Sobre el ELO

Per parlar i debatre sobre el rànquing.
Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 22 feb. 2012, 20:16

Pensava que ja hi havia una enquesta, però no l'he trobat, així que n'he obert una: directa i concisa.

http://www.butinet.cat/forums/viewtopic.php?t=2564

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 22 feb. 2012, 20:22

Només una precissió: puc haver comés un error, bàsicament perquè mai he creat una partida de ranking i creia que era com jo deia. No pretenia dir cap mentida.

misae
Recontro
Recontro
Entrades: 32
Membre des de: 14 març 2003, 14:33

EntradaAutor: misae » 22 feb. 2012, 20:28

A mi m'agrada la proposta del DEEP. Si, si

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

Rànquing

EntradaAutor: corpetit » 22 feb. 2012, 22:04

Bones,

A mi m'agrada més la frase d'en Deep:

Però vaja és un tema inútil, ja sabem que mai has canviat cap opinió sobre res .


Verdad donde las haya, je, je. Adéu.

Miquelus
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:02

EntradaAutor: Miquelus » 22 feb. 2012, 22:15

Entenc la postura d'en Carles de no complicar-se la vida si ell creu que la majoria prefereix ranquing. I fins i tot, s'ha de reconèixer que ho sembla. Ara bé, té raó el Deep en que si no es prohibeix jugar ranquig a la sala butinet, la sala ranquing no funcionarà mai.
Per tant, estic a favor de provar la proposta del Deep, que és el que demanava al principi....

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 22 feb. 2012, 23:59

Bones,

Jo sempre he estat molt en contra de crear sales noves. Sempre he dit que és dividir 4 gats que som. Prefereixo 20 persones juntes amb gustos diferents que 10 persones pro elo juntes i 10 persones contra elo juntes, separades i soles.

Entenc la sala campionats però trauria tota la resta de sales, la d'experts que no s'hauria d'haver creat mai, la de principiants que va tenir el seu fundament en les classes que s'impartien els dilluns però que ja no té cap sentit, la de rànking que no serveix de res, la d'ajuda, la d'arrobes etc etc......

A vegades hi ets en una sala, et saluden en altra i no fas altra cosa que anar d'una a l'altra. Jo fins i tot desactivaria la sala butinet quan entres a la sala campionat. Quan una persona entrés a una sala es desactivaria la seva presència en l'altra sala. Un usuari, una sala.

No veig el problema com està ara. Tots junts en una sala i que cada un crei /entri en partides d'elo o partides sense elo d'una manera totalment lliure. M'encanta llegir el que escriu misae al general, o que em saludi miquelus, o parlar amb deep i sefa al general encara que ells no juguin partides d'elo i jo si. El que trobaria trist és estar en sales diferents pel sol fet de tenir gustos diferents.

Intentar separar les sales crec que supondria un aillament de la gent anti rànking (que potser en un principi semblen minoria), però clar, provar sempre es pot provar i si no funciona tornen enrera.

No sé. Vosaltres mateixos. Jo m'adapto a tot.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 23 feb. 2012, 00:29

Angeles, m'has llegit la ment :-)

Després de rellegir la discussió i com ha anat, m'ha donat la sensació que jo volia lo de les sales, i res mes lluny de la realitat. Volia contestar aclarint-ho, però te m'has avançat.

De fet, estic d'acord amb el que has dit .... seria com fer una sala "Obligats" i una sala "Lliures".

Una cosa son les sales (on tothom i te cabuda), i l'altre les partides on ja triem si es lliure/obligada, si R o no R, si a 51, 101, 151, etc.

-----------

I si, les sales no han tingut "exit" .... que hi farem :-(
Ni que algunes tenen la seva utilitat!

Adéu !

Miquelus
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:02

EntradaAutor: Miquelus » 23 feb. 2012, 00:36

Angeles, penso que el que dius té molta lògica. És cert que la majoria juga ranquing, això intuitivament es veu. Però també s'intueix i molta gent ho ha expressat que el butinet ja no és el que era des de que es paga una quota i després de la creació del ranquing i de la multiplicitat de campionats. La idea és que potser si hi hagués una sala només pels que volem jugar partides en que hi hagi alguna cosa més que creuament de cartes, part de la cohesió perduda tornaria.
Jo hauria d'haver votat indiferent a l'enquesta, perquè com l'Angeles m'adapto bastant a tot i a tothom. Però ni recordo la darrera partida de ranquing en que tots quatre fossim coneguts. Antigament quan creaves una partida en primer lloc convidaves al que volies que fos la teva parella. Després convidaves a algú conegut o proper com a contrincant, mai feies pública (o quasi mai). I quan entrava el primer contrincant sempre li demanaves qui volia de parella. D'aquesta manera s'anava coneixent gent i ampliant el cercle de coneguts, cosa que ara, i contradieu-me si vaig errat, mai passa.
M'he allargat molt, però és perquè l'Angeles, el droig i la Laiacata (i demés) entenguin el sentit de la petició.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 23 feb. 2012, 14:01

Miquelus ha escrit:M'he allargat molt, però és perquè l'Angeles, el droig i la Laiacata (i demés) entenguin el sentit de la petició.

Miquelus amb tot el meu respecte i tot el meu carinyo, entenc el sentit de la petició, tot i que trobo una petició sense sentit.

Sembla com si os molestés la presència dels jugadors que juguen a la botifarra amb l'opció rànking i els voleu fer fora de la sala on sou vosaltres, o bé preteneu tenir altre lloc per marxar vosaltres, i segur que no és així perquè os conec i sé que més sociables que vosaltres no hi ha.

I jo em pregunto: Si ara en una sala estem tots barrejats i cada un pot crear una partida amb les dues opcions, i cada un pot entrar en partides ben identificades sabent si són de rànking o no, i cada un pot xarrar al general amb tothom, i cada un pot escollir allò que més li agrada ..... on està el problema? No entenc com els que juguem a rànking podem perjudicar als que voleu fer partida sense rànking. De veritat no veig cap problema i no veig que sales separades arreglin res, més aviat supondrà com tu dius menys cohesió.

Comparar butinet abans i després del pagament no serveix de res. Sempre es pensa que "los viejos tiempos fueron mejores" però no sempre és així. A butinet es pot conèixer gent ara igual que abans, tot depèn de les ganes que tinguis. Si tens ganes de conèixer gent entra a partides creades amb gent nova, parla en privats amb els que t'agradin, saluda'ls quan els vegis dintre etc.... fins i tot de tant en tant pots entrar a la sala general i fer partides amb gent nova (i mira que jo la trauria definitivament :oops: )

Cada un ha de saber que vol i fer allò que vulgui fer: jugar amb gent que coneix per assegurar una partida seria, conèixer gent nova amb el risc que el company et surti informal i et faci fer una mala partida, jugar només amb bons jugadors, jugar amb gent divertida independentment del seu nivell, xarraral general, xarrar al privat, fer ELO, fer partides sense ELO, parlar en privats .... mira si hi ha opcions diferents ......... però si us plau, convivim tots junts perquè penso que ningú ha de fer mal a ningú mantenint les seves preferències encara que siguin diferents.

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 25 feb. 2012, 21:25

Sala única que inclou tant als qui paguen quota com als que no la paguen


Torna a “Rànquing”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron