T'agrada el rànquing?

Per parlar i debatre sobre el rànquing.

T'agrada el rànquing?

Si.
36
46%
Indiferent.
2
3%
No.
40
51%
 
Vots totals: 78

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

EntradaAutor: txemapenta » 25 feb. 2012, 20:51

magrada lo que pensa bicoca "Doncs jo tambè he anotat les coses positives i les negatives i la balança es decanta pel NO, peroooooooooooooò....tot i que per la meva salut votaria que no, la meva part competitiva necessita del ranking. Així que, només modificaria posar el comptador a 0 cada x temps. "

abril74
Barretina
Barretina
Entrades: 322
Membre des de: 09 oct. 2004, 20:08

EntradaAutor: abril74 » 25 feb. 2012, 21:00

Carles, t'estires menys que un porter d'hoquei patins...
Podries regalar un mes de cuota als qui contestin l'enquesta que aquí ningú regala res ;-)

He votat SI

Amb el rànking crec que ens agafem les partides més seriosament, que vol dir:
- menys abandonaments
- més estar per la partida (menys lletres en cursiva)
- més concentració
- s'aprèn més de les errades o com a mínim tenen més repercussió

Estic d'acord en que s'hauria de renovar cada x temps (potser 1 any?)

També crec que qui crea partida hauria de tenir l'opció de triar el mínim d'elo. Si vols jugar amb gent d'un interval d'elo podries marcar el mínim i màxim d'elo amb qui vols jugar (p.e. 1300-1500)

Les partides d'elo s'haurien de poder revisar d'una manera senzilla. Actualment revisar una partida et porta anys i panys

Les partides haurien d'educar al jugador tant com es pugui:
- No es pot parlar fins acabar el dat
- Actualment és correcte com es canta trumfo i delega però s'hauria de mostrar la resposta de qui contra, primer el de la dreta de qui ha fet trumfo i si diu no passa al de l'esquerra (control del temps)

La botifarra és com el ball, una activitat que es fa en parella.
Balles amb qui més a gust et trobes...
"Cada uno goza con lo que le gusta cada cosa tiene distinto sabor, distinto sabor cada cosa tiene con lo que le gusta cada uno goza"

I això no té res a veure amb si uns juguen o ballen millor que altres, aquí del que es tracta és de passar-ho bé

xevipc
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 08 des. 2008, 12:53

Re: T'agrada el rànquing?

EntradaAutor: xevipc » 25 feb. 2012, 22:55

Ei, suposo que vinc de l'hort, però com es fa per votar? Jo vull votar que si pero no se com

cisco43
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 18 abr. 2004, 11:29

EntradaAutor: cisco43 » 25 feb. 2012, 23:14

me semble molt be les partides pel ranking, pero trovo que ja gent molt mal educada que te cliquegenbt quan te veuent amb el ELO baix, aixo me semble de mala educació. es pensent que savent jugar mes i a vegades son les cartes.

miquel71
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 12 nov. 2011, 22:37

EntradaAutor: miquel71 » 26 feb. 2012, 15:43

No sé com es vota, però el meu vot és SI, és més emocionant. Però faria el rànking anual. El primer i l'últim classificats, quota gratis.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 27 feb. 2012, 14:27

Aprofito per comentar algunes de les coses que dieu.

Primer de tot, sobre si s'ha de resetejar l'ELO. Doncs ideològicament no s'hauria de fer. Si es reseteja (i no es fa res més), tothom tornarà a l'ELO que tenia abans del reset.

Si tens un ELO baix i vols pujar, has de canviar quelcom de la teva forma de joc, per exemple: mirar de concentrar-te mes, apagar la TV, contar triomfs, o aprendre coses noves. Sinó, per molt que es resetegi, tornaràs al ELO que tenies abans.

I el fet de resetejar, si algun "listillo" se'n aprofita, pot provocar anomalies. Que no explicaré :-p


L'altre tema, també lligat amb el primer, és que els que teniu ELO baix costi mes jugar. Això es culpa del desconeixement del sistema (o llegendes urbanes que corren pel ButiNET).

Hi ha al creença de que si tens ELO alt si jugues contra gent amb ELO baix et baixarà (ja que si guanyes puges 3 punts i si perds en baixes 7). Però s'ha de tindre en compte que tens un 70% de probabilitats de guanyar. Per tant, a la llarha, és indiferent si jugues amb gent que te ELO alt o ELO baix, no pujaràs mes o baixaràs mes per fer-ho. El sistema està fet per que sigui equilibrat i s'ajusti sol.

I això s'ajunta amb el primer punt: si els que tenen ELO baix no tenen la opció de jugar amb els que tenen ELO alt, difícilment pujaran, però no per que no tinguin la opció, sinó per que no aprendran coses noves, que és el que realment pot fer que algú que te ELO baix pugui pujar.


En resum:
- Els que tenim ELO baix, ens he de concentrar mes, jugar amb gent que te ELO alt fixant-nos com juguen, i hem de tindre la ment oberta per escoltar als que (amb bons modals) ens expliquen i així aprendre jugades noves.

- Però per això, els que tenen ELO alt, haurien de tindre la ment mes oberta, i jugar de tant en tant amb gent d'ELO baix, i tranquils, que no us baixarà el vostre ELO per això!! D'aquesta manera doneu la oportunitat que els que tenim ELO baix aprenguem quelcom de vosaltres.
I a mes a mes, de bones maneres i si l'altre usuari ho vol, podeu dir els errors que fem, per poder-los corretgir.
I no cal que això sigui tot el dia, durant el dia es pot jugar partides de tot tipus.

