Sobre el ELO

Per parlar i debatre sobre el rànquing.
Miquelus
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:02

EntradaAutor: Miquelus » 19 feb. 2012, 20:14

Es podria posar d'una vegada obligatori jugar amb ELO a la sala ranquing??????

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 19 feb. 2012, 20:17

Miquelus, no ho acabo d'entendre?

Adéu !

Miquelus
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:02

EntradaAutor: Miquelus » 19 feb. 2012, 20:32

Un dia vaig preguntar si podia haver una sala pels que no jugaven ranquing, i em vas dir: aquesta. Estavem a la sala butinet. Com hi ha una sala que diu ranquing proximament, vaig suposar que les partides amb ranquing es trasladarien a aquesta altra. Sóc un dels que pensa que el ranquing ha empitjorat el bon rotllo que hi havia al butinet...

misae
Recontro
Recontro
Entrades: 32
Membre des de: 14 març 2003, 14:33

EntradaAutor: misae » 20 feb. 2012, 18:15

Aixó estaria bé !!! Els que vulguin jugar ELO ... a la sala de ranking. I els que només volem fer una buti...com les que juguem al bar (no conec cap senyor al bar que porti un lletrero amb un número, potser es que m'hi fixo poc) doncs , aquests a la sala butinet o a una altra sala que es digui no ELO p.ex. He sentit a moltissima gent , moltissima , que diu que no li agrada el ranking, però que si no en fa, no pot jugar. Jo mateixa, per la meva tossuderia en no jugar ELO m'he trobat molt limitada en quant a persones amb les que abans jugava i ara no...i en quant a nombre de partides, evidentment.Accepto, només faltaria, les conseqüències de la meva decisió

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 20 feb. 2012, 23:58

Miquelus ha escrit:Un dia vaig preguntar si podia haver una sala pels que no jugaven ranquing, i em vas dir: aquesta. Estavem a la sala butinet. Com hi ha una sala que diu ranquing proximament, vaig suposar que les partides amb ranquing es trasladarien a aquesta altra. Sóc un dels que pensa que el ranquing ha empitjorat el bon rotllo que hi havia al butinet...


Doncs, es com funciona.
O sigui, les partides de al sala ButiNET son (per defecte) sense rànquing, i les partides de la sala rànquing son (per defecte) amb rànquing.

Però les sales, no han tingut exit, així que tampoc tindria sentit ara obligar a la gent a entrar una sala.

De fet, si volen crear partida de rànquing a la sala "ButiNET" ho han d'activar expressament.

misae ha escrit:Aixó estaria bé !!! Els que vulguin jugar ELO ... a la sala de ranking. I els que només volem fer una buti...com les que juguem al bar (no conec cap senyor al bar que porti un lletrero amb un número, potser es que m'hi fixo poc) doncs , aquests a la sala butinet o a una altra sala que es digui no ELO p.ex. He sentit a moltissima gent , moltissima , que diu que no li agrada el ranking, però que si no en fa, no pot jugar. Jo mateixa, per la meva tossuderia en no jugar ELO m'he trobat molt limitada en quant a persones amb les que abans jugava i ara no...i en quant a nombre de partides, evidentment.Accepto, només faltaria, les conseqüències de la meva decisió


Aquí discrepo Misae. D'acord que a un bar, no portes etiqueta, però si tu entres a un bar que no has jugat mai, difícilment de bones a primeres te deixaran jugar.

Un cop has jugat unes quantes partides, tothom ja sabrà com jugues, i te ficaran el lletrero (virtual) del teu nivell, i alguns segons això no voldran jugar.

Adéu!

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 21 feb. 2012, 21:00

Doncs jo no tinc ELO (sí, sóc del petit grup d'irreductibles gals que no tenim ELO) i sempre que tinc ganes de jugar creo una partida sense ELO i s'acaba omplint.

Potser tardem uns minuts, però tampoc m'hi faig mala sang.

PS. I que consti que l'ELO em sembla l'error més gran del ButiNET. Un ELO on pots triar contra qui jugues em sembla viciat d'entrada. És com si el Barça pugués jugar contra qui ell vulgués ... em sembla que això només passa a la boxa, esport "net" donde los haya!
Però vaja és un tema inútil, ja sabem que mai has canviat cap opinió sobre res :roll:.

misae
Recontro
Recontro
Entrades: 32
Membre des de: 14 març 2003, 14:33

EntradaAutor: misae » 21 feb. 2012, 21:10

Cois, Carles, és normal que si a totes dues sales pots fer exactament el mateix, jugar amb ELO o sense , només clicant un botonet.... IR POR IR , ES TONTERIA !!!
El que comentes del lletrero (virtual, això si) tampoc és així.... normalment la gent juga per afinitats i simpaties, independentment del nivell .... fins i tot alguns es dediquen a ensenyar als qui menys en saben...i així, mica en mica, anar fent més gran aquest món tan bonic de la Butifarra.
SIAU

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 21 feb. 2012, 21:13

misae ha escrit:Cois, Carles, és normal que si a totes dues sales pots fer exactament el mateix, jugar amb ELO o sense , només clicant un botonet.... IR POR IR , ES TONTERIA !!!
El que comentes del lletrero (virtual, això si) tampoc és així.... normalment la gent juga per afinitats i simpaties, independentment del nivell .... fins i tot alguns es dediquen a ensenyar als qui menys en saben...i així, mica en mica, anar fent més gran aquest món tan bonic de la Butifarra.
SIAU


Però que aporta que s'hagi d'entrar a una sala per jugar rànquing?
El que defineix si una partida es de rànquing o no es es la partida, no la sala.

No veig que aporti res obligar als que vulguin rànquing a entrar a una sala.
O al revés, tampoc aportaria res que els que no vulguin rànquing hagin d'entrar a una sala.

Adéu !

Miquelus
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:02

EntradaAutor: Miquelus » 21 feb. 2012, 22:23

Pregunto: Costaria molt provar-ho? Fem que la sala sense elo sigui la alternativa...

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 21 feb. 2012, 22:24

Oi tant que no, cap problema provar-ho :-)

Com vols que es digui la sala?? "SenseELO" ??

Adéu!

misae
Recontro
Recontro
Entrades: 32
Membre des de: 14 març 2003, 14:33

EntradaAutor: misae » 22 feb. 2012, 00:52

A veure, Carles no estem parlant del que aporta entrar a una sala o altra.Ets tu el que has fet la sala que es diu Ranking. Si no ha funcionat és perquè de la manera que està feta, és absurda. A mi ,opinió personal, evidentment, m'agradaria que , encara que fos a estones.... trobar en un llistat a tota la gent que no vol jugar ranking.... pk n'hi ha, eh????
Per altra banda, perdona que t'ho digui així, em sembla molt de prepotent dir-li a en Miquelus com vol que es digui la sala. Podries posar una enquesta i així potser, només potser , es reactivaria el xat.....que fa tant temps que és gairebé mort....només serveix per anunciar campionats.
SIAU

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 22 feb. 2012, 00:57

Si ha/he semblat prepotent, demano disculpes, ja que no era la meva intenció.

Lo del nom de la sala, realment ha estat que al moment no se me n'ha ocorregut cap nom, per això he preguntat que quin nom volia, per si se li ocorria cap.

Un publicat el el meu missatge, se m'ha ocorregut el "SenseELO" (si, estic lent), però com que ja havia enviat el missatge i fet la pregunta, he editat el missatge i ho he afegit.

En resum, que si us sembla bé, crearé una sala que es digui "SenseELO". A veure com funciona :-)

Adéu !

misae
Recontro
Recontro
Entrades: 32
Membre des de: 14 març 2003, 14:33

EntradaAutor: misae » 22 feb. 2012, 17:36

Per provar-ho , que no quedi . Sempre ens quedarà París!!!

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 22 feb. 2012, 19:55

No funcionarà, i en Carles ho sap perfectament.

La majoria de gent que entra al ButiNET, entra a la sala principal i punt. Ni se n'adonarà que existeix una sala nova. I encara que se n'adoni i entri no sabrà de què va (perquè els fòrums els llegim tres). I encara que sàpiga de què va resultarà que hi ha dotze persones, xat en silenci i una partida i tornarà a la sala principal.

Perquè té ranking pràcticament tothom (excepte els tres irreductibles gals)? Doncs perquè per defecte ve marcada la casella ranking i es van anar creant partides de ranking, i tothom hi va anar entrant, sense preguntar-se massa què volia dir aquella pregunta de "vols activar ranking?" I com que ara tothom les crea de ranking ja a ningú se li ocorreix fer-ho sense.
És la llei de la comoditat ... ah! és així! mira tú ara hi ha ranking. Estic convençut que hi deu haver tants partidaris "reals" de ranking com partidaris "reals" de no-ranking, però que a la inmensa majoria el tema no els importa gaire.

I si no ... a veure si acceptarieu aquesta proposta:

Sala ButiNET: obligatori no ranking. Ni es pregunta. Tota partida d'aquesta sala NO porta ranking.
Sala Ranking: obligatori ranking. Ni es pregunta. Tota partida d'aquesta sala porta ranking.

Ah ... però NO al revés, clar!

I en 10 dies en tornem a parlar.

Apostes al % de partides sense ranking amb aquest esquema?

Apostes al % de possibilitats que s'accepti la proposta? :twisted:

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 22 feb. 2012, 20:13

DeepButi ha escrit:No funcionarà, i en Carles ho sap perfectament.


Com ja he dit, crec que no funcionarà, per no em fa res provar-ho.

DeepButi ha escrit:Perquè té ranking pràcticament tothom (excepte els tres irreductibles gals)? Doncs perquè per defecte ve marcada la casella ranking i es van anar creant partides de ranking, i tothom hi va anar entrant, sense preguntar-se massa què volia dir aquella pregunta de "vols activar ranking?" I com que ara tothom les crea de ranking ja a ningú se li ocorreix fer-ho sense.


Mentida!! La casella de Rànquing està i ha estat sempre per defecte desactivada. I NO es recorda la selecció.
O sigui, que els que creen la partida de Rànquing, han de fer l'esforç de marcar la casella cada cop que volen fer partida de rànquing.

DeepButi ha escrit:És la llei de la comoditat ... ah! és així! mira tú ara hi ha ranking. Estic convençut que hi deu haver tants partidaris "reals" de ranking com partidaris "reals" de no-ranking, però que a la inmensa majoria el tema no els importa gaire.


No crec, sinó mira el que triguen a omplir-se unes partides i les altres.

DeepButi ha escrit:I si no ... a veure si acceptarieu aquesta proposta:

Sala ButiNET: obligatori no ranking. Ni es pregunta. Tota partida d'aquesta sala NO porta ranking.
Sala Ranking: obligatori ranking. Ni es pregunta. Tota partida d'aquesta sala porta ranking.


Oi tant que l'acceptaria aquesta proposta, si la majoria de gent ho accepta, no tinc cap problema en fer-ho.

DeepButi ha escrit:Ah ... però NO al revés, clar!


No es qüestió del dret o del revés, sinó de majories. La majoria (segons com ho veig jo) de gent vol i li agrada el rànquing. Fins i tot molts dels que es queixen del rànquing només juguen rànquing.

Les proves son:
- Per defecte la partida és crea de no rànquing, la gent malgrat tot fa el click, així que no es qüestió de mandra.
- Sempre s'omplen abans les partides de rànquing que les de que no.

Adéu !


Torna a “Rànquing”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

cron