T'agrada el rànquing?

Per parlar i debatre sobre el rànquing.

T'agrada el rànquing?

Si.
36
46%
Indiferent.
2
3%
No.
40
51%
 
Vots totals: 78

Miquelus
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:02

EntradaAutor: Miquelus » 04 abr. 2012, 23:21

De fet, corpetit, tocaria que la gent que ha votat no al ranquing fos més militant. Sense cremar res, clar.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 05 abr. 2012, 20:53

Hola,

Hi ha dies internacionals per a tot. Fins i tot podem trobar un dia internacional de la partera, de l'arbre, de l'aigua, de la dansa .... entre altres molts.
http://es.wikipedia.org/wiki/Anexo:D%C3 ... onal#Enero

Així que jo proposo:

Dia internacional de partides de botifarra amb rànking
Dia internacional de partides de botifarra sense rànking


No cal dir que aquest dia només es podrà jugar amb la modalidad que toqui i que tothom hauria de fer "l'esforç" d'honrar el dia jugant rànking o no rànking.

Nota: Si lo d'internacional os molesta el podem anomenar dia nacional :wink:

Miquelus
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:02

EntradaAutor: Miquelus » 09 abr. 2012, 13:30

M'agrada la idea. Encara que només sigui per fer alguna cosa diferent.
Per cert, no trobeu que també s'hauria de pensar en canviar el tema dels campionats online? A mi, personalment, no m'agrada com estan plantejats actualment. Crec que n'hi ha massa i massa llargs. M'agradaven molt més els que es feien abans. Quatre partides i prou. Molta gent esperava els divendres per fer-lo. A més, no s'anava tant a sac, ni tant ràpid, ni corries el risc de ser sancionat per lent.
Jo ja he confessat que hi estic en contra, però és que darrerament hi ha dies que només hi ha 10 o 12 parelles. Alguna cosa deu significar aquest detall, quan al principi s'hi apuntaven 50 parelles.

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

EntradaAutor: Carles » 09 abr. 2012, 13:40

M'agrada molt el tema Miquelus, però si et sembla, obre un missatge nou per no barrejar amb el tema rànquing :-)

Adéu !

malik
Contro
Contro
Entrades: 27
Membre des de: 11 oct. 2002, 16:52

EntradaAutor: malik » 11 abr. 2012, 14:16

NOooooooooooooooooooo no me gusta el ranking y asi va el butinet.... pocas palabras bastan....

bicoca
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 11 maig 2009, 12:30

EntradaAutor: bicoca » 11 abr. 2012, 15:06

:shock: :shock: :shock: tu calla que estas todo el dia en el poker¡¡¡¡jijiji Muasss desaparecida.

Miquelus
Recontro
Recontro
Entrades: 41
Membre des de: 29 oct. 2005, 18:02

EntradaAutor: Miquelus » 11 abr. 2012, 23:51

Ben dit, Bicoca. On cony deu estar?

malik
Contro
Contro
Entrades: 27
Membre des de: 11 oct. 2002, 16:52

EntradaAutor: malik » 20 abr. 2012, 16:37

pero si ya ni me acuerdo de jugar al poker...... mi unica espereanza a la mierda juasssssssssssss, pero ummmmmmmmmmmm toy de cine

RamonBIS
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

EntradaAutor: RamonBIS » 29 abr. 2012, 14:19

contiuno pensant que es tindria que comensar de NOU cada X temps. Crec que estem discriminan companys que paguen el mateig que nosaltres per tenir el elo baig, jo el primer, encara que no me importa jugar amb els companig que conec amb elo baig la veritat que amb els desconeguts prefereixo no jugar. Air la amiga Rosaclar emb va agrair que jugues amb ella una partida, li vaig contestar que no mes faltaria es una amiga, pero me va fe reflexionar e inclus sentir una mica de vergonya, me ratifico en lo vaig dir fa temps, Butinet es per tots els que ems agrada la butifarra, i si alguna cosa crea discriminacio, crec que es te que arreglar.


Torna a “Rànquing”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

cron