Així defensen el català les "nostres" empreses ...

Punt de trobada, de reflexió, de converses, etc, sense que tinguin res a veure amb la Botifarra.
DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

Així defensen el català les "nostres" empreses ...

EntradaAutor: DeepButi » 08 jul. 2009, 19:23

Heu provat de fer una transferència desde internet per La Caixa a una població tan "rara" com L'Hospitalet?

Si ho feu descobrireu que La Caixa NO ACCEPTA apòstrofs ni en els noms de ciutat ni en els de carrer.

Aquí teniu la resposta que m'han donat ... és a dir, que no han respost res!

La meva queixa:

-----Original Message-----
Sent: 07/08/2009 15:29:54
Subject: Sin Descripcion

Perquè l'operativa de transferències no accepta adreces i poblacions en català?

Població: Cala d'Or ... no acceptada perquè té cometes simples ...
Adreça: Camí de l'era ... mateix motiu

No les accepta encara que s'operi en català- Les hauria d'acceptar independentment de l'idioma de l'usuari ja que són les adreces i poblacions LEGALS.

Que això passi a La Caixa és sorprenent.

Atentament.


I la seva resposta

Benvolgut Sr. XXXXXX,
NIF/CIF: *********

En resposta al seu correu electrònic, hem pogut comprovar que finalment ha pogut realitzar la transferència que ens indicava.

No obstant això, en el cas que es tornès a produir aquesta situació, i a fi de què rebi l'atenció personalitzada que la seva consulta mereix, adjuntem el número de telèfon del nostre Servei d'atenció a l'usuari de Línia Oberta 902.11.50.07. Des d'aquest servei podran efectuar les comprovacions oportunes, identificar la causa del problema, i oferir-li una solució.

Li agraïm que hagi contactat amb nosaltres i l'indiquem que si desitja més informació relacionada amb aquesta qüestió pot utilitzar el número de referència a dalt indicat.

Servei d'Atenció al Client per Internet
www.lacaixa.es

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 09 jul. 2009, 00:07

Molt bé DeepButi i ara que ens has informat del fet, la següent pregunta seria, què podem fer al respecte?

On s'ha de signar per a demanar que aquest fet és solventi? Jo signo

Qui prepara un escrit per enviar-lo per correu? Jo l`enviaré.

Algú té alguna proposta constructiva?

Jo, és que sempre he estat poc reivindicativa :oops:

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 09 jul. 2009, 09:11

Opció a):

https://portal.lacaixa.es/apl/formularios/atencionalcliente/particulares.index_ca.html

Seleccionar ...

Tema: Operativa línia oberta
Detall: Operativa Transferències
Motiu: Queixes

A la següent pàgina has de donar les teves dades.

Text: Perquè no puc fer transferències utilitzant els noms legals dels pobles en català quan hi ha una "cometa simple" (ex. L'Hospitalet de Llobregat) ni tampoc utilitzar adreces legals en català (ex. Carrer de l'hort) ?

O un text similar ... o exemples similars.

Opció b):
escriure una carta a La Vanguardia?

S'admeten sugerències.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 09 jul. 2009, 11:10

Opció C)
Tancar el compte de la caixa ....ni que dubto que altres bans si que acceptin ' i accents ....

Adéu !

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 09 jul. 2009, 11:43

Carles ha escrit:Opció C)
Tancar el compte de la caixa ....ni que dubto que altres bans si que acceptin ' i accents ....

Adéu !


La Caixa de Sabadell accepta ', accents i el què li tiris.
El Banc de Sabadell també.

Com a curiositat: el Banc de Sabadell "elimina" el . decimal (vol una coma però no avisa) de manera que multiplica per 100 l'import ... si no t'hi fixes vas llest!

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 09 jul. 2009, 17:05

Opció "A" feta i enviada. Gràcies DeepButi. Seguint les indicacions de Deep és molt fàcil d'enviar. Animeu-vos!!

Abans de la "C" donarem un marge de temps per a corregir l'error.

Qui s'anima a fer la "B"?

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 09 jul. 2009, 21:05

jo també... en comptes de reclamacions he posat sugeriments....
adeu

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 10 jul. 2009, 00:50

Potser estigui en un altre món,
però cada vegada em deixen més sorprès els defensors de la moralitat i de les bones maneres.

Uisss és clar,
tractant-se d'una entitat "catalana" hauria d'escriure el català correctament!!!
Quin sacrilegi!!!

Curiosament quan en Mas i Zapatero van pactar allò de "l'Estatut amputat" pels grans interessos "catalano-espanyols" que hi havia en el sector energètic (Endesa), ningú en va parlar dels apòstrofs en pobles i carrers.

