Torna-li a pegar

Per parlar i debatre sobre el rànquing.
ptitcentinella
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 10 jul. 2013, 00:18

Torna-li a pegar

EntradaAutor: ptitcentinella » 20 feb. 2021, 02:00

Un altre dia joiós al Butinet.
Una partida la comencem i amb 3 manilles i tres asos entre el meu company i jo, abandonen al primer dat. Consensuem.

Una segona partida guanyant 33 a 0 el company fa directe amb tot el trumfo del món, jo dos manilles. Ens posàvem a més de 50 a 0 i un no vol acabar la partida al·legant que ens veiem massa bo. Que vol consensuar. 40 minuts entrant i sortint del Butinet fins que al company se li inflen els d'allonsis i marxa. La màquina ja havia dit que havien passat els dos minuts de rigor. Doncs bé, com passa sempre, el programa penalitza aleatòriament i rep el company que li foten 12 punts. L'impresentable se'n va de "rositas".

Fem dues partides més, una perduda justet, l'altra ens apallissen.

Fem una altra partida i la guanyem bé i a l'última ens abandona un tal Ansu_fati quan ja havia perdut.
Estàvem a 87.
Comptades les bases ja plegades, ja guanyàvem 10 punts que eren 20 perquè estava doblat.
La basa en joc era nostra perquè mato de manilla i no hi ha trumfo. Sumàvem 36 punts a favor.
AbandonadorAnsuFatiFinal.png

Com sempre, li diem que avisarem al Carles i se'n fot de nosaltres i d'ell.

La pregunta del milió és: Tan difícil és donar la partida per guanyada quan un jugador marxa d'una partida en què comptant les bases ja fetes se superin els 101 punts?

I si us plau, no em vingueu amb l'excusa que ha de tindre el dret a cantar un renunci. Si ja de per si és extremadament dèbil aquest argument, no jugant ningú amb ajuda nul·la ja és això: nul.

quimktm
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 03 gen. 2009, 17:35

Re: Torna-li a pegar

EntradaAutor: quimktm » 03 març 2021, 18:56

Aquest paio es un pardal de cuidado, mentres va guanyant cap problema, per ho quan se li giren les cartes a més de maleducat es mofa dels rivals i els provoca. Vamos que té molt mal perdre. Si us el trobeu pel vostre camí, millor no jugueu amb ell, i si ho feu, (que no us pasi res). També te un altre nik, nom d'un actor de cine (Memorias de Africa, Brubaker,El Mejor, etc.).
Amb gent com aquesta s'ens estàn carregant el Butinet. Cada cop fot més fàstic jugar.


Torna a “Rànquing”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 33 visitants