Filtre al Ranking

Per parlar i debatre sobre el rànquing.
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 02 set. 2010, 20:39

No em dec haver explicat bé, l'objectiu NO es treure els dos que estan a dalt, sinó els usuaris que NO juguen partides de rànquing.
Per exemple:
- El que va activar el rànquing, no li va agradar i no ha jugat més.
- El que un dia decideix que no vol jugar mes partides de rànquing, sigui quin sigui el motiu.
- El que s'ha abonat per un mes, a jugat i ha desaparegut.
- Etc etc.

I per això es va preguntar, si els que NO jugaven el rànquing havien de sortir al llistat o no :-)

Adéu !

PD: L'elo màxim està al mateix llistat, columna "Màxim", i que pots ordenar si es vol.

1sares
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 02 març 2010, 22:03

EntradaAutor: 1sares » 02 set. 2010, 21:12

Si el problema del punts negatius son les vacances la solucio es ben facil:

vincular els negatius amb la conexio, es a dir es penalitza el no jugarte els punts.

Companys
Contro
Contro
Entrades: 22
Membre des de: 18 jul. 2007, 13:55

Filtres.

EntradaAutor: Companys » 11 set. 2010, 04:10

Tot i l’ensordidora majoria absoluta de 3 vots a 0 d’un total de més de 500 possibles votants, em perdonareu però no veig cap data, diguem-ne, “d’entrada en vigor” de la nova norma.

També puc veure que, actualment ja s’està aplicant, essent una de les poques normes que conec amb efectes retroactius.

Si tenim en compte que el 31 d’agost a les 10:02 hores es va decidir implantar-la sense més marge ni dilació, i tenint en compte el que proposa la pròpia norma: no hauria de començar-se a aplicar a partir de 15 dies? És a dir, a partir del dia 15 de setembre a la mateixa hora?

Si algú arriba de vacances avui, diada nacional, després de marxar, per exemple, el dia 28 d’agost: haurà tingut alguna opció de decidir quelcom? Haurà de jugar 10 partides, o les que li puguin mancar, de pressa i corrents per tal de tornar a sortir? O, un altre cop haurà de demanar permís per anar de vacances?

10 partides tampoc són massa però, en vista d’aquest segon precedent de retroactivitat pel què fa als filtres de rànquing, qui diu que en un futur no s’apliquen noves normes també amb efectes retroactius?

Per exemple:

- Esborrar el rànquing també sense cap marge de reacció. Sense fixar un temps concret per començar a aplicar la norma.

- Reduir el termini a una setmana, 3 dies o un dia.

- Penalitzar amb 100 punts al que va 10 dies de vacances.

- Augmentar el nombre obligatori de partides a jugar a 100 cada mes. Qui sap, aquesta potser seria la millor manera per canviar contínuament la llista de rànquing i la forma en què més jugadors tinguin accés a les primeres posicions, tot i que només quedin quatre gats.

Que passeu una bona diada.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 11 set. 2010, 12:22

Es va avisar el dia 31 d'agost, i es va aplicar el dia 8 de setembre. Em sembla un marge prou raonable.

I evidentment, no s'aplicarà cap canvi important sense avisar o compartir primer entre els usuaris del ButiNET.

Adéu !

PD: Companys, em sorprèn la teva preocupació pel rànquing, quan no hi has jugat ni una partida.

Companys
Contro
Contro
Entrades: 22
Membre des de: 18 jul. 2007, 13:55

Filtres.

EntradaAutor: Companys » 11 set. 2010, 14:26

Corregeix-me si m’equivoco:

- S’aplica el dia 8 sense avisar que es començarà a aplicar aquest dia.

- S’aplica el dia 8 i, la norma d’haver de jugar una partida els últims 15 dies, s’aplica retroactivament fins o a partir del dia 24 d’Agost. 24 d’agost, dia que encara no s’havia dit que s’aplicaria aquesta norma ja que es va fer el dia 31.

- El mateix va passar amb el primer filtre.

No és que sigui gaire important però, si ja ha succeït dos cops, qui diu que en un futur no pugui tornar a passar? Qui assegura que no es torni a canviar quelcom més important de la mateixa manera?

No és que em preocupi massa el rànquing, simplement em “preocupen” les coses ben fetes.

A més, penso que no has de ser necessàriament poeta per parlar de poesia; polític per parlar de política; ni practicar l’assassinat per a poder-ne parlar. Però vaja, també em podria equivocar.

Que acabeu de passar una bona diada.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 11 set. 2010, 14:48

Doncs per no preocupar-te massa, deu ni do la que estàs liant :-)


I si, tens raó, no es vaig avisar per que no vaig creure-ho oportú. Pràcticament cada dia es fan moltes intervencions com aquesta al ButiNET que afecten poc o no afecten, i no s'anuncien per que seria un bombardeig constant de noticies.

Adéu !

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 11 set. 2010, 22:29

A les últimes noticies a la pàgina principal de la web, s'informava amb data 22 de juliol del següent:

Codi: Selecciona’ls tots

Canvis al Llistat del Rànquing (ELO)

S'ha afegit un filtre i només es mostren al llistat de rànquing els usuaris que hagin jugat una partida de rànquing com a mínim els últims 30 dies 7 dies.

Això no vol dir que l'ELO es borri, simplement no surt al llistat.

Actualment els 30 dies surt taxat i substituit per 7 dies.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 07 oct. 2010, 19:57

Ara si ..... ja funciona com s'havia dit que es filtraria. Però hi havien problemes tècnics i no ho he pogut solucionat fins ara.

Des de ara mateix, al llistat de rànquing només surten els usuaris que hagin jugat al menys 1 partida de rànquing la última setmana i 15 l'últim mes.

Aquestes dades es poden modificar (baixar o pujar) si es creu oportú. Si creus que son massa estrictes, i massa poc ... no dubtis en dir-ho.

Adéu !


Torna a “Rànquing”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants