3er BUTI-BUDA ANDORRA

Informació sobre Campionats de Botifarra.
quimktm
Botifarra
Botifarra
Entrades: 100
Membre des de: 03 gen. 2009, 17:35

EntradaAutor: quimktm » 28 maig 2012, 22:06

En primer lloc voldria agrair l'assistència de tots el que vareu poder vindre a la trobada.

En segon lloc agrair a tots els que em vareu ajudar a que la trobada sortís tant bé ( Joan Berenguer, Mª José, Judith, Montse, Angela, i la col·laboració del sowman Albert Puig). Que ens va donar un toc d'humor a la trobada.

I per últim el meu agraïment a tots els col·laboradors (Buda Espai Andorra, Caixa Penedès-BMN, Hotel Holiday Inn Andorra, Hotel Husa Mola Park, Aparthotel Golf Beach de pals, const. Loan, rest. la Borda del Avi, rest. Ca l'Eudalt de Alp, Bodegues Torres, rest. Estela, Caldea, La Casa dels Licors, Magatzems Pyrenèes, Andorra2000, Mc.Donals, Automòbils Pyrenèes, Comercial Cairó, el Porc Fer, embotits Germans caus, el Rebost del Padrí, Reformes Max, pintures Nova Linia, materials Pirineu, Tobotronc, Bacardí-Martini). Ja que sense la seva aportació no hagués estat possible la trobada.

També no em voldria descuidar d'anomenar al amic Joan Garrido ja que la seva aportació ens va ser de un gran ajut, i que per un imprevist d'última hora no li va ser possible acompanyar-nos.
GRÀCIES


Torna a “Campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 79 visitants

cron