Campionat de butifarra a Casserres

Informació sobre Campionats de Botifarra.
casserres
Contro
Contro
Entrades: 3
Membre des de: 29 oct. 2005, 17:56

Campionat de butifarra a Casserres

EntradaAutor: casserres » 04 ago. 2010, 16:21

El proper 28 d'Agost a les 16h al pavelló municipal de Casserres celebrarem el campionat de butifarra inclòs dintre la festa major de la nostra vila.
La junta directiva del Casserres CF agrairà la vostra presencia i colaboració.
Moltes gràcies.

nika4
Contro
Contro
Entrades: 18
Membre des de: 20 nov. 2009, 20:32

EntradaAutor: nika4 » 10 ago. 2010, 21:59

Junta directiva del Casserres CF, estaria bé que comentéssiu el preu de l'inscripció al campionat, el sistema de joc (si serà eliminatori o no) i els premis.

Per cert, jo sí que hi assistiré

nika4
Contro
Contro
Entrades: 18
Membre des de: 20 nov. 2009, 20:32

EntradaAutor: nika4 » 21 ago. 2010, 17:27

Bueno, ja he vist que a la pàgina del calendari de campionats ja hi ha tota la informació del campionat. La poso aquí per si decàs, ja que jo sóc molt despistada, jajaja

Torneig de Butifarra de Casserres
Dia i hora:28-08-2010 a les 16:00:00
Lloc:Casserres
Provincia:Barcelona
Durada:tarda
Cost de la inscripció:20 €
Que inclou la inscripció:Servei de bar
Premis:Trofeus i pernils per als quatre primers classificats i obsequis per tots els participants
Contacte:David
Sistema de joc:occidental
Tipus de campionat:suïs
Nº màxim de participants:40
Altres:El campionat se celebrarà al pavelló poliesportiu de Casserres. Les inscripcions seran a partir de les 15h:00. Es prega puntualitat.


Un cop aclarit el tema, algú m'ha demanat a veure si el convidava a dinar a casa, jajaja, i jo li he dit que no. Bueno, doncs, res que si algú li vé de gust venir a Casserres a dinar i a la tarda fer campionat, que m'ho digui el més aviat possible, ja que, hauré de buscar algún lloc per anar a dinar, a casa meva no, jajaja


Torna a “Campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 59 visitants

cron