ButinetGate

Per parlar i debatre sobre el rànquing.
corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

ButinetGate

EntradaAutor: corpetit » 03 març 2021, 00:52

Avui, la classificació real del rànquing comença a la posició 7.
llista ranquing.jpg

Els 6 primers, com diria un amic meu, "no hacen trampas no, hacen trampas pa cazar leones de gordas".
I no són quatre gats, amb dos mesos que he entrat de nou al butinet he detectat una dotzena de nicks que se les piquen de debò, a banda dels barruts que marxen de la partida, demanen o obliguen a consensuar.

Li podia haver posat CarlesGate però, sincerament, penso que, tot i considerar-la una persona molt intel•ligent, de botifarra no hi entén gaire i, encara que més d'un cop pugui semblar poc creïble, li costa de veure determinades accions.
També el considero bona persona. Tant, que m'aguanta els meus posts i crítiques sempre constructives (o almenys això pretenen), encara que, de vegades, li faci'n tanta mandra que no les llegeixi sabent de qui venen.

Només demano que els pocs que entrem en aquests fòrums ens mirem aquests posts del Butinetgate que aniré penjant, i que n'opineu. Tracten només dels 2 primers classificats, que és el mateix i que juga amb més d'un dispositiu a la vegada. Si el Carles mira les seves partides, veurà que es tracta del mateix individu jugant de parella amb els mateixos nicks (tots d'ell).

quimktm
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 03 gen. 2009, 17:35

Re: ButinetGate

EntradaAutor: quimktm » 03 març 2021, 19:11

Molt bones sr. corpetit m'alegro molt que per fí es fassi públic el que una grand majoría sabem i ningú s'atrevevía a fer-ho públic. Hem sembla que al menys t'has oblidat de un parell de personatjes més que aquest pardal també utilitza (bardos, emporium25) al menys que jo sàpiga, igual en té algún més. Si us fixeu sempre entren i marxen junts en un periode entre 3 i 10 segons. !!Quina casualitat !! i últimament no juguen mai amb altra gent de parella. Vaja pajarraco :evil: :evil:

ptitcentinella
Contro
Contro
Entrades: 26
Membre des de: 10 jul. 2013, 00:18

Re: ButinetGate

EntradaAutor: ptitcentinella » 04 març 2021, 12:02

És brutal tota la sèrie però les mans 5, 7, 9 i el butinetgate 1.1 són de traca i mocador:
- Butinetgate 1.1 ho passa amb 6 majors i un semi, l'altre fa buti i només plegar li endinya sortida de semi.
- Mà 5 ho passa amb 6 bastos d'as rei cavall i dos semis i li encerta pal de 4.
- Mà 7 buti directa amb dos manilles i un rei i dos pals blancs i l'altre porta les dues manilles restants.
- Mà 9 canta pal curt i li torna a encertar el pal al company.
Aquestes trampes no són per caçar lleons sinó elefants.
Aquest paio o paios haurien de ser expulsats automàticament del Butinet.

wakey
Recontro
Recontro
Entrades: 33
Membre des de: 28 abr. 2005, 12:29

Re: ButinetGate

EntradaAutor: wakey » 04 març 2021, 18:43

VAYA TELAAAAAA, i aixo ja fa un any ke dura la broma....CARLES crec ke hauries de controlar tots akets elementus pk ni ha uns kuants pki al butinet,pk sino aixo es converitra en el trampinet :evil: :evil: :evil:

txemapenta
Botifarra
Botifarra
Entrades: 131
Membre des de: 14 abr. 2004, 17:11

Re: ButinetGate

EntradaAutor: txemapenta » 04 març 2021, 23:06

escandalos

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

Re: ButinetGate

EntradaAutor: corpetit » 08 març 2021, 07:23

Per aquells que encara no ho sàpiguen, Grimaldi53 i Llívia51 són el mateix jugador. Empra nicks seus com bardos, cimarron i nebur78 per picar-se-les. Juga amb dos dispositius ell solet i per aquest motiu triga força estona a arrancar cada mà. Cada dat dura uns dos minuts.

Si no us ho creieu, mireu les mans de partides seves que he penjat, però si així i tot, voleu jugar contra ells, us trobareu el següent:
    - Quan canten tenen el 100% d'encert del pal més llarg entre els dos jugadors.
    - El 100% dels casos tenen, a més, el millor pal.
    - 100% d'efectivitat en aturar l'arrastro.
    - Sempre que un canta una botifarra justa, el company porta bo.
    - Sempre que un contra just, el company porta bo.
    - 100% d'encert en les sortides.
    - Sempre juguen amb els mateixos nicks de parella, entrant i sortint al mateix temps.

Però tot això ho porten a terme sense cap mena de pudor:
    - Ho passen amb 6 cartes d'as, rei, cavall d'un pal, tenint dos semifallos.
    - Canten un pal més curt perquè el company en porta més.
    - Com sempre canten de 8 trumfos en amunt, la majoria de cops els serveixen dos arrastros per treure tots els trumfos aliens. De vegades fins i tot un de sol. I, tot i que els sobraran trumfos i no es pot saber legalment qui té la resta, no es dignen ni a fer un sol arrastro de més.
    - Sempre surten del pal que li va bé al company.
    - El que canta buti, només plegar la primera basa surt de semifallo d'un pal de cavall i resulta que el seu company en porta 6 de majors.

És matemàticament impossible l'encert absolut en la meitat d'aquests ítems, no diguem ja en tots. A banda dels percentatges de victòria que porten i que ja vaig comentar.

Si us plau Carles, digna't a posar fi a aquest esperpent d'una vegada.

guerrer13
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 23 juny 2004, 11:23

Re: ButinetGate

EntradaAutor: guerrer13 » 11 març 2021, 16:05

Dels que comentes, en tinc un quants a llista negre només d'haver jugat un parell de partides amb ells.

guerrer13
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 23 juny 2004, 11:23

Re: ButinetGate

EntradaAutor: guerrer13 » 11 març 2021, 16:06

Dels que comentes, en tinc un quants a llista negre només d'haver jugat un parell de partides amb ells.


Torna a “Rànquing”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 51 visitants