Que us han tallat el crèdit els de "La Caixa"? :oops:
si és així, ara mateix hi vaig a obrir una compte :P

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 10 jul. 2009, 11:51

??

abril74, no defenso cap moral ni bones maneres ni -especialment- Zapatero ni Mas ni cap polític.

Que els noms de carrer estiguin mal escrits em sembla malament. També m'ho sembla l'actuació -així en global, entrar en detall seria molt trist- de tots els implicats en l'aprovació, negociació etc referent a l'Estatut.
Hi ha moltíssimes coses que em semblen malament. També n'hi ha amoltíssimes que em semblen bé, clar, sinó seria depriment anar per la vida.

D'algunes protesto i d'altres no. Aquest en concret em va cridar l'atenció perquè sí, tens raó, que una entitat catalana no permeti entrar les nomenclatures oficials de pobles i carrers em sembla un mal servei.

En cap moment he fet comentaris respecte a la política comercial de La Caixa -que podria fer-los- perquè no em sembla el foro adequat.

Si et vols sentir ofès ... cadascú s'ofèn pel què vol. A mi em sembla que amb pasar del tema acabes més ràpid, però vaja, res a dir.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 10 jul. 2009, 13:09

abril74 ha escrit:Uisss és clar,
tractant-se d'una entitat "catalana" hauria d'escriure el català correctament!!!
Quin sacrilegi!!!


Jo mes que sacrilegi... li diria incoherència, es clar que cadascú es cada qual

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 10 jul. 2009, 14:06

abril74 ha escrit:Potser estigui en un altre món,

Si no trobes sentit protestar per un fet en el que no estem d’acord, mentre hi ha molts altres molt més injustos, et diré que possiblement per millorar les coses s’ha de començar millorant alguna per petita que sigui.

Que tu trobes una causa poc justificada de protesta, és opinió teva, però no cal tanta ironia en l'exposició.

Que trobes una causa millor per a protestar, endavant. I si la vols esposar i compartir potser trobaràs algú que estigui d’acord amb tu i et pugui fer costat.

Però si tu no fas, deixa als que volen fer. Per petita que sigui la cosa que es vulgui millorar.

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 10 jul. 2009, 14:37

a mi em molesta la gent q no sap participar a un foro i expresar les seves idees de forma educada i dialogant.

tamb em molesta la gent q es sent ofesa diguis blanc o diguis negre.

em molesta que els q venim de fora ens acostem a una llengua nova q molts q la tenen com materna maxacan sense pietat.

em molesta la falta de sensibilitat (aixì en general), la falta d'educació ja em resulta més q molesta i recolço les iniciatives, q per petites q siguin, ajudin a millorar o a subsanar errors o fets q van contra els nostres drets.

Em sorprèn lo de la Caixa i em penso q molt probablement donaran resposta a l'opció a), lo de la carta als diaris no costa res de fer i crec q és un tema molt facilment publicable.

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 10 jul. 2009, 19:55

Reconec que m'explico molt malament :oops:

DeepButi,
les meves paraules no tenen res a veure amb tu, sinó que anaven adreçades al comentari que fa en Carles:

"Opció C)
Tancar el compte de la caixa ....ni que dubto que altres bans si que acceptin ' i accents ....

Adéu !"


Si es tractés d'escriure correctament en català la primera reclamació l'hauríem de fer a Butinet :shock:

És això el que em deixa sorprès, i consti que a en Carles l'aprecio de debó, de la mateixa manera que sap sobradament que no comparteixo el funcionament de Butijocs, S.L.

La meva pregunta era si li havien tallat el crèdit els de "La Caixa" :roll:

Perquè n'estic convençut que seria bo per tal de fer un Butinet millor, a on en comptes de dos administradors, les decisions es puguessin prendre entre tots els usuaris.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 10 jul. 2009, 20:22

Ara va i em toca rebre a mi ....

A veure, aquí s'ha obert un tema, i s'estaven dient opcions, i jo n'he donat una més, en cap cas he donat la meva opinió personal sobre el tema, ni he dit que l'opció C) sigui la que jo faria. I en cap moment pensava que ningú se la prengués en serio !!

I no se que té a veure això amb el ButiNET .... com no sigui, com tothom sap, que faig més faltes ortogràfiques de les que hauria.

Adéu !

manel
Recontro
Recontro
Entrades: 44
Membre des de: 19 set. 2002, 12:27

EntradaAutor: manel » 10 jul. 2009, 20:44

comentari a escriure be....qui fa el que pot no esta obligat a mes....i la educacio esta en la tolerancia


Torna a “Varietats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

cron