Per si de cas algú dubta

Qualsevol dubte sobre el ButiNET: connexions, ADSL, com jugar, com crear partida, etc.
BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

Per si de cas algú dubta

EntradaAutor: BET » 19 gen. 2009, 11:45

Benvolguts Butinetaires.

Escric això per deixar clar unes quantes cosetes sobre el tema, ja que per diversos motius, me sentit que jo formo part d’un clan ( que encara no se quin , però m’imagino). Per això me decidit .

Fa temps, anys que per diversos motius sem va proposar ser arroba, això nomes vol dir una cosa, ajuda i mes ajuda , a qui ? doncs senzillament en el Carles.

Amb l’entrada aquesta nova etapa del butinet, aquesta ajuda ja no cal, en Carles gaire be diria , que esta connectat les 24h per el nostre servei i també a mes com molts de vosaltres podeu comprovar que tots ens ajudem entre tots.

Això vol dir, que respecto profundament la feina d’en Carles però recalco nomes en Carles i si això implica que alguns dels usuaris interpreta que jo també la faig esta absolutament equivocat.

En el Carles defensaré sempre, perquè ell s`ho mereix, però que consti que nomes amb ell, com a persona i com a professional .

Espero poder contestar a malentesos o falses interpretacions que No tinc res a veure amb ButijocsSL.

Bet

Torna a “Dubtes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants

cron