Avui, la classificació real del rànquing comença a la posició 7.
Els 6 primers, com diria un amic meu, "no hacen trampas no, hacen trampas pa cazar leones de gordas".
I no són quatre gats, amb dos mesos que he entrat de nou al butinet he detectat una dotzena de nicks que se les piquen de debò, a banda dels barruts que marxen de la partida, demanen o obliguen a consensuar.
Li podia haver posat CarlesGate però, sincerament, penso que, tot i considerar-la una persona molt intel•ligent, de botifarra no hi entén gaire i, encara que més d'un cop pugui semblar poc creïble, li costa de veure determinades accions.
També el considero bona persona. Tant, que m'aguanta els meus posts i crítiques sempre constructives (o almenys això pretenen), encara que, de vegades, li faci'n tanta mandra que no les llegeixi sabent de qui venen.
Només demano que els pocs que entrem en aquests fòrums ens mirem aquests posts del Butinetgate que aniré penjant, i que n'opineu. Tracten només dels 2 primers classificats, que és el mateix i que juga amb més d'un dispositiu a la vegada. Si el Carles mira les seves partides, veurà que es tracta del mateix individu jugant de parella amb els mateixos nicks (tots d'ell).