Que cantaríeu? (I)

Tàctiques simples de la Botifarra (per exemple sortida de 12)

Us toca cantar triomf directe. Que cantaríeu?

Botifarra
4
80%
Passar
1
20%
Bastos
0
No hi ha cap vot
Copes
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 5

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Que cantaríeu? (I)

EntradaAutor: Carles » 29 gen. 2015, 16:27

Us toca cantar triomf directe. Que cantaríeu?

[center]Imatge[/center]

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

Re: Que cantaríeu? (I)

EntradaAutor: corpetit » 30 gen. 2015, 13:54

Manca informació important Carles, com ara el marcador, si es tracta d'un campionat, si aquest és suís o predonat, els dats que queden..., i ja no entro a valorar les subjectives.
Per exemple, en un predonat, cantaria buti sense parpellejar. El motiu és que, per poc que porti el company, si no la cantem, encara que ens vagi molt bé, ens emportarem una ridícula puntuació.
En una partida normal igualada, i amb poca puntuació, també cantaré buti. Perdent de molt, sens dubte. Guanyant, puc passar-ho.
A l'última mà d'un campionat i guanyant de 50, cantaré directe copa. Però, si necessito millorar la puntuació i pot ser la diferència entre posar-me en zona de pernils o quedar-me amb una capsa de galetes, m'arriscaré a fer buti.
És a dir, cada situació i partida és un món. Penso que hauries de concretar més.
Per cert, no és el primer cop que ho proposo però, podries fer extensiu l'ús d'aquestes cartes a tothom?

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Re: Que cantaríeu? (I)

EntradaAutor: Carles » 30 gen. 2015, 23:31

corpetit ha escrit:Manca informació important Carles, com ara el marcador, si es tracta d'un campionat, si aquest és suís o predonat, els dats que queden..., i ja no entro a valorar les subjectives.
Per exemple, en un predonat, cantaria buti sense parpellejar. El motiu és que, per poc que porti el company, si no la cantem, encara que ens vagi molt bé, ens emportarem una ridícula puntuació.
En una partida normal igualada, i amb poca puntuació, també cantaré buti. Perdent de molt, sens dubte. Guanyant, puc passar-ho.
A l'última mà d'un campionat i guanyant de 50, cantaré directe copa. Però, si necessito millorar la puntuació i pot ser la diferència entre posar-me en zona de pernils o quedar-me amb una capsa de galetes, m'arriscaré a fer buti.
És a dir, cada situació i partida és un món. Penso que hauries de concretar més.


He guanyat la porra!

Corpetit, ja se que depen del marcador, de contra qui juguis, de la parella .... però en general, al veure aquestes cartes (sense context), que és el primer que se't passa pel cap que faries?

corpetit ha escrit:Per cert, no és el primer cop que ho proposo però, podries fer extensiu l'ús d'aquestes cartes a tothom?


Qualsevol ho pot fer!
Es una captura de pantalla d'una partida guardada. Captures la pantalla, i retalles el voltant!

Igualment, estic donant voltes de com fer per poder-ho publicar amb més facilitat als nous fòrums!

Adéu!

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

Re: Que cantaríeu? (I)

EntradaAutor: corpetit » 31 gen. 2015, 01:08

Així només puc contestar que faria de tot menys cantar basto.

Home, ja sé que es tracta d'una captura, fins aquí arribo. Em referia que així com tenim 22 Emoticones, també podríem disposar de les 48 cartes per escenificar qualsevol partida, basa, mà o el que sigui necessari.
(I)

noiremas
Recontro
Recontro
Entrades: 42
Membre des de: 05 maig 2007, 12:21

Re: Que cantaríeu? (I)

EntradaAutor: noiremas » 31 gen. 2015, 11:42

Una butifarreta Carles ! :wink:

Tenim que ser valents !

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

Re: Que cantaríeu? (I)

EntradaAutor: corpetit » 31 gen. 2015, 13:54

Esteu guanyant de pallissa, posem 99 a 0. Teniu el campionat a la butxaca. Oest contra de marcador amb 7 espases de manilla, rei, cavall i manilla i 7 d'ors. Est surt a defensar-se l'as d'oro amb pal llarg de 5. Us foten capa i el company et dóna l'enhorabona. :cry:

Carles
Carles
Carles
Entrades: 2252
Membre des de: 15 set. 2002, 23:42

Re: Que cantaríeu? (I)

EntradaAutor: Carles » 31 gen. 2015, 14:26

corpetit ha escrit:Esteu guanyant de pallissa, posem 99 a 0. Teniu el campionat a la butxaca. Oest contra de marcador amb 7 espases de manilla, rei, cavall i manilla i 7 d'ors. Est surt a defensar-se l'as d'oro amb pal llarg de 5. Us foten capa i el company et dóna l'enhorabona. :cry:


Croeptit: marcador empatat, inic de la partida, per exemple 10 a 11 :-p

noiremas
Recontro
Recontro
Entrades: 42
Membre des de: 05 maig 2007, 12:21

Re: Que cantaríeu? (I)

EntradaAutor: noiremas » 31 gen. 2015, 15:15

Carles ha escrit:.... però en general, al veure aquestes cartes (sense context), que és el primer que se't passa pel cap que faries?


De ahí la meva resposta, es sencill

corpetit ha escrit:Esteu guanyant de pallissa, posem 99 a 0. Teniu el campionat a la butxaca. Oest contra de marcador amb 7 espases de manilla, rei, cavall i manilla i 7 d'ors. Est surt a defensar-se l'as d'oro amb pal llarg de 5. Us foten capa i el company et dóna l'enhorabona. :cry:


Surts fora del bar y plou, perds les claus del coche y et quedes sense bateria al movil ... un dia per olvidar ! :?

digidu
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 18 març 2008, 20:03

Re: Que cantaríeu? (I)

EntradaAutor: digidu » 31 gen. 2015, 16:25

En fi...

Angeles
Barretina
Barretina
Entrades: 934
Membre des de: 09 des. 2002, 11:36

Re: Que cantaríeu? (I)

EntradaAutor: Angeles » 31 gen. 2015, 18:11

Jo buti. :roll:

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

Re: Que cantaríeu? (I)

EntradaAutor: corpetit » 31 gen. 2015, 18:39

noiremas ha escrit:Surts fora del bar y plou, perds les claus del coche y et quedes sense bateria al movil ... un dia per olvidar !


Amb la simple diferència que això no ho podem elegir i cantar o passar sí.
És com si un multimilionari es jugués tota la fortuna amassada durant tota la seva vida a la ruleta, a blanc o negre. Que me la jugui jo que no tinc un duro i perdi o guanyi em quedaré igual de pobre, però un millonetis? Quin sentit té?
Carles ha escrit:Croeptit: marcador empatat, inic de la partida, per exemple 10 a 11 :-p

Ara sí Carles. No era tan difícil. Ja he donat la resposta abans. A partida de baixa puntuació i igualada, cantaré buti.

digidu
Recontro
Recontro
Entrades: 40
Membre des de: 18 març 2008, 20:03

Re: Que cantaríeu? (I)

EntradaAutor: digidu » 02 feb. 2015, 14:59

Mira, Carles, jo no veig la necessitat d'arriscar-me, encara q vagi 0 a 0 o 10 a 10, a que em contrin una buti i pugui acabar-me fent només una o dues basses perquè el compi no porta res i els altres porten oro i espasa i, a sobre, d pal llarg. Moltes vegades, fer una buti amb 4 coses implica acabar puntuant 8 o 10 punts. En aquest cas, moltes vegades surt més a compte q canti pal el compi.
En aquesta buti és bastant probable q es perdi l'as d'espasa i no és segur q et puguis fer el rei d basto. Sí, el compi pot portar bo, però i si no porta res? Veig q sóc l'única q delegaria, però segueixo pensant q, si no s'ha d'arriscar per marcador, és el més assenyat.
Però total, jo no sé jugar... =P

corpetit
Barretina
Barretina
Entrades: 869
Membre des de: 31 des. 2004, 02:07

Re: Que cantaríeu? (I)

EntradaAutor: corpetit » 02 feb. 2015, 18:31

Tampoc ho veig mal jugat digidu. L'elecció que fas és igual de bona.
Jo faria buti a baixa puntuació perquè considero que hi ha més números que surti bé que no pas que surti malament pels tantos que portem.
si surt bé, tot això que tenim. I si surt malament, tenim tota la partida per endavant per remuntar.

erfiug
Recontro
Recontro
Entrades: 42
Membre des de: 13 set. 2009, 16:00

Re: Que cantaríeu? (I)

EntradaAutor: erfiug » 02 feb. 2015, 23:00

He cantat butifarres molt pitjors...per lo tant, butifarra al 99%.


Torna a “Normes del joc i tàctiques de primer nivell.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants

cron