La veritat, no sé com jugarla ...

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

La veritat, no sé com jugarla ...

EntradaAutor: DeepButi » 18 feb. 2008, 11:08

Partida de campionat, perdem de 30 punts a l'últim dat.

Oest delega, Est Copes.

jo a Sud porto:
Sota-x-x-x d'Oro
Manilla-Cavall-x-x de Copa
Manilla-As d'espasa
Manilla-As de basto

Evidentment contro ... amb sort vem acabar fent 18x2=36 punts i guanyant la partida, però tinc la consciència d'haverla jugat malament.

Però no trobo jugada bona. Qui m'ilumina?

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 18 feb. 2008, 13:56

Poder fer un arrastro per baix.... viam com estan les cartes, de fet amb tres manilles i dos asos ens interesa triunfos fora. Crec que jo mai faria les manilles de cara, i si arrastro per d'alt, es mol possible que perdi el cavall. Sortir d'oro, ni m'ho plantejaria...

Ahhhh, per cert, enhorabona als dos!!!! mol bon paper a Barberà

salut

Pd: si vols que t'ilumini: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

EntradaAutor: fritz » 19 feb. 2008, 11:11

Compra't una espelma.


No m'agrada que no posis primer la jugada que vas fer. No veus que em costa molt més portar-te la contrària?


Tres jugades posibles que jo faria:

1- Manilla, Manilla i segon oro.

2- Arrastre de la tercera x ( mai per baix)

3- Manilla, Manilla i segona x d'oro.


Va, no et facis l'estret i digues que vas fer. 8)

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 19 feb. 2008, 11:33

I els perquès on són? eh? :roll:

Arrastrar havent contrat és una cosa que no m'ha agradat mai. Si el company té semifallo d'alguna cosa li fa una gràcia tremenda. En aquest cas per demostrar que tinc bó i que no és un contro desesperat no cal en absolut.

Però el meu greu problema amb aquesta ma és ... i si entra el company què? Com que jo tinc les dues Manilles i els dos Asos ... tinc números perquè m'obri precissament l'únic pal que no vull: l'oro!!

Per tant, res d'arrastrar, no fos cas que entrés el company :shock:.

Mirat ara fredament, faria Manilla, Manilla i Sota d'oro. Com tothom al ButiNET ja deu saber, i en qualsevol cas el meu company sí que ho té clar, la sortida de Manilla amb Manilla-Rei la considero una de les pitjors possibles ... per tant tindrà claríssim que tinc els dos Asos (i no pas Manilla-Rei) i apretarà el que més li convingui.

Però allà en calent ... ho vaig fer tant malament com sé. Vaig pensar ... de què serveix que toqui qualsevol dels dos pals si tampoc podré tornar-li ni fer-lo entrar? Si toco l'oro m'exposo a que es donin algún descart i em fallin alguna cosa.
Pensament una mica absurd, d'acord, perquè amb dues cartes de cada pal, difícilment tindran semi ... però mira, tú, és el que em va sortir en aquell moment.
I si no agafo gaires figures (normal) ... doncs ja les fallaré. L'As de trumfo segur que és a Est i tampoc l'agafaré mai ...

De manera que em vaig fer les dues Manilles, els dos Asos i vaig tocar l'oro.

Ironies de la vida ... Nord porta Manilla d'oro i As de copa! L'As d'oro és a Oest, intocable.

Vaig fallar un tercer basto que va caure sencer, però es van escapar les figures d'espasa (alguna en podíem haver agafat) i d'oro (aquestes es salvaven de totes totes).
El que em va saber greu va ser no pendre el Rei de trumfo, perquè quan van arrastrar i vaig veure l'As de Nord ... :evil:.

Tal com estaven les cartes, hauria estat el mateix sortir d'oro d'entrada, ja que Nord hauria sortit de Rei de basto.

És curiós com es cometen errors d'avaluació. Tenia tant bó que em va semblar que no calia fer virgueries ... i total ens van sobrar 3 punts!!!

Ja m'hi fixaré més 8).

Tingueu manilles.

plana
Barretina
Barretina
Entrades: 903
Membre des de: 22 oct. 2002, 23:15

EntradaAutor: plana » 19 feb. 2008, 14:16

I si es Oest qui porta el semifallo?... i amb un triunfet de no res em pren un dels asos. Viam: es triunfo delegat, sud porta 4 trunfos de manilla cavall.. no pot tenir gaires, Est. Segueixo opinant que jo sortiria del trunfo blanc mes alt, i viam que pasa. Quants mes trunfos fora millor, i si el company te alguna cosa, (com tenia)... el joc es farà mes gran, o no??
L'as de trunfo es a Nort, aixó no o sabiem...pero si arrastrem, poder agafem el rei de trunfo i tot!!!, decididament sortiria arrastrant!!!

GRIJI
Botifarra
Botifarra
Entrades: 132
Membre des de: 30 oct. 2002, 19:56

EntradaAutor: GRIJI » 13 abr. 2008, 17:25

El que pasa que si et faltava poc per surtirte esta be jugat manilla-as manilla-as i una vegada aixo jugar l'oro. Era la jugada correcta.
Sempre s'ha de contar amb el marcador, les sensacions, tot aixó tambe influeix, ESTA BE JUGAT.


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 47 visitants