[reglament] Sobre les caigudes

Per parlar i debatre sobre els campionats online.
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

[reglament] Sobre les caigudes

EntradaAutor: Carles » 20 gen. 2009, 14:40

Hola !

Obro aquest fil per parlar de que fer i com actuat quan un jugador cau del campionat. Se'l canvia ? Partida per perduda ? Es dona temps extra? etc.

Que tothom digui la seva.

Adéu !

Cacharpes
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:58

EntradaAutor: Cacharpes » 20 gen. 2009, 15:19

Hola,
jo crec que en els campionats podria haver una llista de ''suplents''.
Per exemple jo no puc entrar a molts campionats abans de l'hora de començar.
Però podria quedar disponible per si algú cau.....i el company del caigut no te inconvenient en perdre estrepitosament una partida.
Salut.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 20 gen. 2009, 15:49

Tinc el dubte si he de posar aquí el que havia escrit a l'altre post.

Per si acàs:
Si un jugador cau, serà el company qui prengui la decisió de esperar-lo o buscar-se un substitut. En cas de no completar el número de dats en el temps estipulat per ronda, se li donarà la partida per perduda.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 20 gen. 2009, 16:11

Esta clar que NO m'explico be :-p Si, hauries. L'idea es discutir les coses per separat, sinó tot en un fil serà un caos.

----------

Cacharpes, li veig un problema a la llista de suplents, que pot ser que facin falta, o potser que no.

Vull dir, si els suplents no se'ls permet jugar mentres estan jugant, es una putada no deixar-lo jugar.

----------

Angeles, doncs tampoc en convens :-p

A veure, m'explico. Alguns usuaris prou feines coneixen gent per trobar parella, encara menys per trobar un substitut, en canvi al organitzador, en pocs segons pot tenir varies persones disposades a jugar.

Adéu !

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 20 gen. 2009, 16:26

Carles ha escrit: Alguns usuaris prou feines coneixen gent per trobar parella, encara menys per trobar un substitut, en canvi al organitzador, en pocs segons pot tenir varies persones disposades a jugar. !

Estic d'acord. L'organitzador el pot ajudar i segur l'ajudarà sempre, però la decisió de buscar-lo o no i l'últim responsable si no se'n troba cap que sigui el jugador. Pot passar que després de la bona voluntat de buscar substitut, no el trobis i damunt culpa teva si li dónes la partida per perduda.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 20 gen. 2009, 16:26

El reglament diu:
Quan un jugador caigui, se'l esperarà 2 minuts, si en aquest temps no ha tornat, se'l buscarà un suplent.....Jo afeixiría: Si el jugador caigut torna, i el suplent i el company estan d'acord.... el suplent acabarà la partida i el jugador caigut podrà continuar les següents rondes, fins a la fi del campionat....

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 20 gen. 2009, 16:29

Carles ha escrit:Angeles, doncs tampoc en convens :-p

A veure, m'explico. Alguns usuaris prou feines coneixen gent per trobar parella, encara menys per trobar un substitut, en canvi al organitzador, en pocs segons pot tenir varies persones disposades a jugar.

mmm ... curiós ...

Jo trobo inconcebible que algú s'apunti a un campionat, només entrar a la sala vagi dient "no tinc parella" i que li hagin de buscar! Que no som tots grandets? Una mica d'esforç personal i no "que m'ho facin tot" trobo a faltar.

Qui es vulgui apuntar ha de ser capaç de buscar-se parella.

Ara bé ... si el company cau, és una situació excepcional i hauriem de procurar que fos fàcil de resoldre, i el Servidor ho pot fer més fàcilment.
Coi! Estic en contradicció amb mi mateix :roll:, perquè el que realment em surt és dir: 100% d'acord amb Angeles! Qui es quedi sense company que se'n busqui un.

Com deia una amiga meva: ya no sé si soy de los nuestros.

blondy
Recontro
Recontro
Entrades: 38
Membre des de: 07 gen. 2008, 16:15

EntradaAutor: blondy » 20 gen. 2009, 20:29

I no seria possible que en cas de perdre al company el substitut fos
algun robot :?:


Jo no veig la manera de buscar-me un compi si cua-si tots son al campi.


Plegar, no u veuria ètic per part meva.

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

REGLAMENT DE CAMPIONATS. ABANDONAMENTS.

EntradaAutor: corpetit » 20 gen. 2009, 20:54

Bona nit butinaires,

Doncs jo les idees d’en Cacharpes i d’en blondy les trobo molt bones.

Llista de suplents integrada tant per persones com per robots.
No veig perquè, mentrestant es va desenvolupant el campionat, no poden jugar entre ells.
Si es vol i per tal de no trencar partides començades, simplement que juguin dats, no partides.
Ho sento pels robots perquè no s’ho mereixen però en cas que algú abandoni el campionat, que tinguin preferència els humans per ocupar la vacant.

Adéu.

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 20 gen. 2009, 21:23

Proposta:

Si un usuari cau, se'l espera, per si torna, el temps que es decideixi (jo diría màxim 3 minuts), si no torna, partida guanyada per la parella completa.

