Partides amb limitació d'Elo

Per parlar i debatre sobre el rànquing.
Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 05 maig 2012, 01:44

Estic molt d’acord en els comentaris de Droig.

Tenir una eina no vol dir que estiguis obligat a utilitzar-la. Vol dir que Butinet et dóna la possibilitat, l'opció de poder decidir qui vols a les teves partides:
• Si vols oberta a tothom ho pots fer sense limitar entrada
• Si vols limitar l’entrada perquè no vols jugar amb gent de baix ELO que fan que si guanyes, guanyes 3 punts i si perds, en perd 7, pots utilitzar l’eina de limitar entrada.

I on està el problema?

Tan de bo tothom tingués l’actitud de Peach i jugués amb tothom sense mirar ELOS ni res.

Però quin dret tinc jo a voler que els altres facin el que faig jo? A obligar a un jugador a que a la seva partida entri tothom? Doncs ara tenen la possibilitat d’utilitzar uns límits d’entrada. No passa absolutament res. Que la utilitzi qui vulgui.

Qui crea pot escollir com crear-la, lliure o obligada, pública o privada, amb rànking o sense, amb limitacions o sense, que es pugui observar, que els observadors puguin o no parlar etc etc ..... per tant no hi veig el problema.

Jo prefereixo tenir moltes opcions, llista negra, fer fora, limitar entrada .... (tot i que jo possiblement no utilitzi cap de les tres) per a que, qui vulgui de manera lliure, les pugui utilitzar. Que no estic d’acord amb alguna, doncs no la utilitzo, però tampoc vull impedir que algú que la vulgui la pugui tenir.

Contentar a tot un col.lectiu és una tasca impossible. Si algú demana alguna cosa i Carles considera convenient fer-ho, doncs ben fet (de fet l'empresa és seva). Que a mi els canvis m'agraden, doncs els utilitzo i els aprofito, que no m'agraden, doncs passo i segueixo com sempre. Cap problema.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

EntradaAutor: QjQ » 05 maig 2012, 18:49

La veritat es que amb tanta proposta i amb tant d’esperit de llibertat i de que tothom faci el que vulgui………

A ningú se li ha acudit pensar en la llibertat de la gent de deixar de tenir ELO?.

Excepte alguns gals irreductibles que mai ne ’m tingut. Els que ho varen provar i ara no els hi agrada no se´l poden treure

Per que no hi ha una proposta de que qui vulgui s’esborri l’ELO i el deixi, SI VOL CLAR, en blanc.

I no em digueu, que llavors tothom que te el ELO baix se’l esborraria. Per que per això també hauríem, de ser lliures
O no?

arc
Contro
Contro
Entrades: 6
Membre des de: 09 maig 2008, 21:40

EntradaAutor: arc » 05 maig 2012, 20:01

jo estic amb en batet,encara que ho trobo massa radical.
Pero seguin aquesta linea,jo diria:
No mostrar elo en las partidas.ja está en el llistat.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 17 maig 2012, 21:33

Jo crec, com he dit moltes vegades, que l'error es l'ELO en ell mateix. ELO es competició i per competir estan els campionats. Les partides normals, crec que haurien de ser sense ELO. Una vegada repetit això, si es te de jugar amb ELO, es millor seleccionar puntuació màxima i mínima, que no que et fotin al carrer o marxi un jugador al entrar un de rànking més baix (he creat alguna partida que han entrat 12 jugadors diferents)

Poder no es te de posar aquí, però una coseta a millorar es que masses vegades el creador de la partida (que no es pot fer fora) no clica per començar la partida i de vegades dura hores..... i la última: crec que al arrivar als 101 punts, automàticament es te de poder sortir de la partida (hi ha algun "malasombra" que no recull)


Torna a “Rànquing”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron