CLASSIFICACIÓ A LLIGA SOLIDÀRIA

Informació sobre Campionats de Botifarra.
Solidari
Botifarra
Botifarra
Entrades: 137
Membre des de: 16 oct. 2012, 18:55

CLASSIFICACIÓ A LLIGA SOLIDÀRIA

EntradaAutor: Solidari » 25 nov. 2013, 12:38

Benvolguts,

Animeu-vos a participar i podeu ser els guanyadors d'aquest magnífic creuer!!
Solidari l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 gen. 2016, 17:25, en total s’ha editat 2 vegades.

Solidari
Botifarra
Botifarra
Entrades: 137
Membre des de: 16 oct. 2012, 18:55

EntradaAutor: Solidari » 02 set. 2014, 20:31

Ja tenim guanyadors de la lliga 2013/2014.

Felicitats Wakey i Nito !!!!

Gràcies a tothom per la vostra col·laboració.

Us hi esperem el dia 20 de setembre a la Fonda del Nastasi. Campionat, entrega de premis i sopar solidari amb la presencia del missioner Angel Olaran.
Solidari l’ha editat per darrera vegada el dia: 27 gen. 2016, 17:25, en total s’ha editat 1 vegada.

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

EntradaAutor: corpetit » 03 set. 2014, 11:56

Bones,

Felicitats als creueristes Wakey i Nito!, dignes mereixedors de la lliga i el premi.
Llàstima que no em vaig poder colar per allà, per veure qui dels dos es quedava sense el creuer. Jo crec que, com que la classificació es posa per ordre alfabètic, li hagués tocat el rebre al senyor Wakey, je, je. Ja saps, el proper any millor que et posis Bakey, més que res, pel que pugui passar, je, je.

Felicitar a l'Àngel Pujol, en Pere i tots els que han fet possible aquesta iniciativa tan maca.

No cal dir que ha estat un plaer participar amb en Quim, Jordi, Saavedra i, especialment amb la companya Ángeles, que no me la mereixo. Així mateix, aprofito per felicitar-la per la gran tasca que ha fet en quadrar extenses classificacions, posar la web al dia i ajudar en el programa i en tot el que convingués.

Us espero al sopar, si puc i em deixen. Salut.

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

EntradaAutor: Angeles » 04 set. 2014, 17:16

Gràcies Corpetit.

Ha estat un plaer compartir amb tu aquesta lliga.

Fins sempre.


Torna a “Campionats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 55 visitants

cron