Senyores i Senyors... que aixó només es un joc!!!!

Per parlar i debatre sobre els campionats online.
corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

LIMITACIÓ DELS TEMPS.

EntradaAutor: corpetit » 19 gen. 2009, 16:11

Bona tarda butinaires,

Tant la proposta d’en Josep1945 com l’última d’en plana penso que són molt interessants. Altra cosa serà la feinada que porti implantar-ho.

De fet, l’últim “sistema” que proposa en plana (o molt semblant) ja el vaig comentar fa uns dies al post: “Tenir la consciència tranquil·la”. En aquell moment es parlava sobre el tema de les trampes (cosa diferent a la que aquí ens ocupa), però penso que també arreglaria alguna cosa (ja sabem que no tot, ni molt menys). Només cal fer-ho extensiu a les 8 últimes jugades, havent de ser (per a mi) el temps de presa de decisions molt més reduït a la subhasta i a les 4 primeres jugades.

Adéu.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 19 gen. 2009, 16:29

Angeles:
En Carles Vallvé i Guionet i l’Enric Torres i Borràs son socis a parts iguals de Butijocs, s.l.
En “ Carles” i en “QjQ” son nicks d’usuaris del Butinet.
En “Carles” es a més a més el administrador del lloc i com a tal enraona, quant ho fa, als foros o en el xat.
En QjQ es un usuari que ha pagat la seva quota com tothom per a fer us del Butinet i com a tal s’expressa quant ho fa.
Les opinions d’un i del altre es limiten a això a opinions d’un i del altre que no obliguen en cap cas.i que segons la meva opinió enriqueixen, o no, el debat. I tenen el mateix valor i no mes, que qualsevol opinió de qualsevol altre usuari.
Les decisions empresarials es debaten en el lloc que s’ha de fer, en el si de l’empresa.
Les opinions com usuari es fan en el lloc que tots els usuaris les fan els Forums
Si et sembla be clar

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 19 gen. 2009, 16:34

Carles ha escrit:A veure, tema temps: el mes fàcil, es ficar un cronometre, i que quan arribi a 20 totes les partides s'acabin al moment o deixar acabar el dat.

El problema, es quan una parella te problemes amb la connexió, o es talla.

En aquests casos, amb rellotge "exacte", partida per perduda directament al que te problemes o al que se li talla la connexió.

I ho sento, però ho trobo molt impersonal, es realment el que volem ??


Es clar que NO!!!!... per aixó l'anunciat del post diu que aixó nomès es un joc. Crec que aquesta es la questió: Quin ButiNET volem? Ens juguem el Campionat del Mon mundial?.... Tenim que regular-ho tot?... Tenim que matar les mosques a canonades (:lol: deep)?.... O per el contrari volem pasar unes estones agradables entre companys... posant el màxim interés, per sopossat, pero sent una mica .. humans?. Mirem entre tots d'aportar sol.lucions de "bon rollo"; guardem l'acritut per altres ocasions que o requereixin....

carpe-diem

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 19 gen. 2009, 17:18

QjQ ha escrit:....Si et sembla be clar

Jo no us veia com a usuaris, ni a tu ni a Carles.
Però res a dir. Em sembla bé.
Angeles l’ha editat per darrera vegada el dia: 19 gen. 2009, 17:26, en total s’ha editat 1 vegada.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 19 gen. 2009, 17:21

Doncs, com ja he dit, aquí teniu el reglament de campionats online ACTUAL.

http://www.butinet.cat/forums/viewtopic.php?t=1918

Passeu pel post per comentaris, i en seguim parlant allí si ho creieu convenient.

Adéu !

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 19 gen. 2009, 17:47

Q el Carles a més de soci de Butijocs sigui l'Administrador del joc queda clar. Q en QjQ no sigui l'altre soci (o q tu no vulguis q et vegin així) a aquestes alçades, si no dificil, és imposible, ja q ets tu el q amb el nick QjQ qui t'has identificat com tal i parles i has parlat com soci del butinet tant al xat com a aquest mateix foro.


http://www.butinet.cat/forums/viewtopic.php?t=1799

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 19 gen. 2009, 19:01

Veieu-ho com vulgueu, però les coses son com son i no son d’una altre manera. I això no ens porta enlloc ni interessa a ningú. I no he estat jo ni ara ni al link que poses qui va demanar informació de Butijocs, s.l.

peach
Barretina
Barretina
Entrades: 381
Membre des de: 27 juny 2004, 21:12

EntradaAutor: peach » 19 gen. 2009, 19:19

"Per que ningú hi vegi cap situació oculta, diners negres, màfies butinetaires o poders diabòlics i malvats. Butijocs, S.L. l’hem constituïda el Carles i jo a parts iguals. Dels dos seran els beneficis si els obtenim i les pèrdues, si no es així.
Encara no he vist a ningú que es tingui que avergonyir per voler crear.
Volem portar a Butinet totes les variants existents de la Butifarra, de tres i de sis, la botifarra inversa, fer possible la creació de campionats virtuals i de dats pre-donats a qualsevol persona membre de Butinet i moltes coses mes.
El projecte Butijocs es molt mes ampli, que el àmbit de Butinet, tenim la intenció de crear altres webs germanes per a altres jocs, on tots els membres puguin entrar indistintament pagant una sola quota, Domino, parchis, truc, etc etc. "

això q jo vegi ho ha escrit el nick QjQ no pas l'Enric Torres al link q vaig posar. I sí, les coses son com son per bé o per mal o simplement son...

manel
Recontro
Recontro
Entrades: 44
Membre des de: 19 set. 2002, 12:27

EntradaAutor: manel » 19 gen. 2009, 19:48

Estic alucionan o estic somian???..que algu amb desperti...tant important es guanyar una partida de butifarra???? :oops:

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 19 gen. 2009, 19:54

Weno, com que el tema s'està anant bastant, sius plau no torneu a respondre en aquest fil sobre temes que no tinguin a veure amb els campionats i el que s'exposa en el primer fil, sinó em veuré obligat a tancar-lo.


Torna a “Campionats Online”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 39 visitants

cron