Sobre els punts......

Per parlar i debatre sobre els campionats online.
Cacharpes
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:58

Sobre els punts......

EntradaAutor: Cacharpes » 26 feb. 2009, 12:32

Hola a tothom,
Aquesta es nomes una reflexió sobre el sistema de classificació que fem servir en els campionats, una reflexió d’algu que no ha ‘mamat’, la butifarra des de petit al poble, per tant suposo que els que si heu ‘mamat’ la butifarra us llençareu al meu coll com feres sanguinolentes, jajaja.
A veure ......si alguna cosa he entès sobre el joc a traves dels vostres escrits es que la butifarra te 3 pilars fonamentals:
1º joc d’equip.
2º joc científic.
3º fer mes punts que l’altre equip.
Ara be...resulta que en les partides de campionat no tenim en conte tots els punts que un equip fa, nomes fins 121, però si la diferencia de punts per establir desempats, no ho veig normal....ja que si no conten tots els punts les diferencies tampoc son ‘reals’.
Exemple: un equip guanya 121 – 0 mira han tingut el joc de la seva vida en dues o tres mans, i una contrada mal vista ; perfecte.
Un altre equip guanya 221- 100, coi també es possible, al final dues mans de por i una contrada mal vista poden donar aquest resultat.
En tots dos casos la diferencia es de 121 punts, si el campionat no continua i tens en comte tots el punts , a favor o en contra, pots declarar un guanyador seguint qualsevol criteri, màxim de punts, mínim de punts en contra.
Però si nomes contem fins 121, un equip es veu perjudicat , pq son molts el punts que ‘desapareixen’, i encara que guanyi les altres partides pot necessitar dels punts per el desempat, ja que fins ara desfem els empats a partides guanyades per la diferencia de punts.

Se que això es fa per el tema de les contrades a la desesperada, però no ho veig clar.
Contrar a la desesperada va directament contra dels tres pilars fonamentals que he dit al començar, i el fet es que perjudica al equip que no contra.
Jo crec que si contres :
1º fas saber al company que tens ‘bo’ (joc d’equip).
2º tots dos equips modificaran la manera de jugar el dat per aprofitar millor el teòrics punts (joc científic).
3º contres per fer mes punts que el contrari (les partides no sempre acaben a 101, son 12 dats en general així que fer mes punts que els contraris es una manera de guanyar.

En conclusió, si la contrada no respecta aquestes màximes butifarristiques, pq es castiga al que no la fa?.
Osti, quin rotllo he fotut, perdoneu i no sigueu molt besties.....ja dic que jo no he ‘mamat’ la butifarra .....els mestres sou vosaltres.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 26 feb. 2009, 12:42

Doncs si, tens raó en part.

La qüestió es, que es el mes just?
Jo no ho se, però tal com ho em crec que es prou correcte.

Per exemple, en un campionat ha haver un 800 a poc (Butifarra santvicentada). Crec que s'ha de limitar.

Adéu !

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

EntradaAutor: corpetit » 26 feb. 2009, 17:21

Bona tarda,

Carles, per quin número multiplicaven aquests? El màxim en una partida a 101 és 676. O la partida tenia molts més punts del normal, per exemple a 500 o en comptes de duplicar cada acció de la subhasta, ho feien per 4 o exponencialment. Si multipliquem per milers, podem arribar a milions i tot. Altra possibilitat és que es vulguessin marcar el tanto o que s'equivoquessin.

Per cert Carles, algú del Butinet ha aconseguit mai aquesta quantitat de punts o 726 en una a 151? Quina ha estat la màxima puntuació registrada? I la màxima diferència?

Adéu.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 26 feb. 2009, 17:31

19-12-2008
tres convidats i un robot al xat, tres quarts d'onze del mati: 58 a 666 ... quasi el màxim!

Capot en una Botifarra Sant Vicens quan anaven 58 a 90.

Fan Botifarra els que en tenen 90.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 26 feb. 2009, 17:40

Lo de 800 ho he dit de memòria .... realment va ser:
667 11

Tambe he vist:
43 645
531 19
420 19
395 12
20 332

etc.

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

EntradaAutor: corpetit » 26 feb. 2009, 17:44

Bona tarda,

Déu ni do quin número. Segur que aquest robot no era: el diable?

Cacharpes, em sembla que en DeepButi t'ha donat la resposta que demanaves. Si hagués estat un campionat, aquesta parella, en cas d'empat a partides guanyades, té el campionat més que guanyat.

O sigui, una animalada d'una parella, que contra perquè ho té perdut igualment, i ho sap, no té perquè pagar-la la resta de participants. Imagina't que les dues parelles que s'enfronten són amigues i acorden fer-ho quan es trobin en aquest tipus de situacions.

Adéu.

Cacharpes
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:58

EntradaAutor: Cacharpes » 26 feb. 2009, 20:26

corpetit ha escrit:Bona tarda,
Cacharpes, em sembla que en DeepButi t'ha donat la resposta que demanaves. Si hagués estat un campionat, aquesta parella, en cas d'empat a partides guanyades, té el campionat més que guanyat.


Home respostes no en busco, ja he dit que era una reflexio nomes.

en el cas aquest que comenta en Deep, i si es tractes d'un campionat , els descontarien 545 punts d'una tacada.
Simplement em pregunto si no es massa castic per una parella que no juga contra '' l'esperit'' i en canvi deixa sense efecte el ''que soni la flauta'', collons et fan buti, tens els pebrots de santvicentarla, i es capot !!!!, de conya ....ademes els punts se desconten dels contraris.

En el que dius de parelles amigues.....en un campionat?, amics?, ....a vegades ni la propia parella ho es!!!!! jajaja es broma coi.

Ademes recorda que si vols fer punts de cara a un posible campionat , pots contrar guanyant 100-0, aixo no aniria contra cap ''esperit botifarristic'', i no caldria descontar puntets a ningu,.....nomes que te el risc de que no surti be.......i penso que en realitat fa mes por aixo que altre cosa.


Torna a “Campionats Online”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron