Elo del jugador visible en partides de ranking

Per parlar i debatre sobre el rànquing.
Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

Elo del jugador visible en partides de ranking

EntradaAutor: Angeles » 14 gen. 2010, 16:49

Un comentari,

En una partida creada de ranking, seria bo poder consultar la ELO del jugador que serà la teva parella, per a decidir si vols o no entrar a la partida.

Si el jugador està dintre de la sala ranking sí que és pot consultar la ELO després del nom, però si el jugador no està dintre de la sala aquesta informació no es té.

A mi m'agradaria que pogués ser visible la ELO del jugador en les partides creades com a ranking. Al clikar un cop la partida creada que a part del nom dels jugadors també consti la seva ELO.

Seria possible?

gummo
Recontro
Recontro
Entrades: 36
Membre des de: 01 feb. 2008, 22:18

EntradaAutor: gummo » 15 gen. 2010, 00:26

Bones a tots....

Quan comença una partida de ranking, a la pantalla de clikar preparats, surten uns números al costat dels jugadors iperdoneu la meva ignorància però no sé que volen dir.
No seria més entenedor posarels punts que te aquest jugador?

I ja que parlem de ranking i partides competitives, hauríem de saber amb qui i contraqui t'estàs jugant els teus punts i així tenir l'opció de jugar o no
així com d'evitar més d'unadiscussió absurda.

Altra cosa que també m'agradaria és al crear partida, poder posar un nivell d’accés.

Està molt bé l'altra opció de partides sense ranking per si el que vols és passar l'estona sense pressions divertin-te i fent amics
i que el joc passi a un segon pla.

Salut a tots.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 15 gen. 2010, 01:48

Sobre els números que surten, es el ELO de cada jugador i la variació d'elo segons si guanya/perd.

Per exemple: 1500 (5.5/-4.5)
El jugadir te un elo de 1500, si guanya sumarà 5.5, si perd restarà 4.5


La resta, ho apunto :-)

Adéu !

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 15 gen. 2010, 10:24

gummo ha escrit:...
I ja que parlem de ranking i partides competitives, hauríem de saber amb qui i contraqui t'estàs jugant els teus punts i així tenir l'opció de jugar o no
així com d'evitar més d'unadiscussió absurda.

Altra cosa que també m'agradaria és al crear partida, poder posar un nivell d’accés.
...

No us acabo d'entendre. Amb no marcar la casella de "preparat" i sortir de la partida per fer-ne una altra, s'acaben els problemes, no?

Si no us agraden els ELOs dels que hi ha ... doncs no marqueu, sortiu i llestos.

O feu-les privades i convideu qui vulgueu.

Deep, que com que no té ranking no te cap d'aquests problemes :P

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 15 gen. 2010, 17:04

Hola Carles, el tema de la numeració ara ja ho tinc clar però no perdis els apunts per si pots incorporar las ELOS visibles.

Ei Deep hola !!

Jo trobo que no és el mateix poder saber abans d'entrar si em pot interessar la partida creada, a haver de sortir quan són els 4 jugadors a punt de començar (cosa que jo no faria mai).

Si hi ha tres partides de ranking creades amb places lliures, m'agradaria poder consultar, abans d'entrar, quina d'elles s’adequa més a mi. I entrar per quedar-me-hi.

Per a una persona principiant penso això seria bo a l'igual que ho seria per a una persona amb nivell intermedi o per a una més experta. Buscar partides adequades al que vols.

Que vols partides fàcils, les busques i entres. Que les vols més difícil, doncs més del mateix. Sortir sempre és més embarassos i a mi particularment em sap greu fer-ho.

gummo
Recontro
Recontro
Entrades: 36
Membre des de: 01 feb. 2008, 22:18

EntradaAutor: gummo » 16 gen. 2010, 00:11

Hola Deep,

Estic d'acord amb tu que hi ha una via per a sortir d'una partida si no t'agrada la elo dels participants, però lo que a mi m'agradaria és un altre tipus d'opció que seria: no entrar. Sempre més fàcil i senzill que entrar, mirar i marxar (l'actual via).

En quant a posar al crear partida, un mínim d'ELO per a poder accedir-hi, ho veig molt interessant, ja que a l'hora de convidar no saps la elo dels jugadors diponibles. Per no convidar a cegues seria millor posar un mínim i que entri qui vulgui. Possiblement s'avindria més amb la teva forma de jugar.

Crec que aquests dos punts serien interessants i positius a la llarga.

Salut a tots amics.

Cacharpes
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:58

EntradaAutor: Cacharpes » 16 gen. 2010, 01:16

gummo ha escrit:
En quant a posar al crear partida, un mínim d'ELO ... Per no convidar a cegues seria millor posar un mínim i que entri qui vulgui...

Crec que aquests dos punts serien interessants i positius a la llarga.


No se... els dolents també volem jugar contra els bons, i si sona la flauta marxes content.
Sinó sempre aprens alguna cosa (si son bons de veritat).
D'altre manera només podràs jugar contra els grans mestres a les partides de campionat si els creuaments et son favorables.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 16 gen. 2010, 11:26

Diria que esteu donant a l'ELO una importància que no té.

De veritat els que tinguin ELO "alt" són els únics amb qui voldràs jugar? Són els més ben educats? Els "millors"? Els que fan les partides més interessants?

I els d'ELO "baix" són uns pobres miserables que no en ténen ni idea i amb qui no val la pena jugar? Uns desgraciats que millor s'ho facin entre ells? La púrria del ButiNET que no ténen la categoria suficient per jugar amb tu?

Ostres ostres ostres.

Una cosa són les llistes negres ("amb aquest no hi vull jugar perquè el coneixo i és un brètol mal educat" ...) i una altra "jo només amb faig amb ELOs alts perquè sóc un megacrack!".

... abans la gent es posava nom a les partides, quan més "només megacrack" era el títol, més maleducat era el creador.

Apa, disfruteu de l'ELO.

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 16 gen. 2010, 15:40

:wink:
BET l’ha editat per darrera vegada el dia: 17 gen. 2010, 01:11, en total s’ha editat 1 vegada.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 16 gen. 2010, 21:16

Crec que en tots el comentaris que tant el company Gummo com jo hem fet, no hem faltat en cap moment el respecte a ningú.

Tampoc és gaire encertat donar la sensació que classifiquen a les persones tal com fa entendre DeepButi.

Solament demanem veure les Elos de les partides creades per saber quina s'adequa més al nostre gust. I en cas de Gummo poder posar un mínim o no. Depent del gust del creador. I penso que en poder elegir diferents opcions està la gràcia del programa.

Jo, personalment, gaudeixo molt més si el meu company de joc arrastra, en marca joc, bé al joc que li mostro, no surt de manilla per por sense tenir ni figura, contra quan té bo, fa botifarra quan convé etc. etc .... en definitiva, si juga bé. Jo jugo a la botifarra per passar una bona estona, no és el meu temps de treball, és el meu temps lúdic i vull gaudir-lo amb una bona partida. He fet partides desitjant acabar-les a la segona mà. A qui no li ha passat?

Respecto a tothom. Crec que amb aquesta proposta no faig cap tipus de discriminació.

Respecto amb qui voleu jugar vosaltres i les vostres decisions i vull que respecteu les meves.

Per tant comentaris que trobo irònics i plas plas ho trobo molt fora de lloc.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 16 gen. 2010, 21:20

De fet no s'està demanat res que no tinguin altres programes de joc i els funciona.
No intentem inventar res. Tot està inventat.
I si en altres programes funciona bé, perquè no ha de passar aquí el mateix?

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 16 gen. 2010, 21:55

Efectivament Angeles, jo també disfruto més amb gent que en sap que amb gent que no. Però si hagués de triar amb qui jugo (només trio la meva parella, les faig sempre públiques) ho faria pel què en sapigués d'ells i no pas pel seu ELO.

Per mi ELO=classificació=competició.
Els jugadors d'escacs només puntúen per ELO en competicions oficials, no pas en partides amistoses. I quan juguen de campionat no poden pas triar contra qui volen jugar i contra qui no.
Els jugadors de tenis només puntuen per ATP en competicions oficials, no pas en partits amistosos. I quan juguen de campionat no poden pas triar contra qui volen jugar i contra qui no.
El Barça només puntua quan juga alguna competició oficial, no pas en partits amistosos. I quan juguen de campionat no poden pas triar contra qui volen jugar i contra qui no.
Efectivament, està inventat i funciona.

Però si no es tracta de competició, sinó que es tracta de que l'ELO et serveixi per catalogar a la gent ... doncs opino que és exactament el què he dit (bé, exagerat, per aixó són els recursos dialèctics, per exagerar una miqueta).

Apa, tingueu bon ELO i conserveu-lo.

BET
Barretina
Barretina
Entrades: 515
Membre des de: 13 gen. 2003, 21:38

EntradaAutor: BET » 17 gen. 2010, 01:10

jo avans em sembla que me pasat de rosca, o sigui que ho deixo axi !

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 18 gen. 2010, 16:52

DeepButi ha escrit:Efectivament Angeles, jo també disfruto més amb gent que en sap que amb gent que no. Però si hagués de triar amb qui jugo (només trio la meva parella, les faig sempre públiques) ho faria pel què en sapigués d'ells i no pas pel seu ELO

Si tingués la sort de tenir una parella de joc fitxa com tens tu, jo tampoc tindria cap problema respecte a aquest tema. Entraria amb la meva parella, crearia partida i que entrés qui volgués. Fàcilissim, còmode i segur que no et portaràs cap enrabiada.

El problema el tenim la gent com jo que no tenim parella de joc fitxa. Jo entro just després de dinar, allà les 16:30. A l’entrar miro les partides creades per a poder entrar a una. Molts i molts cops, a aquesta hora, no trobo ningú conegut encara que sembli mentida.

El dia que vaig obrir el post hi havien creades tres, una normal i dos de Ranking. No coneixia a ningú dels jugadors que en aquell moment hi eren dintre de la partida. Si hagués trobat algú conegut possiblement hagués entrat (et juro que sense importar-me gens ni mica l'ELO que tingués) i no perdria el temps escrivint propostes. Però no va ser el cas. Tenia tres partides per optar a entrar i per decidir-me havia de fer el pito, pito, colorito.

Va ser quan vaig pensar, si pogués veure l'ELO del que serà el meu company (els contraris, mira, com a que no m'importa si regalen punts) potser podria canviar l’atzar total per almenys una mica d'informació.

Per a mi l'ELO serveix per això: Informació en un moment donat sobre els punts d'un jugador i per a utilitzar-lo quan no tens ningú amb la garantia que et trobaràs a gust jugant.


Bet ha escrit:jo avans em sembla que me pasat de rosca, o sigui que ho deixo axi !

No és cert Bet. Potser jo també el vaig llegir un dia que no m'era gaire favorable. Últimament vaig molt ansiosa. T'estimo molt.

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 19 gen. 2010, 02:02

Jo nomes veig que alguns jugadors fan trampes per poguer tenir ELO elevat . Fan pena per que demostren una mentalitat molt infantil. He jugat contra un que esta dintre els 10 i es un
dels tramposos.


Torna a “Rànquing”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron