CAMPIONAT "DUEL"

Informació sobre Campionats de Botifarra.
GRIJI
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 30 oct. 2002, 19:56

CAMPIONAT "DUEL"

EntradaAutor: GRIJI » 23 ago. 2009, 20:17

Quan creieu que es tardaria en fer una partida a 2000 punts?
Seria suficient per decidir la millor parella en un "duel"?
La parella que provoca el dual haurie d'aportar x euros i jugaria en casa, la parella visitant aportaria la mitad, la parella guanyadora s'enporta tots els diners i es proclama campiona mundial vigent. La parella campiona ha d'estar sempre disposada a tornar a jugar el seguent duel amb la parella que li proposi.
Es una idea que m'ha vingut fa uns dies, esta molt verda, pero aquet sistema te moltes posibilitats.
Em de convertir la botifarra en algo important, a nivell de campionats, no?

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

TEMPS ERA TEMPS.

EntradaAutor: corpetit » 24 ago. 2009, 07:35

Bon dia,

Hola benvolgut GRIJI, segons les meves pobres estadístiques, grosso modo es trigaria:
    - En partida presencial: un dia sencer.
    - Pel ButiNET: unes 8 hores.

Adéu.

QjQ
Barretina
Barretina
Entrades: 529
Membre des de: 22 feb. 2006, 18:40

Re: CAMPIONAT "DUEL"

EntradaAutor: QjQ » 24 ago. 2009, 11:17

GRIJI ha escrit:Em de convertir la botifarra en algo important, a nivell de campionats, no?


Per a fer-ho, segons la meva modesta opinió, no hi fan cap falta els diners.
Tal com jo ho veig, no ni haurien d'haver de premis en metàl·lic a cap campionat de Botifarra

El temps necessari per a fer-ho estaria segurament en 20 x 40'= 800' es a dir entre un mínim de 12 hores i un màxim de 15, fent-ho presencial. I entre 6 i 8 hores per Butinet.

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

TEMPS ERA TEMPS.

EntradaAutor: corpetit » 24 ago. 2009, 17:24

Bona tarda,

Entenc que una partida a 2000 significa el primer que hi arribi. Així doncs, pensant en màxims, es poden arribar a fer 4000 punts entre ambdues parelles.

Les estadístiques em diuen que cada partida al ButiNET són 11 dats però, en allargar-se fins a 2000 punts, s’allargaria també aquesta mitja en cada seqüència de 100 punts.

A les partides presencials són més d’11 dats per partida ja que no es practica un joc tan agressiu. Només cal dir que amb 151 partides jugades al ButiNET, m’han fet o he fet 9 sabateres (un 6%). Això, a la vida real (almenys a la meva) és molt inferior.

També desapareixerien els contros o botifarres a la desesperada, almenys fins al final de tot. Fet que implicaria fer menys punts de mitja per dat.

Al ButiNET em surt que es fan uns 15 punts per dat, i si hem d’arribar a 4000 punts, serien uns 270 dats. A 1 minut i mig per dat, serien quasi 7 hores, sense cap mena d’interrupció.

En partida presencial, probablement passaríem de 300 dats per aconseguir arribar a 4000 punts. A 4 minuts de mitja per dat (per fer-nos una idea, 1 partida a 15 dats duraria 1 hora) serien unes 20 hores, jugant sense cap mena d’interrupció ni descans. A la realitat, possiblement arribaríem al dia sencer.

Possible solució o alternativa: es pot jugar presencialment però per ordinador. El programa ens faria la feina bruta i de ben segur que acabaríem amb menys de 8 hores.

Adéu.

GRIJI
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 30 oct. 2002, 19:56

EntradaAutor: GRIJI » 25 ago. 2009, 12:46

Gracies amics, amb aquestes dades que heu donat i que conxideixo, crec que estrigaria dia i mig. Començar pel mati, continuar a la tarda i probatblement concluir al dia seguent.
He pensat amb aquet sistema recordan els duels dels escacs, clar que aixo era per jugar la final del campio contra l'aspirant. L'aspirant avanç havia de clasificarse jugant el torneig de l'aspirant entre els millors jugadors, i per saber quins eren els millors jugadors avnaç s'havien de jugar molts campionat on es veia la qualitat d'aquest jugadors.
I aixi es com tenim que fer els campionats al nostre pais.
Jo per la meva part, l'any que ve començaté pel final i proposaré de fer un duel.
Aixo si, amb calers. Em sembla indispensatble donar una recompensa al esforç, a la concentracio, al despaçament pel visitant, ect....
Critiques a part pel tema dels calers, que en penseu?
Seria just que les dos parelles comencin de 0, o caldria donarli algun punt de ventatja al visitant?
S'haurie de fer a 4000 punts, primer a casa d'un i quan s'arrivi a 2000 punts, sigui la parella que sigui acabar a casa del seguent?
Es interesat el que estic dient, o es una chorrada i no interesa ningu?
Fins i tot podria ser un duel per potbles, presentar 4 parelles, les millors d'una ciutat o poble, contra les millors d'un altre potble.
En fi, ja direu el que.

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

EntradaAutor: corpetit » 25 ago. 2009, 14:14

Bona tarda,

Igual que en QjQ, no m’agrada que hi hagi en joc qualsevol premi important o gratificació econòmica, en aquests tipus de situacions.

Posats a fer volar coloms i, dintre d’uns barems que algú hauria de marcar, es podria escollir un mínim d’un representant de cada poble o ciutat, de manera que es pogués fer una final a 4, entre les parelles guanyadores de cada província.

Cada municipi podria aportar la seva parella o parelles, en funció d’una sèrie d’ítems que s’haurien de donar d’antuvi. El propi municipi, segons els criteris que ells estimin oportuns, escollirien els seus representants, un dels quals, com a mínim, hauria d’estar-hi empadronat.

Una altra manera més fàcil podria ser que, en unes llistes generals (exposades en una web i amb els municipis agrupats per províncies), tota parella s’apuntés posant el nom del poble que representen. Cada municipi, atenent a les parelles apuntades, tindria una determinada representativitat. Per exemple, un mínim d’una parella per cada poble apuntat i una més per cada 10 parelles que es presentin per a defensar un mateix poble i fins a un límit preestablert (per dir alguna cosa).

Aquest límit podria ser, depenent de les parelles apuntades, 64, 128 o 256 per província. De manera que, amb un màxim de 8 partides a 2000 que es fessin entre elles, de manera eliminatòria, arribaríem a la final a 4. Crec que el primer any, ja seria difícil trobar 64 parelles de cada província, de manera que amb 6 + 2 partides a 2000 punts, ja hi hauria un campió.

Els primers aparellaments es podrien fer per proximitat. Això sí, com sempre, algú hauria de passar al capdavant, la qual cosa, no és, ni molt menys, fàcil.

Segueixo pensant que el fet de jugar presencialment però per ordinador (almenys les classificatòries), ens arreglaria i facilitaria molt les coses. En un sol cap de setmana es podrien fer dues partides o rondes.

Adéu.


Torna a “Campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 57 visitants

cron