Resultat: el més favorable entre el que existeixi en la partida i 51-0.

Si torna en el temps previst, es segueix la partida i s'amplia el temps total en aquests 3 minuts.

Si té una segona caiguda, directament, partida perduda pel resultat ja dit.

Per la següent ronda, si no ha tornat, el company del caigut es el responsable de buscar nova parella, tant a la sala campionat com a les altres i d'informar al organitzador del canvi perque el pugui efectuar.

Desconec la complexitat de la programació corresponent i l'estadística de caigudes en campionats ... es a dir, en cas de que siguin poques, procés manual i en cas de que n'hi hagin més de 5 per campionat ... si ho pot controlar el servidor, millor.

Cacharpes
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:58

EntradaAutor: Cacharpes » 20 gen. 2009, 23:50

Carles ha escrit:
Cacharpes, li veig un problema a la llista de suplents, que pot ser que facin falta, o potser que no.


Si home pero la ''vocacio'' del suplent es aquesta, nomes dir ..ei si algu cau estic disponible!!, i per tant ell ha d'estar al cas per si juga..no com el Pique al barça sense botes i al a banqueta.

Penseu que molts entrem al butinet sense coneixer ningu, que ademes no tenim parelles de joc fixes, i per aixo tambe al entar en un campionat el primer que fas es dir ....no tinc parella....no per que t'he la busquin, sino per fer saber als posibles ''solters'' que si volen poden fer parella amb tu.
A mi em sembla menys agressiu aixo que anar molestant un per un tots els nicks sense saber si tenen o no parella.
Ja he vist que en deepbuti no hi esta d'acord pero en fi...nomes es una opinio.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 21 gen. 2009, 00:10

Cacharpes ha escrit:Penseu que molts entrem al butinet sense coneixer ningu, que ademes no tenim parelles de joc fixes, i per aixo tambe al entar en un campionat el primer que fas es dir ....no tinc parella....no per que t'he la busquin, sino per fer saber als posibles ''solters'' que si volen poden fer parella amb tu.
A mi em sembla menys agressiu aixo que anar molestant un per un tots els nicks sense saber si tenen o no parella.


viam, sense ser agresiu, si entres a la sala campionats i cliques "apuntar-se".. automàticament et surt una llista amb tots els jugadors que encara no tenen parella. A partir d'aqui, fàs com si as creat una partida privada: convidas un nick de la llista (conegut o no)... i segur que algú acepta l'oferiment. Aleshores et sortira en vermell: t'acabes d'apuntar al campionat amb el jugador xxx... i com diu en Carles: a jugarrrrrrrrr!!!!.... fàcil no?.... crec que aixó es el que vol dir en DeepButi. Ahhhhhhhh, i tot sense escriure ni una sola paraula!!!!
adeu

josep1945
Barretina
Barretina
Entrades: 872
Membre des de: 06 oct. 2005, 17:54

EntradaAutor: josep1945 » 21 gen. 2009, 00:18

Un altre possibilitat es, posar-se l'estat "lliure" i que aixó vulgués dir, no tinc parella i m'agradaría jugar, així quant entra un altre jugador en les mateixes condicions, al fer el que diu en plana, veuria qui hi ha "lliure" (que aixó ja es veu al clicar a apuntar-se) i que a més vol jugar .... per convidar-lo i fer parella.

(disculpeu que ho posi en el post del fil de les caigudes .... )
Carles podries obrir un nou post del mateix tema Campionats,però amb propostes/sugerències de millora ??? i ho canviaria de lloc ...

Cacharpes
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:58

EntradaAutor: Cacharpes » 21 gen. 2009, 00:24

Si home plana,
pero jo ho veig mes com un tema de ''educacio''.
1º fas saber que vols jugar i no tens parella
2º dones l'opocio a qui vulgui jugar amb tu.
3º dones opcio a qui no vulgui a no jugar sense haver de dir que no a la teva invitacio.
4º si tots els que no tenen parella ho fan pots anar mes directe.

Nomes em sembla mes correcte pero puc estar molt equivocat.
Adeu.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 21 gen. 2009, 00:46

Cacharpes ha escrit:Si home plana,
pero jo ho veig mes com un tema de ''educacio''.
1º fas saber que vols jugar i no tens parella (si convides, també...no cal pregonar.ho pel general)
2º dones l'opocio a qui vulgui jugar amb tu.(si el convides, encara mes)
3º dones opcio a qui no vulgui a no jugar sense haver de dir que no a la teva invitacio. (si el convides i no acepta, es que no, no cal que digui res)
4º si tots els que no tenen parella ho fan pots anar mes directe. (si tots o pregonem al general, es lia un "pitote")
Nomes em sembla mes correcte pero puc estar molt equivocat.
Adeu.


No soc capaç de veure en lloc la "falta d'educació" al propossar jugar un campionat als jugadors que son a la sala campionats!!!... Es exactament igual que crear una partida privada, es a dir, millor encara perque a les partides tens de buscar tres jugadors... i als campionats nomès un....... i evidentment jo tambe puc estar equivocat, com tothom!!!!
adeu


Torna a “Campionats Online”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron