Sería possible fer entrar un robot en plena partida?

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
noi_bo
Barretina
Barretina
Entrades: 155
Membre des de: 26 oct. 2002, 15:16

Sería possible fer entrar un robot en plena partida?

EntradaAutor: noi_bo » 27 gen. 2003, 16:53

Bones gent. L'altre día estava jugant al parxis online i em vaig fixar que quan un jugador abandona la partida el substitueix un robot. I vaig pensar... no es podría fer una cosa semblant al butinet? Es a dir, la tipica partida a punt d'acabar en la que ens abandona un jugador. Ara només tens la opció de convidar algú i prou. Molts cops no pots fer entrar a la gent amb un marcador com 98-20 per exemple. Es podría donar la opció a convidar un robot per acabar la partida? A més sembla ser que les noves versions de robots estarn molt millorades en vers les anteriors.

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 28 gen. 2003, 12:16

noi_bo,
efectivament, és una idea que ja tenim contemplada. Els nous robots ja estan preparats per aquesta funcionalitat tot i que encara queden ajustos per fer ... només en Carles sap si això funcionarà o no a la propera versió. Pensa que no és tan simple com al parxís, ja que aquest és un joc d'informació complerta on no cal saber res de com ha anat, mirant el taulell ja saps tot el què cal, mentre que a la botifarra has de saber la història de les bases anteriors per poder jugar amb un mínim de coherència.

I ... sí, juguen raonablement be els meus germans cibernètics :) .


Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 48 visitants

cron