T'agrada el rànquing?

Per parlar i debatre sobre el rànquing.

T'agrada el rànquing?

Si.
36
46%
Indiferent.
2
3%
No.
40
51%
 
Vots totals: 78

droig
Botifarra
Botifarra
Entrades: 116
Membre des de: 26 nov. 2002, 18:39

EntradaAutor: droig » 24 feb. 2012, 12:39

Bones,

el que diu amorós:

El motiu es molt senzill perque hi ha bons jugadors i la gent si tens menys d'una puntuacio no vol jugar amb tu ... M'he trobat amb casos que m'han fet fora perque segons els contrincants no tenia suficient nivell


És veritat. És la realitat a la que ens ha portat tenir informació dels altres jugadors, com l'ELO i conèixer el seu comportament. En la meva opinió penso que és interessant per poder decidir si jugar o no amb algú.

Si no es vol jugar amb una persona, ja sigui pel seu caràcter o pel seu ELO. Se li ha de comentar educadament. Un jugador amb poc ELO, pot entrar a qualsevol partida per jugar i no ha de saber que no voldran jugar amb ell, encara menys que serà kickejat sense motiu.

En el primer cas, es soluciona limitant l'ELO dels jugadors que hi poden entrar (amb un missatge dient que és per més ELO) o amb alguna informació com el nom de la partida "partida per ELOs de 1300-1600".

Per altra banda, si no es vol jugar amb algú pel seu comportament s'utilitza la llista negra. Crec que també ha sigut molt útil per evitar aquestes situacions.

Suposo que el comentari d'Amorós no era la finalitat de l'enquesta, però està bé que surti aquest tema...En definitiva, els jugadors volen jugar a gust amb tothom, tant els que tenen un ELO alt, com els altres.

Tornant al tema, els jugadors que tenen molt o poc ELO, no haurien de pensar que aquesta puntuació suposa fer o no, determinades partides. L'ELO mostra el balanç de les partides, però no diu enlloc que a partir de determinada puntuació no jugarà amb altres jugadors.

S'ha d'entendre que és informació, com també ho és, saber si un jugador té un bon comportament, o no. L'opció de jugar amb determinats jugadors, tant per uns com per altres, ha de ser comprensible depenent de les afinitats entre aquests jugadors.

Quan es juga "al bar" passa exactament el mateix. La gent et posa una etiqueta per moltes raons. Si tens un etiqueta on diu que ets educat i bon jugador, els altres voldran jugar amb tu i sinó no.

Crec que era necessari i ha sigut un encert tenir aquesta informació. Com també ho seria poder crear partides amb límits d'ELO, per informar de les condicions de la partida i evitar mals entesos.

droig

RamonBIS
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

EntradaAutor: RamonBIS » 24 feb. 2012, 18:51

Personalment crec que te coses bones, pero es tentria que fer alguna variacio, com comensar de nou cada x temps, per ejejenple cada 3 mesos, i publicar els guanyadors del trimestre. s'evitaria les diferencies tan grans k tenim ara i k provoquen que mols no vulguin jugar si la diferencia de ELO es molt gran.

cavallboig
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 28 oct. 2005, 23:57

Re: T'agrada el rànquing?

EntradaAutor: cavallboig » 24 feb. 2012, 18:59

Carles ha escrit:Doncs vinga, us agrada jugar partides de rànquing/ELO?
:lol: si

uosa
Contro
Contro
Entrades: 17
Membre des de: 16 gen. 2005, 00:52

EntradaAutor: uosa » 24 feb. 2012, 19:58

hola a tothom!!!!!!!!!!
Penso que ja no te cap sentit mantenir el ranking,els millors ja ho saben tots que ho son i ja ho han demostrat i s'han barallat per ser-ho ,i als demes ens es igual,per tant voto que no i que tothom jugui amb tothom qui vulgui sense discriminar per ELO,

salutacions :lol:

estasiagerri
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 17 set. 2008, 18:50

EntradaAutor: estasiagerri » 24 feb. 2012, 20:35

A mi si. m`agrada, pro si el elo es baix ho tens cru. :D

Gladiador
Contro
Contro
Entrades: 5
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:58

EntradaAutor: Gladiador » 24 feb. 2012, 21:19

Si mn'agrada jugar al ranking

Muntana
Barretina
Barretina
Entrades: 161
Membre des de: 07 jul. 2003, 10:15

Ranking

EntradaAutor: Muntana » 25 feb. 2012, 00:07

Totalment d'acord amb RamonBis, ranking pero renovat cada x dies, començar de nou sensa les diferencies acumulades de tant de temps

KALETO
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 21 gen. 2011, 18:49

EntradaAutor: KALETO » 25 feb. 2012, 02:16

El meu vot es SI!

misae
Recontro
Recontro
Entrades: 32
Membre des de: 14 març 2003, 14:33

EntradaAutor: misae » 25 feb. 2012, 02:43

Hosti, Carles !!!
Hem aconseguit una de les coses que et vaig dir......ANIMAR EL XAT !!!!
Anims !!!

rabuti
Contro
Contro
Entrades: 4
Membre des de: 05 gen. 2007, 20:48

EntradaAutor: rabuti » 25 feb. 2012, 11:17

KALETO ha escrit:El meu vot es SI!

També voto que SI

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

EntradaAutor: txemapenta » 25 feb. 2012, 12:45

Després d'n temps valoran les coses positives i les negativeselmeuvot es :NO

bicoca
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 11 maig 2009, 12:30

EntradaAutor: bicoca » 25 feb. 2012, 16:08

Doncs jo tambè he anotat les coses positives i les negatives i la balança es decanta pel NO, peroooooooooooooò....tot i que per la meva salut votaria que no, la meva part competitiva necessita del ranking. Així que, només modificaria posar el comptador a 0 cada x temps.

Siau¡¡

droig
Botifarra
Botifarra
Entrades: 116
Membre des de: 26 nov. 2002, 18:39

EntradaAutor: droig » 25 feb. 2012, 16:18

Bones,

torno a preguntar, a veure si algú m'ho pot respondre.

Quins són els problemes de mal rotllo? Podríem posar-los? Si pot ser sense generalitzar...

De moment he vist un comentari que ve a dir, "els que tenen molt ELO no juguen amb els que en tenen poc".

- És veritat que passa, les raons són moltes i justificades.

D'altres opinen que després del temps que portem la seva opinió és que no.

- No sé a quina conclusió han arribat...

D'altres que estaria bé "resetejar aquest ELO".

- Aquí estic d'acord en que un jugador que està massa baix hauria de tenir l'opció de tornar a començar al cap de cert temps...

droig

gmoyam
Contro
Contro
Entrades: 1
Membre des de: 23 nov. 2010, 15:48

EntradaAutor: gmoyam » 25 feb. 2012, 17:00

No he fet mai cap partida de rànquing però us puc assegurar que, després de la roda, és el millor invent de la història de la humanitat.

El meu vot és un ben gros.

cavallboig
Contro
Contro
Entrades: 2
Membre des de: 28 oct. 2005, 23:57

EntradaAutor: cavallboig » 25 feb. 2012, 18:41

SI m'agrada i per mes de un motiu.


Torna a “Rànquing”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

cron