Evidentment, això seria en un mon utòpic. No tothom que te l'ELO baix està disposat a aprendre, i no tothom que te l'ELO pot explicar.

Però en general, amb l'esforç de tothom, l'ELO hauria de ser una ajuda, i no un impediment!!

Adéu!

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

Aprofito per comentar algunes de les coses que dieu.

EntradaAutor: Muntana » 27 feb. 2012, 20:13

Sr. Profesor::-]] li voldria fer una consideració sobre la seva afirmació de que els que tenen l'elo alt tenen 70 % de posibilitats de guanyar a els que tenen elo baix. li falta restar-hi el factor sort que es molt molt important

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 27 feb. 2012, 21:30

El 70% (que és un número aproximat) ja inclou el factor atzar.

O sigui, si no hi hagués atzar, un jugador amb ELO alt guanyaria sempre a un jugador amb ELO baix.

Adéu !

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

factor sort

EntradaAutor: Muntana » 27 feb. 2012, 22:17

Carles ens podries desglosar el porcentatge de cada factor que segons el teu parer influieixen en una partida de butifarra? gracies

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 27 feb. 2012, 22:37

Doncs no puc ... ja que no ho se :-)

L'únic que puc dir, es que fa temps vaig fer un càlcul sobre el tema, i sortia que una parella bona guanyava un "70%" de les partides sobre una parella "dolenta".

Adéu !

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 28 feb. 2012, 12:11

Carles ha escrit:...
En resum:
- Els que tenim ELO baix, ens he de concentrar mes, jugar amb gent que te ELO alt fixant-nos com juguen, i hem de tindre la ment oberta per escoltar als que (amb bons modals) ens expliquen i així aprendre jugades noves.

- Però per això, els que tenen ELO alt, haurien de tindre la ment mes oberta, i jugar de tant en tant amb gent d'ELO baix, i tranquils, que no us baixarà el vostre ELO per això!! D'aquesta manera doneu la oportunitat que els que tenim ELO baix aprenguem quelcom de vosaltres.
I a mes a mes, de bones maneres i si l'altre usuari ho vol, podeu dir els errors que fem, per poder-los corretgir.
I no cal que això sigui tot el dia, durant el dia es pot jugar partides de tot tipus.

Evidentment, això seria en un mon utòpic. No tothom que te l'ELO baix està disposat a aprendre, i no tothom que te l'ELO pot explicar.

Però en general, amb l'esforç de tothom, l'ELO hauria de ser una ajuda, i no un impediment!!

Adéu!


Sí, i els Reis són els pares :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Cito d'una miqueta més amunt ...

De moment he vist un comentari que ve a dir, "els que tenen molt ELO no juguen amb els que en tenen poc".

- És veritat que passa, les raons són moltes i justificades.


I em sembla a mi (desde la distància, perquè com que no n'he fet mai cap de rànking només faig hipòtesi jo) que aquest és exactament el motiu de queixa d'alguns: si tens ELO baix, els que tenen l'ELO alt no et deixen jugar amb ells.

No pas perquè pensin que perdran ELO, simplement perquè "No en saps prou, no tens prou nivell per jugar amb mi que sóc mes bo".

Sí, ja sé que als bars també és difícil jugar si no en saps ... però és que jo no em crec que ELO baix vulgui dir que no en saps ...

En fi, vaig a aixecar el pais.

bem
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 06 maig 2003, 12:48

EntradaAutor: bem » 28 feb. 2012, 16:57

Soc un usuari de fa molts anys, dels primers em sembla, i crec que si no fos pel ranking ja no jugaria al BUTINET. El ranking es la forma de que es posi algun interès a jugar be, i intentar guanyar la partida, lo millor seria que es pugues posar en joc la cervesa o el cafè com fem quant juguen a la taula, però com això no pot ser, almenys amb el ranking hi son en joc els punts i la gent juga lo millor que pot o sap.

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

elo

EntradaAutor: Muntana » 28 feb. 2012, 17:01

Ja fa uns mesos quan el tema elo no s’havia començat a debatre li vaig demanar a en Carles si podia fer que el meu elo tornes a ser l’inicial doncs jo creia que em sentiria mes a gust jugant sense tanta pressió de si perdia o guanyava elo, la seva resposta va ser negativa per lo que vaig tenir que entrar amb un segon nick que es amb el que he entrat aquest últims mesos, ara em torno a trobar amb el mateix problema agreujat amb que no puc registrar cap mes nick , Carles si no vols tocar l’elo baix no entenc el per que els que el tenen alt i vulguin no poden renunciar i tornar a començar de nou, crec que la teva argumentació per força en aquest cas

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 28 feb. 2012, 17:08

Muntana, i si tanta presió et posa jugar amb ELO ... perquè no jugues sense ELO i llestos? Que tinguis ELO no t'obliga pas a crear partides de ranking, pots ferles sense rankng i problema resolt. No?
DeepButi l’ha editat per darrera vegada el dia: 28 feb. 2012, 17:15, en total s’ha editat 1 vegada.

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

elo

EntradaAutor: Muntana » 28 feb. 2012, 17:13

Deep i precisament tu em preguntes aixó quan soc un dels habituals a les teves partides sensa elo, ara que pressió pressió si, pero crec que mes aviat volía dir tranquilitat, per cert deep a les teves partides entro ja amb el nick que faig servir ara i apart de la teva es dificil trobar cap mes partida sense elo i si vols jugar sense tanta estona d'espera al final et tens que donar d 'alta d'elo


Torna a “Rànquing”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron