Sobre el ELO

Per parlar i debatre sobre el rànquing.
manel
Recontro
Recontro
Entrades: 44
Membre des de: 19 set. 2002, 12:27

EntradaAutor: manel » 05 gen. 2011, 17:19

Nomes volia fer un petit comentari....per el ELO saps el nivell del jugador??

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 06 gen. 2011, 19:27

Partides Elo que vagin amb relotge.

fabri1986
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 22 nov. 2006, 00:28

EntradaAutor: fabri1986 » 06 gen. 2011, 22:21

manel ha escrit:Nomes volia fer un petit comentari....per el ELO saps el nivell del jugador??


Home....el nivell dels jugadors no es pot saber, pero l'ELO és una bona referència

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 07 gen. 2011, 19:08

fabri1986 ha escrit:
manel ha escrit:Nomes volia fer un petit comentari....per el ELO saps el nivell del jugador??


Home....el nivell dels jugadors no es pot saber, pero l'ELO és una bona referència

ImatgeImatgeImatge
Discrepo. Tal com està dissenyat el sol fet de poder triar contra qui vols jugar i contra qui no desvirtua totalment qualsevol comparació emprant l'ELO.

És com si el Barça pogues triar contra qui vol jugar els partits.

Un ELO només té sentit en competició, no pas en partides "obertes".

No, amb l'ELO actual no saps res.

manel
Recontro
Recontro
Entrades: 44
Membre des de: 19 set. 2002, 12:27

EntradaAutor: manel » 08 gen. 2011, 13:39

Si que es una bona referencia, cert....que juga partidas de ranking i a mes ELO, es que mes juga...poca cosa mes.Preocupa molt el nivell de els jugadors?

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 08 gen. 2011, 22:22

Jo sóc partidària de l'ELO per això pràcticament jugo, en aquesta variant, la totalitat de les partides que faig a ButiNET.

Clar que pots triar la teva parella de joc, igual que ho fas quan jugues als campionats. No tan clar tries als contraris.

Generalment funciona així:
* Crees partida i obres. Que entri qui vulgui.
* Crees partida, esculls la parella i obres per a que entri qui vulgui.
* Entres a una partida creada que més t’agradi

No estic d’acord amb l’afirmació que contra més jugues, més ELO obtindràs. Diria que a vegades passa el contrari. Crec que depèn del nivell del jugador el fet de pujar més que del nombre de partides fetes.

Si tens un ELO elevat has de guanyar el 70% de les partides per mantenir-te. A vegades jugues una partida on si guanyes, guanyes 3.5 punts i si perds, perds 6.5 punts

De totes maneres una cosa ha de quedar clara. ButiNET no ha inventat l’ELO. Amb aquest sistema funcionen tots el joc on line (almenys tots els pocs que jo conec) i amb tots els jocs que tenen en oferta. Una partida de pòquer sense guanyar o perdre punts segons el resultat de la partida què emoció tindria?

Segons el meu punt de vista si l’ELO és alt vol dir bon nivell del jugador.
Ara bé, un ELO baix no vol dir ni molt menys que el jugador sigui dolent. Hi ha jugadors de menys de 1400 als que considero de gran nivell. Però si davant una partida que no conec a ningú hagués d’apostar, apostaria abans per ELOS alts davant ELOS baixos.

Si preocupa el nivell dels jugadors? A mi em preocupen a la vida coses molt més importants, la veritat, que el nivell dels jugadors. Però m’agrada veure les ELOS dels jugadors. I si jugo una partida en el meu temps lúdic, m’agrada jugar-la bé, m’agrada disfrutar-la, m’agrada pensar com puc treure més punts del joc que m’ha tocat, és igual si guanyo o perdo, però m’importa jugar-la bé i amb una parella que m’acompanyi, que vegi que marco, que confiï en mi, que arrisqui, que compti trumfos, que arrastri, que esperi a fer-se cartes fortes ...... És tan bonica la butifarra.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 09 gen. 2011, 23:08

I tant lleig l'ELO

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 10 gen. 2011, 13:19

[Mode moderador activat]
Centrem-nos en el tema de la proposta/del fil, i no tornem al debat de ELO si, ELO no. Ja hi han fils per això :-)
[Mode moderador desactivat]


Tornant al tema:
fabri1986, les coses que proposes, son interessants i ja estan previstes.

Com diu el droig, hauria de fer una llista dels temes que van sortint.

Adéu !

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 10 gen. 2011, 13:53

ELO/ Partides/ Jugadors/ Mitja de partides per jugador
>1600/ 107.021/ 86/ 1.244,43/
>1500/ 171.802/ 181/ 949,18/
<1500/ 201.386/ 336/ 599,36/
<1300/ 67.003/ 98/ 683,70/

NO si era el debat,
Si juguen mes tenen mes ELO que si juguen menys
"Quod era demonstrandum"
Nota del autor: :)
Evidentment els totals no cuadren per que es sumen dues vegades amb mes de 1500 i mes de 1600, aixi com amb menys de 1500 i menys de 1300

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 10 gen. 2011, 18:30

Sense voler fer-me pesat

De tots els jugadors que han fet mes de 1.000 partides que son el 25.92% del total de jugadors amb rànquing
El 19.40 % té un rànqing superior a 1700

De tots els jugadors que NO han fet 1.000 partides que son el 74.08% del total de jugadors amb rànquing
Només el 3.13% té un rànquing superior a 1700.

Si voleu més dades demaneu
:)

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 11 gen. 2011, 12:43

[Mode moderador activat]
Divideixo el fil al sub-fòrum de rànquing.

Ara ja podeu/em seguir :-)
[Mode moderador desactivat]

En la meva opinió, la única conclusió que es pot treure de les dades que mostreu es que els jugadors que tenen ELO alt juguen mes que els que tenen ELO baix.


A més, si es miren les gràfiques, és veu com "casi-totes" tendeixen a estabilitzar-se en un valor (amb les dents de serra corresponent degut a l'atzar). Tant els que estan per dalt, com els que estan per baix.

Adéu !

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 11 gen. 2011, 12:59

DeepButi ha escrit:Discrepo. Tal com està dissenyat el sol fet de poder triar contra qui vols jugar i contra qui no desvirtua totalment qualsevol comparació emprant l'ELO.


En part estem d'acord.

O sigui, si l'ELO només es fes en campionats, segurament seria una mica mes significatiu, però no vol dir que ara no ho sigui !!

Però és tracta de que a mes d'útil sigui divertit. Per exemple, si es volgués fer encara mes significatiu, o no es podria triar la parella, o s'hauria de triar sempre la mateixa parella.

No crec que la gent volgués jugar sense saber quina es la seva parella.
I si es fes sempre amb la mateixa parella, s'hauria de veure quanta gent hi jugaria. Però clar, només es podria jugar en els dies concrets que hi hagin campionats especific.

Una altre cosa, seria fer ELO's per parella en campionats. Però seria quelcom diferent al que hi ha ara.

Adéu !

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 11 gen. 2011, 16:11

O sigui lo del vas mig ple o mig buit:

Juguen més els que tenen més ELO, o be
Els que tenen més ELO ES PER QUÉ JUGUEN MÉS.

No ens entendrem així no
:D.

I una altre cosa, per molt que tendeixi a estabilitzar-se, si no jugues amb la periodicitat adequada et desapareix i si quan vols fer una partida, estàs diguem-ne en el teu període baix, ningú voldrà jugar amb tu.
Quan el que dona valua del teu "saber" es el " ELO ESTABILITZAT".

Si es que hi ha ELO's que donin valua del teu saber

:D

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 11 gen. 2011, 16:32

QjQ ha escrit:O sigui lo del vas mig ple o mig buit:

Juguen més els que tenen més ELO, o be
Els que tenen més ELO ES PER QUÉ JUGUEN MÉS.

No ens entendrem així no


Si com mes jugues mes ELO tens .... tothom tindrien ELO de mes de 1500, cosa que NO es certa.
O no hi hauria usuaris amb ELO per sota de 1000 i amb mes de 1000 partides.

Això si ..... fins que no arribes al teu ELO, com mes partides fas mes ELO tens (o menys, depen de si el teu ELO es per sota del ELO inicial).

QjQ ha escrit:I una altre cosa, per molt que tendeixi a estabilitzar-se, si no jugues amb la periodicitat adequada et desapareix i si quan vols fer una partida, estàs diguem-ne en el teu període baix, ningú voldrà jugar amb tu.
Quan el que dona valua del teu "saber" es el " ELO ESTABILITZAT"


El ELO NO desapareix ... simplement no surts al llistat de rànquing. Si deixes de jugar durant un mes, quan tornar a jugar tens el mateix ELO de quan ho vas deixar.

QjQ ha escrit:si quan vols fer una partida, estàs diguem-ne en el teu període baix, ningú voldrà jugar amb tu.


Que te a veure que no surtis al llistat de la web amb que tinguis el ELO baix?

Hi han jugadors amb ELO baix que porten mes de 1000 o 2000 partides. Per tant, tampoc deu ser tant complicat fer partides si tens un ELO baix

QjQ ha escrit:Quan el que dona valua del teu "saber" es el " ELO ESTABILITZAT"


Si, (encara) no tinc poders per saber el ELO de cada jugador abans de que juguin un número suficient de partides.

Per tant, fins que no has jugat el número suficient de partides no saps quin ELO realment tens.

Adéu !

batet
Barretina
Barretina
Entrades: 184
Membre des de: 14 set. 2003, 21:53

EntradaAutor: batet » 12 gen. 2011, 19:44

Recordeu que vaig muntar el club del 1.500!

Sempre que paso d e 1.500 procuro repartir amb els
mes necesitats.


Torna a “Rànquing”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron