóc inasequible al desaliento).

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

Re: Primícia

EntradaAutor: peach » 17 jul. 2007, 13:58

DeepButi ha escrit:Oportunament demanaré provadors de versions Beta perquè donin la seva opinió, que no garanteixo escolti gaire...



(Hmmm....de q em sona a mi això?)


DeepButi ha escrit:Fase II. Expectiminimax.


(Si es q... "el q vale vale"... jo aqui rellegint els posts a veure si m'aclaro de una vegada amb el descart de una carta... de dos... de gran a petita... de petita a gran... i aquest robotillo passant l'estona jugant amb algoritmos...)

:roll: :wink:

larvi
Botifarra
Botifarra
Entrades: 103
Membre des de: 20 des. 2002, 02:38

SOMMMIIIIIIIIIII

EntradaAutor: larvi » 17 jul. 2007, 15:24

Doncs res amic DeepButi, ja em tens donant voltes a la meva pobre neurona per posar un nom adient al teu nou projecte, vejam si l'encertem, juojuojujoujou

P.D. pel tema del oli no pateixis, l'alp2500 i jo tel proveirem, d'algo te de servir tenir Andorra al costat...

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 09 oct. 2007, 11:25

Us pensaveu que anava en broma, oi?

Doncs no, no hi anava. 8)

De moment ja tornen a funcionar ... la qual cosa veient com els vaig deixar fa unes setmanes no m'hauria atrevit a garantir-ho!

A part de polir algunes petits detalls no tenen pas cap funcionalitat nova. La darrera versió guanyava un 60% de partides als robots oficials del ButiNET ... ara ho hauria de tornar a probar a veure si els he muntat correctament o m'he deixat algo que els fa pitjors :roll:, que tot podria ser :evil:.

De moment les proves d'expandir l'expectiminimax no han donat bons resultats. Tot i que la generació de combinacions possibles és espectacularment més ràpida que a la versió anterior (gràcies a Sant Google) no permet pas utilitar-lo amb 6 bases, ho deixarem tal com està fins que se m'ocorreixi una idea millor :shock:.

Per la propera fase estic pensant en implementar algorismes de Reinforcement learning, però la cosa no és trivial i encara estic a la part teòrica.
Algunes idees es van obrint camí lentament, altres van a la paperera després de semblar genials per uns dies, les de més enllà encara no les he ni avaluat ... :wink: és complexe el món de la I.A. (com deia aquell "si ja és difícil trobar Inteligència natural ... com vols que en trobem d'artificial?".

Bé ... aneu esmolant les vostres d'idees perquè d'aquí a poc sortirà una versió Beta 4.0.0 i serà el vostre torn.

Apa, per avui ja teniu prou Manilles, a partir d'ara només Asos.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 24 oct. 2007, 16:23

A veure, pregunta ... com aneu de % de partides guanyades?

Algú vol donar-me dades? Amb un mínim de jugades de 200, sinó és molt poc significatiu. I amb un % d'abandonades baix, clar, sinó no té gràcia.

Ja sé que tots sou molt xulos :roll: ... però m'agradarien dades reals i si no les voleu fer públiques ... deepbuti arroba yahoo punt es.

Tot i que jo sóc poc significatiu perquè faig moltes proves rares i a varies instal·lacions diferents ...

<Robbie> Hola DeepButi, ens tornem a trobar. (53% de 1227 6=/-7«)


Apa, mulleu-vos.
DeepButi l’ha editat per darrera vegada el dia: 24 oct. 2007, 16:59, en total s’ha editat 1 vegada.

marels
Recontro
Recontro
Entrades: 48
Membre des de: 30 març 2003, 15:36

EntradaAutor: marels » 24 oct. 2007, 16:51

Deepbuti aqui tens la meva per si et serveix

<Pris> Hola marels, ens tornem a trobar. (50% de 953 7»/-6«)

Masos
Barretina
Barretina
Entrades: 210
Membre des de: 16 set. 2002, 23:40

EntradaAutor: Masos » 24 oct. 2007, 17:16

<deepbuti> Hola Masos, ens tornem a trobar. (46% de 355 6=/-6=)

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 24 oct. 2007, 17:49

Hola Alp2500, ens tornem a trobar. (1% 998 4«/-15»)

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 24 oct. 2007, 17:54

alp2500 ha escrit:Hola Alp2500, ens tornem a trobar. (1% 998 4«/-15»)

Vols fer el favor de no dir tonteries? :P :P :P

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

EntradaAutor: Muntana » 24 oct. 2007, 17:59

59% de 69 5«/-5=)

Salut Muntana

rimbombante
St. Vicenç
St. Vicenç
Entrades: 77
Membre des de: 28 oct. 2003, 18:44

EntradaAutor: rimbombante » 24 oct. 2007, 18:42

Salut a tothom!

Ui, quina vergonya ... veig que per les partides que he jugat puc semblar una persona desenfeinada: no és veritat!

Atenent a allò que ens demana en DeepButi, us envio les meves estadístiques.
<R2-D2> Hola rimbombante, ens tornem a trobar. (56% de 692 7»/-6=)

Cordialment,

josep(rimbombante)


Torna a “Notícies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron